|
Na siódmą rocznicę istnienia Portalu
|
|
W życiu są piękniejsze rzeczy do zrobienia niż uganiania się z głupcami- którzy walczą o to by byli zniewalani.
Mamy tego najlepszy przykład w osobach zwolenników Radia Maryja - które co innego mówiąc a co innego czyniąc - tak naprawdę służy wrogom Polski - siejąc dezinformację.
W jednej z audycji dowiedzieliśmy się że Fidel Castro jest wysoko postawionym masonem.
A masoni rządzą Światem i bankami.
Dla myślącej osoby pojawi się sprzeczność : co zatem robi Castro - od 50 lat opierając się żydowskiemu kapitałowi?
Takie pytanie pojawi się w głowach osób myślących a nie poddanych manipulacji - użytecznym głupcom - którzy za głosem wielkiego guru oszustwa będą głosować na PiS.
Radio Maryja szkoli bojówkarzy do atakowaniu niezawisłych środowisk polskich - odpornych na manipulację.
Niezależnie od tego - co chciałaby tu wyprawiać agentura - ten Portal jest jednym z niewielu niezawisłych oraz niepodatnych na manipulację.
I taki pozostanie do końca.
W najbliższych dniach zostaną zmienione zasady uczestnictwa na Portalu.
Sprawdzeni uczestnicy dostaną dostęp do natychmiastowej publikacji swoich tekstów.
Komentowanie artykułów dostępne będzie tylko dla zalogowanych uczestników.
Osoby które wykorzystywały ta witrynę do ulżenia własnych frustacji mogą się z nią pożegnać.
Dojdą nowe możliwości prezentacji informacji.
Ponieważ wiele osób podsyła linki do wartościowych stron, powstanie odrębna kategoria wpisów.
Do tego będzie też możliwość informacji o ważnych wydarzeniach.
Od początku istnienia tego Portalu przeszliśmy ogromną drogę uświadamiania.
Poglądy niektórych osób bardzo się zmieniły a innych znacząco rozbudowały.
Jednak osoby wypisujące ogłupiające brednie w rodzaju : że Święta Inkwizycja została stworzona po to by bronić oskarżonych - powinny się skierować na witryny o odpowiednim dla nich poziomie umysłowym.
Tu wprowadzamy dyscyplinę odpowiedzialności za wyrażane opinie.
Dziękuję za niechcianą "współpracę" wszystkim frustratom.
Zajmijcie się czymś innym niż zaglądaniem na ten Portal.
|
20 marzec 2009
|
Artur Łoboda
|
|
|
Z niewyjaśnionych powodów Andrzej Duda zyskuje coraz więcej kuriozalnych sprzymierzeńców.
Dzisiaj dołączył do nich Leszek Balcerowicz, który w dramatycznym wezwaniu powiedział: "głosujmy na Bronisława Komorowskiego, by zagrodzić drogę wielkiemu niebezpieczeństwu....
teraz jest czas na to, by nie dopuścić do powrotu najgorszego reżimu".
Ja wiem, że tak mafijnych rządów - jakim są obecne rządy PO - nie było w Polsce od czasów AWS-hołoty, a wcześniej od rządów Bieruta i Bermana.
Jeżeli Balcerowicz do czegoś namawia - to odruchem samozachowawczym - każdy Polak dokona czegoś odwrotnego.
Balcerowicz tak daleko "odleciał", że nie zdaje sobie sprawy ze swojej destrukcyjnej roli dziś, ani w czasach - gdy wprowadzał haniebny plan - stworzony przez Sorosa.
|
2015-05-15
Artur Łoboda
|
 |
|
Co do Smoleńska, będę konsekwentny, prawda o tym zdarzeniu jest zupełnie inna, aniżeli to co mówi się o tym od tzw. "prawa" do "lewa".
Zaś co do "debaty", sprawdziły się moje przewidywania, co do oszczędzenia Komorowskiego przez Dudę.
Zobaczymy co się objawi podczas debaty, o ile do niej dojdzie, w TVN, stacji, której amerykanie posiadają udziały większościowe. |
2015-05-18
Magellan
|
 |
|
Co do PiS-u, w mojej ocenie, jest tak, że być może, prawdą jest teza, że mamy system jednopartyjny, dwufrakcyjny.
I "premier z Krakowa", to była myśl rzucona na wiatr, analogicznie realnie, jak podpisy pod JOW, o których mówił tu powołany, niejaki Olechowski.
Prawda, nie jest nigdy do końca ukryta.
Próbujmy, niemniej zmian, bo aktualność struktur, konsoliduje, li tylko system, który utrwala i rozszerza opcje mafijne, w tym. w istotnym wymiarze - Wymiarze Prawa. |
2015-05-18
Magellan
|
 |
|
Rzecz w tym, że mamy do rozwiązania równanie z wieloma niewiadomymi i operować musimy znakami zastępczymi.
Dlatego chciałbym w końcu sprawdzić prawdziwe oblicze PiS.
A co do Wymiaru Prawa - to jego destalinizacja jest priorytetowym warunkiem - ważniejszym od zmiany Konstytucji. |
2015-05-18
Artur Łoboda
|
 |
|
Podkreślić należy, że w ciągu 26. lat przepoczwarzenia PRL-u w trzecia RP -
ANI RAZU NIE DOSZŁO DO MERYTORYCZNEJ DYSKUSJI NAD POLITYKĄ GOSPODARCZĄ RZĄDZĄCYCH POLSKĄ liberałów, a poprawniej - neostalinowców.
Argumenty tych bezczelnych gówniarzy są więc kłamstwem sto razy powtarzanym.
PRZEDSTAWIENIE PROGRAMU GOSPODARCZEGO NIE JEST MOŻLIWE PRZY PROSTAKACH DZIENNIKARZACH, bo ci nie są w stanie poprowadzić jakiejkolwiek - merytorycznej dyskusji.
Artykuł ten dowodzi wyraźnie, że neostalinowska bestia walczyć będzie do końca.
|
2015-05-21
Artur Łoboda
|
 |
|
Polacy powinni rozglaszc ten portal wzdłuż i wszerz. Komentarze sa trafne do bólu... |
2015-05-21
TellTheTruth
|
 |
|
rozglaszac... |
2015-05-21
TellTheTruth
|
 |
|
Po debacie,
Potwierdzam swoje sugestie, co do jej przebiegu, które tu wskazałem.
Niemniej, pytanie o syryjskich chrześcijan dowodzi tego, że czytają pański portal w różnych strukturach i środowiskach.
Na dzień dzisiejszy stworzono medialną rzeczywistość, która uzasadni pogodzenie się z faktem ogłoszenia wygranej "szoguna".
Niemniej, furtka ostatecznego werdyktu jest nadal otwarta na oścież.
Nie poruszono żadnej, istotnej kwestii w sposób, który pozwoliłby odebrać odczucie, że którykolwiek z kandydatów, w poważnym i zrozumiałym dla ogółu wyborców przekazie, dotyka spraw autentycznych i w sposób zrozumiały oraz intuicyjnie wiarygodny.
Amerykański akcjonariat nie zmienił kierunków nacisku i presji, w sposób odmienny od poprzednika TVP - Polsat.
Pytanie, co zrobi teraz Kukiz?
Moje sugestie.
Wygra Komorowski z wyraźną przewagą, w braku stanowiska Kukiza.
Wygra Komorowski, minimalnie, w sytuacji, gdy Kukiz z wdziękiem 70 - letniej dziewicy - zasugeruje poparcie dla Dudy,
Wygra Duda, gdy Kukiz wyraźnie go poprze.
Wygra Komorowski, wyraźnie, pomimo odczucia większości społeczeństwa, że taki wynik jest niemożliwy i że wydarzy się w międzyczasie coś co wykracza poza punkty powyżej.
Intuicja mi podpowiada, że jednak może wygrać Duda, ale w podobnych okolicznościach, w jakich ogłoszono wygraną Busch jr. w roku 2000, po orzeczeniu sądu najwyższego w USA.
Zobaczymy
|
2015-05-21
Magellan
|
 |
|
Nie oglądałem jeszcze debety.
14 lat temu pozbyłem się telewizora i czuję sie doskonale.
Przeczytam jutro zapis debaty i zabiorę na ten temat głos.
Więc i nie wiem też - co masz na myśli Magellanie - w sprawie Syryjczyków, bo dla mnie postawa Rządu Kopacz - wobec ich próśb - jest haniebna.
Jeżeli Kukiz wyraźnie poprze Dudę - to straci znaczną część swoich zwolenników.
Ale Duda może złożyć polityczną deklarację, że niezależnie od różnicy poglądów w sprawie JOW - podstawą przyszłej współpracy ze "Zmielonymi", będzie honor osobisty.
Może zwolennicy Kukiza w to uwierzą. Szczególnie - gdy za Dudą stanie Julian Kornhauser.
Przed PiSem pojawiła się niewyobrażalna szansa - niczym gwiazdka z nieba.
Zakładając abstrakcyjnie, że głoszone przez PiS - hasła są prawdziwe - nigdy nie przydarzy im się ewnetualny koalicjant - lepszy od Zmielonych.
Ale ja - wiedziony zrozumiałą podejrzliwością - do dziś dnia mam wątpliwości - jakie są prawdziwe intencje PiS?.
Nie miałem jednak ŻDANYCH wątpliwości - co do PO i to od samego początku jej istnienia.
Założyciele tej partii mieli wyjątkowo perfidne gęby.
A - co do rozgłaszania głoszonych tu treści...
Jako dziecko byłem pod wpływem otoczenia i zachowywałem się różnie. Jednak w okolicach pełnoletności - ukształtowała się moja osobowość i mówiłem prawdę, albo w wyjątkowych momentach - milczałem.
Zawsze kieruję się PRAWDĄ, ale prawda jest niewygodna dla większości ludzi. (Wobec siebie przyjmuję ją z pokorą.)
Dlatego wyrażanych tu myśli nie znajdziecie ani w TV Trwam, Gazecie Polskiej, a nawet w wielu internetowych "niezależnych mediach".
Jeżeli walczy się o Polskę - przemilczając karygodne błędy własnej strony - to niczym się nie różni od Michnika.
Jednak używam czasem specyficznych konstrukcji zdaniowych - czy specyficznych metafor - nie występujących wcześniej - w języku polskim.
Gdy pojawiają się w ustach polityków - to wiem, że czytali moje artykuły.
Ale jest to droga do Polaków - tylnymi drzwiami. |
2015-05-21
Artur Łoboda
|
 |
|
Zawsze mowie ze przygladanie sie złu i nic nie robienie, nie-napietnowanie kryminalnych działan to tak jakby wapołuczestniczyło sie w tym akcie.
Ludzie z natury chca chodzic swoimi sciezkami i nikomu nie wadzic, co wykorzystuja mafijne hieny i manipuluja "owieczkami", dlatego ze sa perfekcyjnie zorganizowani. Niestety musimy zrozumiec ze w owczesnym swiecie taka postawa nie prowadzi do niczego dla ludzi dobrego...
Majac media pod soba, banko-polityczna (wladcy-marionetki) mafia doprowadza do tego (dziel i rzadz)ze ludzie walcza o swoje samounicestwienie tylko wtedy gdy sa nieswiadomi...
...pierwszy raz po 1989 raku mam wrazenie ze cos sie przebudza w swiadomosci Polakow i "swiadomosc" bedzie spoiwem organizacyjnym w pokonaniu mordercow rzadowych (11:55?). |
2015-05-21
TellTheTruth
|
 |
|
Pisząc ten tekst - podświadomie splotłem nazwisko Miszczak i Michnik.
Miszczaka znałem 20 lat temu - osobiście. Michnika tylko z telewizji. Ale obaj manipulują społeczeństwem w sposób równie haniebny. |
2015-05-24
Artur Łoboda
|
 |
|
Jak mawia narod wybrany, nigdy nie zapominij, nigdy nie wybacz zdrady ojczyzny... |
2015-05-26
TellTheTruth
|
 |
|
"...nie dane im było powrócić do Kraju tym bardziej, że Stalin prowadził właśnie proces czystek etnicznych - wobec Żydów.
Tysiące Żydów zesłał po wojnie na Syberię, a w krajach podbitych - organizował pogromy - w celu wygnania Żydów do Palestyny."
Jest tu mowa o ortodyksyjnych Zydach? bo wydaje mi sie ze Stalin byl trzymany na smyczy Kazarskich syjonistycznych Zydow (Ashkenazi), ktorzy mordowali tych pierwszych (teraz jest ich 95% ogolnej liczby Zydow, co by to potwierdzalo)? |
2015-05-27
TellTheTruth
|
 |
|
Teoria, że Stalin był marionetką - jakiejś grupy spiskowej - żydowskiego pochodzenia, to rozpowszechniana wśród Polaków, współczesna propaganda putinowska, której zadaniem jest wybielenie zbrodni Stalina i zrzucenie odpowiedzialności na Żydów.
Nie znajduje ona ŻADNEGO potwierdzenia w dokumentach, ani relacjach świadków. Są to tylko teorie!
Stalin pozwalał rozbuchać się różnym grupom interesów - po czym bezpardonowo ich mordował.
Tak - jak to było w wypadku współpracowników Żyda - Litwinowa, którego Stalin odsunął ze stanowiska Ludowego Komisariatu Spraw Zagranicznych po to, by podpisać pakt z Hitlerem. Po odsunięciu Litwinowa, aresztował jego współpracowników i wysłał na Syberię.
Niestety, Polacy w dalszym ciągu dają się nabierać na różne manipulacje.
A - co do sedna mojej wypowiedzi - to w pierwszym rzędzie dotyczyła ona żołnierzy Andersa, którzy przeszli z nim cały szlak bojowy i pozostali wierni do momentu demobilizacji.
Natomiast większość ortodoksów - wymordowali bolszewicy w latach trzydziestych, a hitlerowcy ostatecznie - po zajęciu Rosji.
Pozostali tylko ci - którzy wmieszali się między chrześcijan.
Jedyne - co trzeba wyraźnie podkreślić to to, że żydowscy siepacze - na usługach Stalina - bezpardonowo mordowali również swoich pobratymców.
|
2015-05-28
Artur Łoboda
|
 |
|
Co do podprogowej manipulacji społeczeństwem.
Zawsze zastanawiałem się na "punktem krytycznym", po przekroczeniu, którego człowiek wyłącza, albo w człowieku zostaje wyłączone myślenie logiczne.
Faktem jest, że ci którzy oglądają telewizję, albo przyjmują na wiarę to co jest tam głoszone i objawiane poprzez ruchome obrazki, albo stoją w opozycji do tychże treści i z czasem podejmują wręcz bezpośrednią polemikę z "patrzydłem".
Ci drudzy, po dalszym czasie tracenia bezproduktywnie sił, w końcu po części przynajmniej, przejmują poglądy adwersarzy.
Efektem tego jest to, że i jedni i drudzy zostają skutecznie zainfekowani patologicznym przekazem i albo są mu bezwolnie posłuszni, albo dają się przytłoczyć tym absurdem i bezsensownie tracą i tak w rozmaity sposób i różnymi metodami, nadwątlone siły.
|
2015-05-28
Magellan
|
 |
|
"od momentu ogłoszenia sondażowych wyników Wyborów prezydenckich, prowadzona jest czarna kampania wobec Andrzeja Dudy."
Rowniez to zauwazylem, ale tym razem robia to troche bardziej "subtelnie" i wyrafinowanie (z wyjatkiem Niesiolowskiego). Wydaje mi sie ze propaganda jednak przekraczyla stan przeciazenia i traci swa sile mozgoprania przynajmniej wsrod grupy ludzi "na krawedzi".
Potrzebujemy rozpowszechnienia portalu "Zaprasza" gdzie fakty sa podawane obiektwnie i bezpardonowo. |
2015-05-28
TellTheTruth
|
 |
|
Dziekuje za odpowiedz. To ze Stalin byl jednym z najwiekszych psychopatow w historii pokazuje liczba jego ofiar i terror w kraju za jego rzadow.
Nie rozumiem tylko jednego, jesli Stalin masakrowal i przesladowal wszystkich Zydow, jak to sie stalo ze prawie caly majatek narodowy zostal przez nich przejety po upadku Sowietow (podobnie jak w Polsce po 1989. Sam Soros chwalil sie ze gospodarki Polski i Wegier zostaly przez nich przejete tylko za kilkumilionowe lapowki, a ich kacyki nami rzadza), przygladajac sie rosyjskim miliarderom. Bo przeciez post-Stalinowskie rzady sledzily linie Stalina (tylko w lagodniejszej formie). |
2015-05-28
TellTheTruth
|
 |
|
Do Thel The Truth
Ci na krawędzi muszą się opowiedzieć.
Pytanie, jak odniosą się do K O N I E C Z N O Ś C I wyboru?
Zawsze miałem problem z konfrontacją autentyczności, samoistnie i suwerennie - w następstwie analizy źródeł - wygenerowanego przekazu, z uczciwością, a tym samym, otwartością odbiorcy, który jednak zawsze stał po stronie jakiejś skatalogowanej "na wiarę prawdy", według kryteriów ograniczonej suwerenności głosicieli katalogu.
Do tego dochodziła "maniera" środowiska, z którym mentalnie identyfikował się ów odbiorca.
A w środowisku "krakowskim", ten problem jest nadzwyczaj rozdęty.
Problem zawsze - w istocie - jest w:
a) godności,
b) honorze,
c) suwerenności mentalnej,
d) odwadze cywilnej
czyli elementach "lepiszcza" cywilizacji ludzi uczciwych i twórczych. |
2015-05-28
Magellan
|
 |
|
"jak odniosą się do K O N I E C Z N O Ś C I wyboru?"
Mam nadzieje ze nie zostana znow zapedzeni do labiryntu informacyjnego i nie strzela sobie w stope kolejny raz. Zobaczymy na jesieni... |
2015-05-28
TellTheTruth
|
 |
|
Bądźmy jednak dokładni.
Rosyjscy Żydzi nie przejęli całego majątku narodowego tego Kraju, choć znaczną jego część.
Jaka to część - to wymagałoby dokładnej analizy.
Stalin - tak jak Hitler, mordował nieprzydatnych Żydów, ale pozostawiał usłużnych.
Nigdy nie napisałem, że Stalin wymordował wszystkich Żydów.
Ponieważ ten artykuł dotyczy polskiej Kultury - to proponuje, by dyskusję o NKWD-owskich siepaczach - żydowskiego pochodzenia - podjąć wtedy - gdy tego dotyczyć będzie sam artykuł. |
2015-05-28
Artur Łoboda
|
 |
|
Zgadzam sie...za bardzo uogolnilem moja wypowiedz i tego zaluje, a za "wszystkich" mialem na mysli Sefardyjskich i Aszkenazyjskich a nie "wszystkich" (nie mialem na mysli cytatow z powyzszych artykulow). Niestety komentarze nie moga byc poprawiane jak sie raz wysle... |
2015-05-29
TellTheTruth
|
 |
|
Duda wydaje sie byc bardzo inteligentna osoba, i chyba sobie poradzi jesli PiS wyeliminuje takie Konie Trojanskie jak Kaminski czy Marcinkiewicz. Biorac pod uwage ze media wysunely Kukiza na pierwsza pozycje, Kukiz powinien byc bardzo uwazny do wrzesniowych wyborow poniewaz jest bardziej podatny na krytyke niz PiS (nie ma takiego zaplecza jak PO, PiS). |
2015-05-29
TellTheTruth
|
 |
|
Panowie
już sam fakt, że Kaczyńscy nie potrafili wyczuć Marcinkiewicz, Kamińskiego, Kluzik i wiele innych kreatur - doskonale dowodził, że mieli kiepskie zdolności przywódcze.
Wódz w pierwszym rzędzie powinien rozpoznać ludzi, którym zaufa.
Z kolei - polityka zagraniczna Kaczyńskich, którzy robili z Polaków - pachołków syjonistów - rodzi bardzo poważne wątpliwości - co prawdziwych intencji tych ludzi.
Ewentualne wyjaśnienie, że robili to w zamian za "tarczę antyrakietową" - jeszcze bardziej ich kompromituje, bo jak widzimy - nic z niej - nie wyszło.
Więc zawsze musimy być świadomi, że w obecnej postaci PiS - to tylko mniejsze zło.
Odnośnie Kukiza, musimy być świadomi, że jest on chwilowym wytworem mediów.
Bardzo inteligentnie wykorzystał sytuację. Wcisnął się nawet -do największych wrogów.
Gdyby reżymowe media wiedziały, że Kukiz doprowadzi do upadku Komorowskiego - to nigdy by go nie wpuściły do studia.
Kukiz może się okazać NAMI WSZYSTKIM.
Napisałem kiedyś taki artykuł.
Wypowiedzi Kukiza są głosem całej - prawdziwej opozycji.
Korzysta bowiem z przemyśleń zamieszczonych w Internecie.
I dlatego NIE patrzcie na Kukiza - jako na wodza, ale reprezentanta idei i ruchu - w którym wszyscy możemy się znaleźć.
W trudnych chwilach - Polacy potrafią sami stanąć w szeregu i nikt nie musi nas dyscyplinować.
Mam nadzieję, że tak się stanie - tym razem. |
2015-05-29
Artur Łoboda
|
 |
|
Skąd Blacerowicz ma 11% poparcia? to dowod ze "wladza medialna" reprezentuje tą ukrytą/realną a sprzedajne partie sejmowe skacza kolo nich jak merionetki.
W calej Europie jest podobnie, im wiecej hakow maja na kogos (zamilowanie do nieletnich, hazard, itp), tym lepszy kandydat, bo jak sie wylamie to presstytutki rozjada takiego goscia w trymiga, jakby powiedzial Dyzma. |
2015-05-29
TellTheTruth
|
 |
|
To poparcie dla Balcerowicza jest tak prawdziwe - jak wybory w PRL-u.
Jest to oczywiste oszustwo!
Ale informacja ta doskonale dowodzi, że żadnej informacji, podawanej przez łżemedia nie należy wierzyć. |
2015-05-29
Artur Łoboda
|
 |
|
Polityczny beton jest tak arogancki ze nawet nie dostrzega ze kazde wystapienie Stefana, Aarona, Niesiolowskiego, czy jak tam sie nazywa, to wbijanie kolejnego gwazdzia do swojej trumny...
Polityczne presstytutki (publicystyka opinioteorcza) sa nie lepsze. |
2015-05-31
TellTheTruth
|
 |
|
Albo są tak zaślepieni, albo grają na totalną bessę PO.
A na horyzoncie mister Petru, Leszek B. i podobna sitwa.
I już 11% poparcia.
A zsl-owa "na metr w głąb" krzyczy, że zmiana ustawy o TK, to praca oczekiwana od podatników za ich pieniądze.
Robi się interesująco. |
2015-05-31
Magellan
|
 |
|
Prywatna uwaga do Wiesława Sokołowskiego.
Wieśku - może podasz jakiś swój kontakt, bo przepadł mi Twój telefon. |
2015-06-01
Artur Łoboda
|
 |
|
Prywatny system bankowy to najbardziej mafijna i kryminalna sfera economii i finansow (dlatego najbardziej ukrywana). Ma sie tak to rozwoju ekonomii jak gwalt to moralnosci.
Zeby przywrocic wspolczesna cywilizacje na wlasciwe tory konieczne sa trzy rzeczy:
1. Delegalizacja prywatnego system bankowego.
2. Surowce naturalne kraju, i infrastruktura (szpitale, szkoly, policja, armia, mosty) nie mozga byc w prywatnych rekach.
3. Delegalizacja partii politycznych (mafie na smyczy bankierow). |
2015-06-01
TellTheTruth
|
 |
|
Wydaje mi sie ze Kukiz robi bardzo dobrze stojac na uboczu partyjnego betonu, bo inaczej juz by go zaszufladkowali i kilka etykietek przykleili.
Dzisiejszy naglowek:
"PO traci najwięcej, z dwóch stron rośnie jej konkurencja"
ugrupowanie NowoczesnaPL to druga glowa UBeckiego dwuglowego POtwora...
Dziekujemy ale podziekujemy zdrajcom. |
2015-06-02
TellTheTruth
|
 |
|
To sa dokladnie te same Talmudzkie Kazarskie istoty (nie maja zadnych ludzkich zachowan) ktore zdolne sa poswiecic miliony istnien dla wlasnego zysku. Dziesiatki wojen sa ich udzialem i miliony zabitych, a po kazdej sa coraz bogatsi. Ich glownym celem jest swiatowa wladza finansowa (brakuje im Iranu, Wenezueli, Kuby, Syrii, i kilka mniejszych krajow), polityczna, i economiczna.
Przekupuja marionetki typu Tusk, Komorowski, Miller, Kwasniewski itp. i ograbiaja kraj za krajem poprzez dlugi i lichwe. |
2015-06-03
TellTheTruth
|
 |
|
Prywatne nielegalne centralne banki - to jest ich metoda (syjonistycznych bankierow) zadluzania krajow i ich przejmowania jeden po drugim, a ich media zganiaja wine na "Grecką leniwosc", co duzo ludzi kupuje w ciemno. Prawda jest taka ze kazda nacja jest rownie pracowita, biorac pod uwage otaczajace okolicznosci.
Rzad ktory zadluza kraj w centralnych nielegalnych (kryminalnych) prywatnych bankach, poprzez deficyty budzetowe lub inne, jest zdrajca narodu. Jest to bardzo widoczne w Polsce na przykladze naszych rzadowych Koniach Trojanskich i Polskiego zadluzenia.
Glowa bankowego jadowitego węza jest w Szwajcarii - to jest Bank for International Settlements. |
2015-06-04
TellTheTruth
|
 |
|
Klasyka...Kowalski bylby niezlym prezydentem... |
2015-06-04
TellTheTruth
|
 |
|
Prywatny system bankowy musi zostac zakazany poniewaz jest nielegalny i okrada kraj z pieniedzy ktore zamiast rozwijac infrastrukture kraju, idzie do prywatnych kieszeni "bankierow" za granica. Jest to tak oczywiste, ale zadna ksiazka ekonomiczna jakos tego nie zauwaza. |
2015-06-08
TellTheTruth
|
 |
|
Porównanie zygoty do wątroby jest bezsensowne technicznie i religijnie.
O ile biologicznie Autor ma rację, że wątroba i komórki rozrodcze SĄ CZĘŚCIAMI CIAŁA, to są to zasadniczo różne części i komórki. Z wątroby JESZCZE nie da się wyhodować człowieka.
Połączone komórki rozrodcze - jajeczko i plemnik to zupełnie inne zjawisko. To zupełnie nowy organizm, początkowa forma człowieka.
Oczywiście ta początkowa kulka, to zapłodnione jajo z pełnym zapisem genetycznym nowego niepowtarzalnego człowieka MUSI się rozwijać w macicy matki, ale ani samo nie może dojrzeć, ani sama macica nie wyprodukuje nowego człowieka.
I tu pomijając aspekty techniczne zgadam się z autorem. Ja też nie potrafię potępić tej metody tak kategorycznie jak usiłują to czynić hierarchowie kościelni. Bo dziesiątki tysięcy dzieci urodziło się dzięki tej potępianej, weterynaryjnej metodzie. Czyli to, co stworzył Bóg powstało z małą pomocą naukowców, ale głównie dzięki miłości i desperacji rodziców, oraz na ich koszt. Ideałem byłoby, gdyby przy okazji nie były tworzone i uśmiercane "nadliczbowe" zarodki.
Jeśli urodzeni tak ludzie są zdrowi, normalni, są szczęśliwi i dają szczęście innym, to ja jej nie potępię.
Jest jednak druga strona medalu. Jeśli nie dochodzi do naturalnego zapłodnienia, to może znaczyć, że działają jakieś mechanizmy, które powodują, że kombinacja genów tych rodziców nie jest zgodna z boskim zamysłem, że któryś element jest zbyt słaby, żeby dać zdrowy i silny organizm.
Niedawno dowiedziałam się o śmierci matki kilkuletniego dziecka poczętego in vitro. Po przejściu kilku cykli zapłodnienia tą metodą, jej organizm został tak rozregulowany hormonalnie, że po 7 latach po urodzeniu dziecka zmarła na raka ogólnoustrojowego. Wszyscy, którzy chcą skorzystać z metody in vitro powinni wiedzieć o niebezpieczeństwach jakie się z nią wiążą. Nie tylko deformacji genetycznych dziecka, ale również zagrożenia zdrowia i życia matki.
Absolutnie zgadzam się ze stwierdzeniem, że metoda ta nie powinna być finansowana ze środków publicznych. Dopuszczam pomoc finansową tylko w przypadku urodzenia zdrowego dziecka. Ciekawe, czy jakakolwiek klinika podjęłaby się oferowania zapłodnienia in vitro, gdyby musiała pokrywać koszty leczenia i opieki na dziećmi kalekimi, które powołali do życia? |
2015-06-08
Alina
|
 |
|
Porównanie zygoty do wątroby - było z mojej strony prowokacyjne. Łatwiej przecież porównać serce, które niesie ze sobą historyczną i metafizyczną symbolikę.
Ale sama wyraźnie zaznaczyłaś, że JESZCZE nie potrafimy wyhodować z tkanki ludzkiej - całego człowieka.
Zapewne to tylko kwestia czasu.
Mimo teoretycznego sprzeciwu - tylko potwierdziłaś wszystkie moje tezy.
Pozdrawiam |
2015-06-09
Artur Łoboda
|
 |
|
Zdecydowana wiekszosc ludzi w sejmie, podobnie jak resortowe dzieci, nienawidza Polakow i Polski.
Jak powiedzial Cicero, ze kraj moze przetrwac rzady glupcow, ale nie oprze sie zdrajcom ktorzy rujnuja kraj od srodka. |
2015-06-09
TellTheTruth
|
 |
|
Wydaje mi sie ze to zostalo zaplanowane od samego poczatku. Syjonistyczni bankierzy nic nie robia ot tak. Ich plan jest szablonowo powtarzany we wszystkich krajach:
1. Przejac Media
2. Przekupni politycy z hakami
3. Zadluzanie na lichwe
4. Przejmowanie ("prywatyzacja") surowcow, i infrastruktury.
5. ...Niewolnictwo.
Pozbycie sie prywatnych bankow i reforma polityczna zalatwia sprawe praktycznie od reki...ale do tego potrzeba ktywnego spoleczenstwa. Zorganizowana mafie mozna pokonac tylko dobra organizacja... |
2015-06-10
TellTheTruth
|
 |
|
Holokaust industry musi kwitnac. Niewielu ludzi wie ze syjonisci probowali wmowic swiatu o 6-ci milionach juz po pierwszej wojnie swiatowej, ale im sie to nie udalo, dlatego zorganizowali druga... |
2015-06-10
TellTheTruth
|
 |
|
Zapomnialem dodac o reformie medialnej jako glownego czynnika odrodzenia kraju. |
2015-06-10
TellTheTruth
|
 |
|
Już od jakiegoś czasu obserwuję ten polski cyrk z Antypodów i coraz natrętniej przychodzi mi do głowy myśl, że czeka Polskę zamach stanu i władzę przejmie junta. Skoro dało się to przeprowadzić i uzasadnić w ramach ZSRR, to nie widzę powodu dlaczego nie miałoby to zostać zaakceptowane w ramach UE, zwłaszcza teraz kiedy zagraża Putin ante portas. Alternatywnie można przeprowadzić taki zamach stanu w wersji łagodnej, wzorowanej na zamachu majowym Piłsudskiego. Jak by nie było, precedensu nie będzie, a historia lubi się powtarzać. Obym się mylił. |
2015-06-11
latarnik
|
 |
|
O tak... My wszyscy wiemy jak bardzo prawda jest "antysemicka". |
2015-06-11
TellTheTruth
|
 |
|
Zgadzam sie w zupelnosci. Nalezy dodac jeszcze szkolnictwo, z duzym naciskiem na historie.
Ci ktorzy rzadza swiatem (tzw. Kabal), wykorzeniaja historie ze szkol po to zeby ja zaklamywac osobiscie. Jesli nie, juz niedlugo Polska bedzie agresorem i sprawca WWII. |
2015-06-21
TellTheTruth
|
 |
|
Niejaki Gabriel Maciejewski, który publikuje jako "Coryllus", podał informację, iż jakoby Kukiz doprosił do "siebie' Ryszarda Kalisza i - to w przypuszczeniu - Henrykę Bochniarz.
O ile to prawda to rzutuje to istotnie na ocenę jego bieżących działań.
Proszę, ewentualnie o weryfikację tej wiadomości, tym bardziej, że był Pan na spotkaniu w Lubinie. |
2015-06-29
Magellan
|
 |
|
Paweł Kukiz tyle wie - ile przeczyta w patriotycznych mediach.
Jego świadomość polityczna - jest moim zdaniem - wciąż niewystarczająca.
Z tego powodu - za eksperta uważa Roberta Gwiazdowskiego któremu - moim zdaniem daleko do tego miana.
Kukiz chce też zaprosić do wspólnej dyskusji: przedstawicieli pracodawców, robotników i specjalistów od ekonomii.
Chociaż wydaje się to logiczne - to budzi moje - bardzo negatywne skojarzenia - z "ekspertami Solidarności".
Ale nie z wszystkimi, ale tymi, których ostatecznie "wybrano", czyli Balcerowicza, Geremka, Mazowieckiego.
Pisząc o Kukizie - odnoszę się do jego OBECNYCH intencji.
Podkreślam wyraźnie: nie odpowiadam za to - co będzie jutro.
Patrioci muszą być świadomi, że Paweł Kukiz ma za sobą BARDZO DŁUGĄ batalię o JOWy.
Sukces wyborczy i w następstwie jego - nagabywanie przez media i wiele przypadkowych osób powoduje, że Paweł nie wie już: jak się sam nazywa.
I możliwym jest, że się przejęzyczy, bądź użyje zbyt skrótowej wypowiedzi.
Ne wierzę więc i UWAŻAM ZA NIEMOŻLIWE, by do własnego środowiska zaprosił wymienione przez Ciebie osoby.
Mógł - oczywiście powiedzieć, że pogada z wymienionymi, ale to zupełnie coś innego - niż "doproszenie" do siebie.
Prawdopodobnie nieraz będziemy poprawiać Pawła - w jego przejęzyczeniach.
Ale insynuowanie DZIŚ, że Paweł zdradza - to prowokacja, którą trzeba wyraźnie zapamiętać, by rozpoznać ukrytych agentów, albo nieodpowiedzialnych frustratów.
|
2015-06-29
Artur Łoboda
|
 |
|
W sumie odpowiedzi nie było.
Czekajmy zatem.
Jeśli pójdą komunikaty we wskazanym kierunku, przeto będzie się do czego odnieść. |
2015-06-29
Magellan
|
 |
|
Odpowiedź była wyraźna!
Dopuszczam możliwość przejęzyczenia Kukiza.
Mnie samemu się to czasem zdarza.
Na spotkanie nie usłyszałem ani nazwiska Bochniarz, ani tym bardziej Kalisza.
Gdyby te nazwiska padły - to osoba je wymawiająca - byłaby przez WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW głośno wygwizdana, a gdyby podał je Kukiz - to byłby skończony!
Nie wiem: gdzie miałyby paść te słowa o Kaliszu i Bochniarz.
Dla mnie takie insynuacje - to modelowa prowokacja.
I miejmy nadzieję, że przy okazji Ruchu Kukiza - poznamy dalszych - ukrytych agentów.
|
2015-06-29
Artur Łoboda
|
 |
|
Zgoda co do założeń.
Aczkolwiek wyrażam tezę, że jest ćwiczony wariant cypryjski w państwie większym, niemniej kulturowo i cywilizacyjnie z Cyprem powiązanym, a bez bezpośrednich wpływów Azji, że jest "macanie" gruntu w państwie najsłabszym, spośród koalicji antyhitlerowskiej, która nie wykazywała żadnych znamion kolaboracji.
O ile mnie pamięć nie myli, Grecy, tak jak Polacy i Serbowie, nie mieli dywizji Wehrmachtu, ani Waffen SS.
Nie było też oficjalnej współpracy przedstawicielstwa narodu z okupantem.
Pytanie, czy obecny rząd Grecji reprezentuje interesy Społeczeństwa Greków, czy też jest to rząd, w którym gra pierwsze skrzypce ichniejszy odpowiednik figury Józefa Becka, który dał się podpuścić Anglikom, Francuzom i komu tam jeszcze?
Zobaczymy. |
2015-06-30
Magellan
|
 |
|
Podpuścić to dał się Rydz Śmigły, bo 2 września chciał zakończyć bezsensowny rozlew krwi. Ale Anglicy twierdzili, że "już lądują na Westerplatte".
Beck grał do końca tak - jak pozwalała sytuacja. W tej ocenie nie zgadzam się z Tobą Magellanie.
Nie było wtedy żadnej innej alternatywy - poza czeską.
A obecna Grecja ...?
myślę, że wszyscy globalni hazardziści ekonomiczni stracą na jej upadku.
To policzek dla UE większy - niż cokolwiek innego do tej pory.
A przede wszystkim dowód na to, że członkostwo w Unii prowadzi do tragedii.
Teraz więcej krajów będzie się zastanawiać: co mają z członkostwa w UE?,
a angielski "exit" wydaje się - jeszcze bardziej realny.
Dlatego Niemcy dadzą jeszcze dużo pieniędzy - by zatrzymać Grecję.
I właśnie w to grają przywódcy Grecji. |
2015-06-30
Artur Łoboda
|
 |
|
Niestety mam podobne wrazenie. PiS ma za duzo farbowanych lisow na sluzbie wiadomych bandziorow...
|
2015-07-02
TellTheTruth
|
|
|
|
Odezwa do kołka w płocie
luty 10, 2006
Wiesław Sokołowski
|
Strzały w Wirginii i Skandal w Banku Światowym
kwiecień 23, 2007
Iwo Cyprian Pogonowski
|
Związek Gmin Wyznaniowych Żydowskich otrzymał od władz Gdańska prawo własności do działki w mieście o powierzchni ponad 3,6 h
wrzesień 6, 2007
Interia, PAP
|
Ceniony prawdómowny i sprawiedliwy Żyd amerykański a sprawa Iranu
listopad 21, 2006
Iwo Cyprian Pogonowski
|
Słowo o "księciu dziennikarstwa"
styczeń 15, 2008
Dariusz Kosiur
|
Rząd zajmie się strategią
Dla polskiego sektora energetycznego śmierć
styczeń 24, 2003
Adam Zieliński
|
Kiedy logiczne myślenie przerasta możliwości delikwenta
lipiec 26, 2008
Artur Łoboda
|
Sędziowskie bagno płynie dalej
luty 7, 2006
PAP
|
AKT Nasza Lektura
„Władza globalizacji”- Jadwiga Staniszkis
grudzień 9, 2004
|
UE nie będzie powtarzać sondażu, który oburzył Izrael
listopad 5, 2003
PAP
|
Bush coś ty narobił ?
kwiecień 25, 2003
|
Jak walczy libański ruch oporu
sierpień 16, 2006
z-m-k
|
emajl
luty 21, 2006
Mirosław Naleziński, Gdynia
|
"Pełzający przewrót"
październik 18, 2004
|
Geneza...
maj 17, 2007
|
imaż, wizaż, balejaż
październik 29, 2004
Mirosław Naleziński
|
Sąd nad Rządem, czy Rząd nad Sądem
grudzień 13, 2008
Witold Filipowicz
|
Książka oskarża Izrael o napad na wieżowce i Pentagon
sierpień 15, 2006
Iwo Cyprian Pogonowski
|
Polska Republika bananowa
październik 5, 2003
|
Choć kiedyś niemieckie, teraz jednak polskie!
październik 29, 2004
Mirosław Naleziński
|
|
|