|
Na siódmą rocznicę istnienia Portalu
|
|
W życiu są piękniejsze rzeczy do zrobienia niż uganiania się z głupcami- którzy walczą o to by byli zniewalani.
Mamy tego najlepszy przykład w osobach zwolenników Radia Maryja - które co innego mówiąc a co innego czyniąc - tak naprawdę służy wrogom Polski - siejąc dezinformację.
W jednej z audycji dowiedzieliśmy się że Fidel Castro jest wysoko postawionym masonem.
A masoni rządzą Światem i bankami.
Dla myślącej osoby pojawi się sprzeczność : co zatem robi Castro - od 50 lat opierając się żydowskiemu kapitałowi?
Takie pytanie pojawi się w głowach osób myślących a nie poddanych manipulacji - użytecznym głupcom - którzy za głosem wielkiego guru oszustwa będą głosować na PiS.
Radio Maryja szkoli bojówkarzy do atakowaniu niezawisłych środowisk polskich - odpornych na manipulację.
Niezależnie od tego - co chciałaby tu wyprawiać agentura - ten Portal jest jednym z niewielu niezawisłych oraz niepodatnych na manipulację.
I taki pozostanie do końca.
W najbliższych dniach zostaną zmienione zasady uczestnictwa na Portalu.
Sprawdzeni uczestnicy dostaną dostęp do natychmiastowej publikacji swoich tekstów.
Komentowanie artykułów dostępne będzie tylko dla zalogowanych uczestników.
Osoby które wykorzystywały ta witrynę do ulżenia własnych frustacji mogą się z nią pożegnać.
Dojdą nowe możliwości prezentacji informacji.
Ponieważ wiele osób podsyła linki do wartościowych stron, powstanie odrębna kategoria wpisów.
Do tego będzie też możliwość informacji o ważnych wydarzeniach.
Od początku istnienia tego Portalu przeszliśmy ogromną drogę uświadamiania.
Poglądy niektórych osób bardzo się zmieniły a innych znacząco rozbudowały.
Jednak osoby wypisujące ogłupiające brednie w rodzaju : że Święta Inkwizycja została stworzona po to by bronić oskarżonych - powinny się skierować na witryny o odpowiednim dla nich poziomie umysłowym.
Tu wprowadzamy dyscyplinę odpowiedzialności za wyrażane opinie.
Dziękuję za niechcianą "współpracę" wszystkim frustratom.
Zajmijcie się czymś innym niż zaglądaniem na ten Portal.
|
20 marzec 2009
|
Artur Łoboda
|
|
|
No, to groteski ciąg dalszy.
Każdy z nich ma swoją postać Anny Appelbaum, na miarę czasów, oczekiwań i możliwości.
Potwierdzają się tylko spostrzeżenia Pani Brodackiej.
Z ogromnym smutkiem unikam sarkazmu, wobec tych, którzy prawdziwie zawierzyli PiS.
|
2016-04-14
Magellan
|
 |
|
Cynizm PiS polega na tym, że spisali nasze wypowiedzi i przedstawili - jako swoje. |
2016-04-14
Artur Łoboda
|
 |
|
Dziel i rzadz. Demokraci, Republicanie, sa w kazdym kraju zachodu. Tam panuje Talmudyzm, lichwa, media, biznes, lewackie wartosci... wszystko w rekach Medrcow Syjonu...
Mimo wszystko wyzej cenie Obame, jesli mozna uzywac slowa"cenie", niz ksiezniczke okultyzmu czy nowego dobrego goja, miliardera, na sluzbie syjonu. |
2016-04-17
TellTheTruth
|
 |
|
Rozmowy z ciekawymi Polakami:
http://porozmawiajmy.tv/tajne-watki-historii-polski-i-zakazane-wynalazki-czesc-3-ferdynand-barbasiewicz/
|
2016-04-18
TellTheTruth
|
 |
|
Co do kredytów.
Akcje kredytowe stanowią znikomy procent zarobków banków. Banki zyskują obecnie na instrumentach pochodnych i rozliczeniach między instytucjami finansowymi. Ludzie nie zdają sobie sprawy z tego np. ile zarobi bank na lokatach dziennych, w dobie możliwości obrotu pieniądzem, na całym świecie, w ciągu tej, właśnie jednej doby.
Przykłady można by mnożyć.
A sposób szybkiego i skutecznego rozwiązania problemów "frankowiczów" przedstawiłem w komentarzu, który zamieścił Pan jako odrębny wpis. |
2016-04-19
Magellan
|
 |
|
Pisałem kiedyś o moim stryju, weterynarzu.
Rozmawiałem z nim na temat relacji polsko-żydowskich w czasie wojny.
Urodził się On w 1936 roku, a zatem w dniu wybuchu wojny miał lat 3, a w chwili jej zakończenia 9 (słownie: D Z I E W I Ę Ć)
Niemniej, kategorycznie twierdził, że jest bezpośrednim obserwatorem zdarzeń, w których polscy chłopi wydawali gremialnie ukrywających się Żydów Niemcom.
Jednocześnie miał wobec tych Niemców wyobrażenie potrzeby istotnej wdzięczności, wobec dwóch zdarzeń.
Pierwsze: Babka została odpowiednio wcześnie ostrzeżona o planowanej wywózce rodzin polskich oficerów z terenów kresów w głąb ZSRR i uciekała przez tzw "zieloną granicę" przed marcem 1940r., zaś przejazd przez tę granicę wiązał się ze złapaniem przez rosyjskiego żołnierza i odprowadzeniem na granicę niemiecką.
Przy tym przekroczenie granicy było następstwem nadzwyczajnych działań Babki i upokorzeniem wobec rosyjskiego żołnierza.
Moment, który stryj zapamiętał to pośpieszne podnoszenie szlabanu przez niemieckiego pogranicznika i to że udało się przedostać na stronę GG z ujściem życia.
Po drugie: Ojciec i stryj zapadli na ciężką chorobę przewodu pokarmowego i niemiecki lekarz podał im dawaki leków, które pozwoliły im się wyleczyć, ponoć z puli przeznaczonej "nur fur deutche".
Według mnie był trzeci powód.
Po trzecie; Ojciec i Stryj - o czym już pisałem, wraz z ich kuzynem, wykoleili tramwaj w Warszawie w 1944r., a Niemiec żandarm ich puścił wolno.
Te trzy zdarzenia pozwoliły Stryjowi całkowicie i nieodwołalnie znienawidzieć wszystko, co się kojarzy z tym co współcześnie określamy mianem "Sowietów", zaś to co wiąże się z Niemcami, jako zwiastun wolności i nadziei przetrwania.
Dodatkowo ożenił się on, z dość - delikatnie mówiąc - prymitywną Żydówką, co skutkowało autorytarnym filosemityzmem i odrzuceniem wszelkiej formy rzetelnego weryfikowania źródeł prawdy historycznej.
Czemu to piszę?
Bardzo łatwo posłużyć się mieszanką: wyobrażeń, nadziei i złudzeń, aby ekspansywnie lansować własną imaginację dziejów - które się przeżyło - jako P R A W D Ę.... |
2016-04-19
Magellan
|
 |
|
Chłopi nie tylko wydawali, ale i zdarzało się, że zabijali Żydów dla łupów.
Lecz to na wsiach ukryła się większość Żydów. Więc tylko dokładna statystyka może wyjaśnić to zjawisko.
Każdy patrzy na świat z perspektywy własnego doświadczenia.
Nieliczni – próbują dołożyć do niego – doświadczenie innych.
Wtedy mamy do czynienia z próbą obiektywnego spojrzenia na otaczającą rzeczywistość.
|
2016-04-20
Artur Łoboda
|
 |
|
Wczoraj w dzienniku tvp 1, niejaki Kurski dumnie obwieścił o zakupie przez tvp 1 praw do transmisji wielkich turniejów piłkarskich na lata przyszłe i oświadczył, co najistotniejsze, że to jest właśnie NOWOCZESNY patriotyzm.
Używają już tej samej nomenklatury co poprzednicy.
Karty są już na stole. |
2016-04-22
Magellan
|
 |
|
Wydawanie miliardow na areny za PO. Teraz "sport dla gawiedzi" zamiast naklady finansowe do podniesienia zdrowia ogolu Polakow to kolejny fakt potwierdzajacy ze PiS jest tylko kolejnym uczestnikiem talmudyzmu politycznego i jest tylko lepsza glowa tego samego antypolskiego syjonistycznego potwora.
Zatrzymanie badan w Jedwabnem, podpisanie Traktatu Lizbonskiego, nazywanie zdrajcy Tuska "patriota" mowia same za siebie.
Nie wiem czy jest 10% ludzi w Sejmie ktorych moznaby nazwac patriotami.
Pora zaczac zwracac wieksza uwage na partie narodowe jako alternatywy...
Ludzie w Europie zauwazaja wbrew medium sciekowym ze nacjonalizm, patiotyzm to pozytywne slowa. |
2016-04-22
TellTheTruth
|
 |
|
W czasie pierwszych rządów PiSu - bardzo oszczędnie wydawano publicznie pieniądze.
PiS stosunkowo niewiele zadłużył Polaków.
Ale teraz trzeba mówić głośno o PiSowskim AMOKU gospodarczym bo: widząc, że PO się upiekło przy zadłużeniu o 500 miliardów złotych, Rząd Beaty Szydło zamierza dalej podwyższać zadłużenie.
Albo głosowaliśmy na gówniarzy, albo istnieje tajny układ pomiędzy PiS - a bangsterami - o którym nie mamy pojęcia. |
2016-04-22
Artur Łoboda
|
 |
|
Do Tell The Truth.
Diagnoza ze wszech miar słuszna, ale co do postulatów, według mnie zacznijmy od siebie samych.
We własnym, małym środowisku miejmy liniową odwagę żyć według kryteriów przyzwoitości, uczciwości, lojalności i nieulegania wadliwym, rozmaitym ofertom, płynącym, albo od zawodowych krętaczy, albo od zwykłych skołowanych i zdezorientowanych ludzi.
Miejmy liniową odwagę nie przemilczywać głoszonych wokół nas bredni, ale konsekwentnie i stanowczo na nie reagować, argumentami, a nie mieszaniną emocji i werbalizacji wpływów propagandy.
Czytałem kiedyś książkę Stefana Grabińskiego "Wyspa Itongo". Autor przciwstawia świat zmanipulowany i trzymany w okowach iluzji, postawie bohatera o nazwisku Patterson, który ma świadomość, że to co uchodzi za rzeczywistość, jest w istocie ułudą podtrzymywaną przez synergię zainfekowanej świadomości osób zmanipulowanych.
I przez cały czas musi stawiać tamę pokusie ulegnięcia tej iluzji, bo wie, że w razie ulegnięcia tej pokusie, powrót da świadomości, jest niemal niemożliwy.
I my jesteśmy jak ten Patterson.
Bądźmy przez cały czas świadomi i czujni i żyjmy, na co dzień, według zasad, które ukształtowały naszą świadomość, bez względu na autorską ocenę szans powodzenia takiej postawy, na krótką metę i w dalszej perspektywie.
pozdrawiam |
2016-04-22
Magellan
|
 |
|
A po co jest młody Morawiecki w Sejmie i Petru.
Rozdwojone języczki u wagi.
W chwili, gdy definitywnie skompromitowały się osoby z tzw. pierwszej Solidarności, sięgnięto po odwody w postaci tzw. Solidarności Walczącej.
Kolejna warstwa uwiarygadniania, tej samej J E D O L I C I E zinfiltrowanej, struktury.
Trzeba sfinansować wydatki, nie na ochronę socjalną (500+), a na zbrojenia, roszczenia żydowskie i bóg wie co jeszcze co, co zostanie nam, sukcesywnie objawiane.
Straszne jest to, że w ramach realizacji jednolitego planu, niebawem ludzie, którzy nie przeczuwają jego założeń, wspominać będą z rozrzewnieniem rządy PO.
|
2016-04-22
Magellan
|
 |
|
Zawsze zastanawiałem się nad jedną kwestią.
Zdecydowana większość ludzi buduje swoją tożsamość w oparciu o identyfikację z jakąś dużą instytucją. Czy to będzie, w obecnych czasach: partia, klub sportowy, duży pracodawca, czy też inna odmiana partii, tj. Kościół.
Skąd jest ta potrzeba istnienia dużego podmiotu, o który można i trzeba się oprzeć i skąd ta potrzeba oparcia?
Efekt jest taki, że dana osoba zazwyczaj ulega polaryzacji i opierając się o jeden podmiot, daje się postawić po stronie przeciwstawnej, wobec innych podmiotów.
Może tu tkwi problem.
Mało jest osób, które są w stanie samodzielnie budować swoją świadomość i potrafią ten stan utrzymać.
A co do Kościoła.
Wszystko co istotne można znaleźć we wpisach Gospodarza. |
2016-04-24
Magellan
|
 |
|
Interesujace jest to ze kazdy (nie)rzad probuje szukac luk finansowych w kieszeniach ludzi pracy.
Tylko nielegalnym prywatnym bankom placimy dziesiatki miliardow rocznie. Setki miliardow zostalo rozkradzione przez nielegalne prywatyzacje, afery. Gzie jest sledztwo w tych sprawach?
Pieniedzy nalezy szukac latajac dziury otworzone przez finansowych i biznesowych terrorystow... |
2016-04-27
TellTheTruth
|
 |
|
Ciekawy wywiad... Polacy nie maja nic do powiedzenia we wlasnym kraju. 90% sejmu to Targowica
https://www.youtube.com/watch?v=si9JQaeHcpo
|
2016-04-29
TellTheTruth
|
 |
|
Prosze zwrocic uwage do czego zdolni sa ci ktorzy tzymaja wladze - globalisci pod syjonistycznym zarzadem:
https://www.youtube.com/watch?v=nsd6qVsefy4
https://www.youtube.com/watch?v=k-Gr7-RQ4-U
Majac ta technologie oni moga bardzo wiele. Teraz rozumie tych co mowili ze samolotow w 911 moglo w cale nie byc... byl tylko hologram. |
2016-05-06
TellTheTruth
|
 |
|
To nie globaliści, ale artyści są autorami takich wizualizacji.
17 lat temu zaproponowaliśmy - by na rozpoczęcie roku 2000. zrobić w podobnym stylu widowisko historyczne w Krakowie.
Nie podaliśmy jednak - z przezorności dokładnych szczegółów, a banda z Magistratu chciała to zrobić za pośrednictwem przyjaciół królika.
Słowo kompromitacja - to za mało - do określenia tego - co wtedy zrobiono.
I tak jest do dzisiaj.
Tym razem - pod rządami PiS. |
2016-05-06
Artur Łoboda
|
 |
|
Przypomne ze najwieksi artysci pracuja dla machiny zbrojen w USA... |
2016-05-06
TellTheTruth
|
 |
|
To nie są artyści, ale dziwki - jak ci, którzy tworzyli pomniki komunizmu. |
2016-05-06
Artur Łoboda
|
 |
|
Maklerzy, na czele z pieskiem banksterow Morawieckim, zwolennikiem TTIP. |
2016-05-06
TellTheTruth
|
 |
|
Jesli ktos jeszcze nie zna Davida Duka to prosze obejrzec tego bardzo ciekawego i rzeczowego polityka:
http://porozmawiajmy.tv/kto-stanowi-rzeczywiste-zagrozenie-dla-europy-dr-david-duke/
|
2016-05-07
TellTheTruth
|
 |
|
Popieram to, co napisałem nieco wcześniej.
Niebawem będzie jazgot medialny i klangor lokalny, wspomnień dobrodziejstw czasów PO.
Ja osobiście miałem nadzieję, że zostaną podjęte R E A L N E działania w ramach "konika" obywatela Kaczyńskiego - tj. Wymiaru Sprawiedliwości.
I co?
I nic.
Chaotyczne działania, polegające na wymachiwaniu imitacjami pięści, bez zrozumienia istoty boksu, tylko skompromitowały ruch nadziei.
Obawiam się, że po chwili zdezorientowania, sądownictwo i prokuratura, zyskają źródła dodatkowej dynamiki w zwalczaniu podstawowych zasad praworządności na terenie RP.
Służyć temu będą zmiany w fundamentach prawa, czyli w kodeksie cywilnym.
Jakakolwiek zmiana kodeksu cywilnego, winna być przez społeczeństwo cenzurowana.
Bo kodeks, ów to własność i swoboda zawierania umów.
Według tego co wiem, to ingerencja strukturalna we własność, nawet za pośrednictwem ustawy o obrocie ziemią "nieodrolnioną", tworzy wyłom w jej granicach.
Potem katastry, deszczówki, itp.
Nakładanie reżimów obciążeń publicznych, w zbitce z ograniczeniami z rozporządzaniem pełną własnością, to rugi ustawowe.
Nieznane nawet "zaborcom".
Zmienią też zasady zawierania umów. Ochronie podlegać będzie nie osoba, do której składana jest oferta, a oferent, który w porę, czyli czas (z istoty określony na korzyść oferenta) ustawowo zastrzeżony, oferty nie odrzuci, zyska zawarcie umowy.
Odwrócą wszystko i wykorzystają nieświadomość nieznających zasad ofert niepisanych tradycyjnie i internetu osób starszych, którzy własność posiadają.
Zwiastun to tzw. "odwrócona hipoteka".
I PiS z tym nie walczy.
Prawdziwi Polacy nie mają obecnie żadnej reprezentacji.
Ż A D NE J.
Zanętą jest jedynie Marian Kowalski, ale obawiam, się że to kolejny "Kornel". Człowiek z tzw. "czystą kartą"
|
2016-05-09
Magellan
|
 |
|
ps
Gomułka rzeczywiście był - jak na jego czasy - mężem stanu.
Skodyfikował i to dobrze, postępowanie cywilne, karne i administracyjne.
Skodyfikował prawo materialne karne i cywilne.
Zaprowadził ład legislacyjny, a tym samym i w takim zakresie, w jakim mógł - własnościowy.
W innych kwestiach się nie wypowiadam, ponieważ nie ma takiej potrzeby, a i kwalifikacje moje są niepewne.
Niemniej, być może od czasów presaskich, miał dość swobody decyzyjnej i ten zakres wykorzystał, na tyle, na ile mógł.
Być może? |
2016-05-09
Magellan
|
 |
|
ostatni ps
Ta Jędrusik to rzeczywiście źródło odpodmiotowanego tkwienia kobiecości naturalnej, w sile mężczyzn, którzy ją ujrzeli.
Teraz rozumiem czemu mój Ojciec ją tak poważał. |
2016-05-09
Magellan
|
 |
|
Gomułkę odkryłem parę lat temu - na nowo.
A - jako nastolatek myślałem, że to "wieśniak".
Za tydzień mam rozprawę sądową przeciwko Prokuraturze, która nie chce ścigać urzędników twierdzących, że ich nie dotyczy KPA.
Osobom postronnym wyjaśnię, że to właśnie za czasów Władysława Gomułki wprowadzono Kodeks Postępowania Administracyjnego i jego paragraf WYMAGAJĄCY ZAŁATWIENIE SPRAWY PETENTA W CIĄGU MIESIĄCA.
Od czasów Gierka przepis ten tak się interpretuje, że w ciągu miesiąca urzędnik odpowiada cokolwiek.
W Trzeciej RP - szczególnie pod rządami PO urzędnicy uważali, że W OGÓLE NIE OBOWIĄZUJĄ ICH ŻADNE PRZEPISY.
Kiedyś napisałem artykuł stwierdzający, że Kaczyński nie dorównuje Gomułce. I zapowiada się że tak już pozostanie. |
2016-05-09
Artur Łoboda
|
 |
|
Natomiast Jędrusik - nigdy nie mogłem ścierpieć.
Raziła mnie jej żenująca egzaltacja. |
2016-05-09
Artur Łoboda
|
 |
|
Grzegorz Braun - Plany Żydów wobec Polski:
https://www.youtube.com/watch?v=5e8bRMtrllU
Witold Gadowski - Komentarz Tygodnia: Pieniądze z powietrza - afera stulecia
https://www.youtube.com/watch?v=bjauKqOfNgQ |
2016-05-12
TellTheTruth
|
 |
|
Tomasz Jaskóła bardzo MĄDRE PODSUMOWANIE audytu nt. rządów PO-PSL! ...i PiS
https://www.youtube.com/watch?v=5ARIWMGlGA8 |
2016-05-12
TellTheTruth
|
 |
|
Cos o nowym powiewie "kultury"...
http://wpolityce.pl/kultura/292842-wizerunek-ukrzyzowanego-ordynarnie-zohydzony-chrystus-skapany-w-urynie-w-odnowionej-tvp-kultura-hipster-prawica-dziala
Warstwy wyzszych urzednikow wplywajace na krzsztaltowanie sie narodu polskiego (I innych narodow nie-wybranych) sa nasycone talmudzkimi, antyludzkimi wartosciami ktore ni jak sie nie maja do typowo Chrzescianskich wartosci.
Nalezy walczyc za wszelka cene z tresciami zawartymi w Protokolach Medrcow Syjonu, niezaleznie czy jest to ksiazka prawdziwa czy fikcyjna, co nie jest w gruncie rzeczy istotne. Istotne jest to ze tresci zawarte tam sa dokladnym odbiciem rzeczywistosci w jakiej zyjemy. Rzeczywistosci ktore sa nie do zaakceptowania, ktore nalezy otwarcie napietnowac i zwalczac.
Jedyna opcja to wywalenie Mateusza Matyszkowicztego na zbity pysk. Nich sobie pokazuje takie rzeczy z Izraelu. |
2016-05-13
TellTheTruth
|
 |
|
W sprawie "nowego powiewu w kulturze" mam trochę do powiedzenia.
Ale najpierw otrząsnę się z bieżących obowiązków. |
2016-05-14
Artur Łoboda
|
 |
|
Wojciech Sumliński ujawnia rolę Bronisława Komorowskiego w procesie inwigilacji:
https://www.youtube.com/watch?v=TMsFKB652_s
|
2016-05-17
TellTheTruth
|
 |
|
Ciekawy wyklad Prof. Marka Chodakiewicza
https://www.youtube.com/watch?v=LgYOX1SQKfc
|
2016-05-28
TellTheTruth
|
 |
|
Te ekonomiczne discusje o "ekonomii nie maja zadnego sensu jesli pomija sie zlodzieja i przekupiony zarzad kraju.
Kazdy kraj pod bankowym zarzadem Banku Centralnego, z glowa weza w Szwajcarii (Bank for International Settlements) jest nilelgalnie drenowany z kapitalu, a naprawcy (zarzadcy) sa przekupieni przez banksterow i robia dokladnie to co im mowia zlodzieje, a w nagrode dostaja wysokie funkcje w EU (niewybieralni przez ludzi).
Zarzadcy to degeneracy moralni, pedofile, sexulani perwerci, homoseksualisci, zdrajcy, psychopaci, hazardzisci lub ludzie o slabej woli.
Kazdy kraj, niezaleznie czy to Polska, Francja, USA, jest w podobnej sytuacji.
Jedyne wyjscie to delegalizacja prywatnych bankow, bezposrednia demokracja i delegalizacja zagranicznych mediow.
Zadluzenie kraju powinno byc zakazane konstytucjnie...
Wszyscy plyniemy na tym samym "greckim" Tytaniku, tylko na roznych poziomach, a banksterskie media przekonaly nas za plyniemy na wakacyjna wycieczke "all inclusive". |
2016-06-01
TellTheTruth
|
 |
|
Raczej zdrajca niz glupek. |
2016-06-07
TellTheTruth
|
 |
|
Im predzej bedzie Polexit, Brexit, i sie wydostana z tej pulapki tym lepiej...
"Europejski Bank Centralny (EBC) w ramach tzw. polityki luzowania ilościowego skupuje obligacje skarbowe wyemitowane przez kraj należący do strefy euro. Skutek tej operacji jest taki, że te papiery dłużne przestają mieć jakiekolwiek znaczenie gospodarcze - są de facto umarzane. W ten sposób od początku 2015 r. EBC skupił od Niemiec aż 172 mld euro długu. W tym samym czasie Grecja nie mogła liczyć na skup ani 1 euro swojego długu ze strony EBC, bo nie chciały tego... Niemcy! To się nazywa "unijna solidarność".
Tzw. "polityka luzowania ilościowego" zapoczątkowana przez Europejski Bank Centralny (EBC) w styczniu 2015 roku polega na tym, że EBC skupuje papiery dłużne wyemitowane przez poszczególne kraje wchodzące w skład strefy euro. W ten sposób poszczególne gospodarki eurolandu są zasilane potężną dawką pieniędzy (skupowane obligacje przestają generować odsetki). Od stycznia 2015 r. do kwietnia 2016 r. wykupiono w ten sposób aż 645 mld euro długów.
Co ciekawe - największym beneficjentem tej działalności są... Niemcy. Okazuje się, że EBC umorzył w ten sposób naszemu zachodniemu sąsiadowi aż 171,8 mld euro. Druga na liście beneficjentów polityki luzowania ilościowego jest Francja, której umorzono w ten sposób papierów dłużnych o łącznej wartości 136,5 mld euro. "Pudło" zamykają Włochy z wartością 117,8 mld euro wykupionych obligacji skarbowych.
Na szarym końcu tej klasyfikacji znajduje się pogrążona w kryzysie gospodarczym Grecja. Okazuje się, że EBC w ramach wspomnianej polityki, na wykup greckich długów nie wydał ani jednego euro! Co ważne - jest to decyzja czysto polityczna. Przeciwko umarzaniu greckich długów przez EBC protestowały... Niemcy, czyli największy beneficjent tej operacji.
Oto jak w praktyce wygląda "unijna solidarność". O wszystkim i tak decydują Niemcy..."
http://niewygodne.info.pl/ |
2016-06-09
TellTheTruth
|
 |
|
Wręcz symboliczny jest fakt, że po tak zwanym "wstąpieniu Polski do UE", Niemcy zablokowały pracę Polaków przez 7 lat.
Obecni "refuges" nie mają żadnych ograniczeń.
To mówi za wszystko.
A nawet po odejściu z tej chorej struktury, Anglicy zatrzymają pracowitych Polaków. |
2016-06-09
Artur Łoboda
|
 |
|
Mentalność i percepcja demonstrantów o cechach syndromu podgrzewanej żaby |
2016-06-10
Magellan
|
 |
|
Planowana islamizacja Europy przez syjonistycznych zydow, za pieniadze arabow...
www.youtube.com/watch?v=kw2A-7q3NTE&feature=youtu.be |
2016-06-18
TellTheTruth
|
 |
|
Któregoś dnia, nie tak dawno, ta Pani wystąpiła w jakimś porannym programie publicystycznym, chyba w TVP Info.
Przepytywał ją niby dziennikarz, a według mnie funkcjonariusz, który słuchając co ona ma do powiedzenia, m.n. w zakresie K O N I E C Z N O Ś C I zmian (tak to zapamiętałem zmian) - nie reformy - w systemie prawa i Wymiarze Sprawiedliwości, całą uwagę skupił na tym, aby właściwie ją "wypozycjonować" (tego zwrotu wprost użył) na scenie politycznej.
Ta zaś prezentowała otwarcie i wprost, poglądy na tyle niezwiązane jednoznacznie z którakolwiek z frakcji istniejących i zdefiniowanych, a przynajmniej się definiujących, że człek, ów wykazywał realne objawy paniki wywołanej koniecznością słuchania tego co Magdalena Ogórek ma do powiedzenia i że mówiła to w obliczu jego osoby i że może on zostać rozliczony, nawet z tego, że tego wysłuchał i nie zablokował jej wystąpienia publicznego.
I nie wyglądało mi to na wyreżyserowany spektakl.
O zgrozo. |
2016-06-22
Magellan
|
 |
|
Niestety parę błędów, Norwegia nigdy nie była w UE więc i z niej wyjść nie mogła, dwa razy w referendum odrzucili chęć przystąpienia. Druga sprawa znam Norwegie i jej mieszkańców bardzo dobrze i swój dzisiejszy dobrobyt zawdzięczają tylko i wyłącznie zyskom że sprzedaży surowców naturalnych, przed ich odkryciem i eksportem Norwegia była nawet zaryzykuje stwierdzenie biednym krajem na tle reszty Europy, a jej mieszkańcy mieszkali w domach które przypominały nasze opuszczone drewniane chatki na wsiach gdzie ktoś kiedyś mieszkał ale od 10lat stoi opuszczone i niszczeje. |
2016-06-24
Shadowless
|
 |
|
Wobec wpisu Gospodarza, w szczegółach, rację ma mój poprzednik.
Lecz problem tkwi, według mnie, gdzie indziej.
Tzw. "City", które jest elementem ujawnionej wobec nas - struktury zarządczej, tzw. "tajnej" - jest, ponoć eksterytorialne w "Londyniszczu".?
A więc, czy Anglia, jako element podporządkowany, owemu "Londyniszczu", podejmuje działania suwerenne, czy realizuje założenia propagandy?
Zobaczymy.
Czy referendum "zadecyduje" o pewnych zdarzeniach, czy posłuży legitymizacji działań, które zorganizowano i zaplanowano, jako z założenia destrukcyjne, ale dla ich inicjatora - w najmniejszym stopniu - dotkliwe.
Zobaczymy i obserwujmy.
Spokojnie.
Tempo jest, póki co, medialnie podkręcane. |
2016-06-24
Magellan
|
 |
|
Z rozpędu użyłem błędnie określenia "wyjścia", a Norwegia NIGDY nie aspirowała do Unii Europejskiej, bo do EWG.
Odrzuciła uczestnictwo w poprzedniczce UE.
Co do drewnianych chat - to zapewne dotyczy to okresu głosowania przeciw wstąpieniu do EWG.
Ale wtedy większość Europy tak wyglądała.
Zamiast polemizować, opiszę tą sytuację w jednym z najbliższych tekstów. |
2016-06-24
Artur Łoboda
|
 |
|
To zdaje się dowodzić tego, że zarówno Petru, jak i ci odrzekajacy posłowie PiS, w istocie wydaja komunikaty ich niewidzialnym dla społeczeństwa - mocodawcom.
Komunikacja na linii przedstawiciele - społeczeństwo, za pośrednictwem mediów, może być w istocie komunikacją: MY oderwani od mocodawców uprzywilejowani uzurpatorzy - ośrodki decyzyjne nieformalne.
Kto wie? |
2016-06-26
Magellan
|
 |
|
To jest oczywiste Magellanie, że politycy wysyłają sygnały do swoich mocodawców, a społeczeństwo mamią. |
2016-06-27
Artur Łoboda
|
 |
|
Podzielam pańskie odczucia
Kiedy usłyszałam jak wychwalają jej "zasługi" stwierdziłam, że J.Paradowska jest tego typu człowiekiem, dziennikarzem, których nie tylko nie będzie mi brakować, ale cieszę się, że nie będę musiała słuchać jej zakłamanych tyrad wygłaszanych z wysokości "wybraństwa", oglądać fizjonomii napuszonej jak papuga, słuchać jej niesympatycznego głosu, opluwającego każdego słuchacza pogardą do Polski. Jednocześnie miała jakby wrodzoną zaćmę na chamstwo Tuska, Kwaśniewskiego, Wałęsy, Komorowskiego, Michnika (ten jej płacił za pitolenie w TOK FM).
Mam nadzieję, że obecne władze nie skompromitują się udziałem w jej pogrzebie, bo niby z jakiej racji. Czy można mówić w jej przypadku, że była kimś w "polskiej kulturze"? Przecież wielu internautów ma dorobek pisarski dużo większy niż nieboszczka (piekłoszczka). Ja to mogę stwierdzić, bo często słuchałam audycji z jej udziałem w TOK FM. Słuchałam, żeby wiedzieć co usiłuje wcisnąć Michnik i spóła w mózgi polskich tubylców.
Jej poglądy w sprawie np. katastrofy w Smoleńsku dyskwalifikują ją jako człowieka rozumnego. Była to typowa tuba propagandowa, fałszywa, wredna baba. Nie pamiętam, żebym kiedykolwiek podzielała jej zdanie.
Bóg uwolnił nas od jej osoby, ale nie wiadomo, czy zechce skorzystać z jej talentów . |
2016-07-01
Alina
|
 |
|
Zgadzam się z większością Pana poglądów, ale nie podzielam Pana zdania odnośnie potrzeby pomocy i przyjmowania prawdziwych uchodźców wojennych. Tłumacze dlaczego, z historii wiemy że Polska swojego czasu była najbardziej tolerancyjnym i zróżnicowanym etnicznie krajem w Europie. Były z tego krótkotrwałe korzyści, pełna zgoda, ale na dłuższą metę był to jeden z czynników upadku państwa, ponieważ grupy te nie zidentyfikowaly się z Polska i bardzo często się buntowaly i podczas wojen wspomagały naszych wrogów, oczywiście nie wszyscy, ale nie sposób przewidzieć którzy nam będę pomagać a którzy wystąpią przeciwko nam w razie zagrożenia. Dlatego sugerowałbym zamknięcie się na wszelkiego rodzaju przybyszy, patrząc na to co się dzieje na zachodzie i przez pryzmat historii uważam to za jedyne słuszne rozwiązanie. |
2016-07-08
Shadowless
|
 |
|
Już kiedyś to pisałem, ale chyba zostało zapomniane.
Nie uważam, żeby przyjęcie uchodźców było równoznaczne nadaniem im obywatelstwa.
Mam na myśli cały czas utworzenie dla nich bezpiecznej przystani - na czas trwania wojny w ich kraju.
Z góry podam przykład Kurdów, a więc Jazydów i Chrześcijan z miejsc konfliktów.
Po ustaniu walk - pewnie wielu z nich chętnie wróci w własne strony.
Osobiście znam środowisko Ormian, Ukraińców, Gruzinów i nie widzę z ich strony ŻADNEGO zagrożenia dla Polski.
Problemem mogą być TYLKO fanatycy, którzy sterroryzują własną grupę etniczną.
|
2016-07-08
Artur Łoboda
|
 |
|
Jest tylko jeden zasadniczy problem w Pana rozumowaniu, nie sposób rozróżnić tych którzy faktycznie szukają schronienia i bezpieczeństwa od tych, których Pan wymienił tj, fanatyków, terrorystów itp.
Więc ja dla bezpieczeństwa sugeruję nie przyjmować nikogo, pomyślmy o sobie, zatroszczmy się o siebie bo nikt za nas samych tego nie zrobi. |
2016-07-08
Shadowless
|
 |
|
Możecie wierzyć - albo nie, ale ja nie mam najmniejszego problemu odróżnić jednych od drugich.
Dzięki tej intuicji Moi dziadkowie przeżyli wojnę, i uchronili swoje dzieci - chociaż ryzykowali ogromnie.
I te zdolności pozostawili mi w genach.
A poza tym ....
Panowie ja jestem również artystą. A artysta to niepoprawny romantyk.
Pozwólcie, że takim pozostanę.
|
2016-07-08
Artur Łoboda
|
 |
|
Tak się składa, że już w 1999 roku przewidziałem światowy kryzys - na podobieństwo tego z 1928 roku.
Nie byłem tylko w stanie podać dokładnej daty, bo o niej decydowali ci - którzy ten kryzys wywołali po to - by na nim zarobić.
Jeżeli ktoś twierdzi, że znał datę kryzysu to oznacza, że współpracował z gangsterami finansowymi.
Jedną z większych struktur mafijno finansowych - jest Europejski Bank Centralny.
Traktowanie jej - jako instytucji wiarygodnej - jest żartem.
Podstawą strat banków jest wyprowadzanie pieniędzy przez ich zarządy.
To nie jest włoska specyfika, bo robią to również Niemcy, Szwajcarzy, Francuzi, Anglicy i również polscy banksterzy .
Albo więc "wspomogą" swoich włoskich "kumpli po fachu", albo będą się liczyć z możliwością efektu domina.
Szkoda więc czasu na czytanie powyższych wynurzeń, bo rzeczywiści decydenci są nam nieznani, a kierują się nie matematyką, lecz mafijnymi zasadami.
|
2016-07-12
Artur Łoboda
|
|
|
|
Żyć z koszyka
czerwiec 13, 2008
Marek Jastrząb
|
Polonia Śpi??
listopad 5, 2006
Bogusław
|
Polka wygrała na wybiegu
styczeń 5, 2005
Mirosław Naleziński
|
Serwis wiadomości w 2 językach o wydarzeniach na terenie byłego ZSRR
marzec 8, 2008
tłumacz
|
POLSKA - UNIA 8
listopad 24, 2002
Prof. Jerzy Nowak
|
LIBERAL = PHILOCRIMINAL, Part II
grudzień 8, 2008
Marek Głogoczowski
|
BBC: wizyta papieża ma także polityczny kontekst
sierpień 17, 2002
PAP
|
Być Ślązakiem
wrzesień 30, 2004
Bolesław Grabowski
|
Azyl i ambasady w wydaniu demokraci.pl
lipiec 10, 2006
Mariusz Affek
|
Zasady domina
czerwiec 26, 2002
PAP
|
Dziś w Telewizji pokazali...
lipiec 12, 2003
Alina
|
Irak
czerwiec 8, 2003
przesłala Elżbieta
|
Czy to nie prorokacja?
listopad 29, 2006
Jan
|
Ameryko, obud? się!
październik 30, 2006
Iwo Cyprian Pogonowski
|
Polskie Huty Stali już nie polskie
październik 27, 2003
IAR
|
Kunszt prowokacji i dezinformacji...
luty 16, 2007
wasylzly
|
Utonął - nie było linki za parę złotych
sierpień 20, 2007
Mirosław Naleziński, Gdynia
|
Machloja grubymi nićmi szyta
sierpień 10, 2002
|
"Wedle Rozkazu"
listopad 26, 2005
Iwo Cyprian Pogonowski
|
Matrix
maj 6, 2003
zapodał z Michael Journal - "jasiek z toronto"
|
|
|