ZAPRASZA.net POLSKA ZAPRASZA KRAKÓW ZAPRASZA TV ZAPRASZA ART ZAPRASZA
Dodaj artykuł  

KIM JESTEŚMY ARTYKUŁY CIEKAWE LINKI 2002-2009 NASZ PATRONAT KRONIKA KRAKOWA DZIŚ W POLSCE

Inne artykuły

Fałszywa tolerancja ustępstwem wobec nazizmu 
29 styczeń 2013      Artur Łoboda
Przed 11 września 2001 roku 
11 wrzesień 2011      Artur Łoboda
Kto tutaj powariował? 
13 maj 2019     
"Prawnik w czasach bezprawia" 
15 luty 2019     
Brzoza stalowo-tytanowa 
27 styczeń 2013      Artur Łoboda
Akuszerzy komunizmu 
10 styczeń 2013      Artur Łoboda
Błąd Stalina – Tragedia Polaków – Powtórny Przegląd 
20 grudzień 2010      Iwo Cyprian Pogonowski
Klaudiusz Wesołek pierwszym więźniem politycznym 
22 kwiecień 2011      tvp.info
Co przyniesie nam przyszłość 
31 grudzień 2012      Artur Łoboda
Polak bezpośrednio z Chin! 
21 marzec 2020      Alina
Sowa, Petru i przyjaciele w Londynie  
17 maj 2016      Studio Londyn
Węgry wyrzucą hipermarkety: Koniec z bezkarnością wielkich sieci i wyprowadzaniem zysków za granicę  
13 listopad 2014      www.polskawalczaca.com
Bez komentarza ! 
16 maj 2015     
Dlaczego pensje w Polsce są niskie? 
1 czerwiec 2015      Artur Łoboda
Matka Boża Fatimska 
26 padziernik 2017      Paweł Ziółkowski
Kornel Morawiecki 
12 listopad 2015      Artur Łoboda
Jarosław Kaczyński, czyli g... prawda 
19 marzec 2017     
Bardzo smutny 11 listopad 
11 listopad 2011      Artur Łoboda
Kultura etapu 
23 kwiecień 2017     
Ręka w rękę z Hitlerem 
3 sierpień 2010      Rebel

 
 

Szóste wezwanie o uzasadnienie wysłania Yael Bartana - jako reprezentantki polskiej kultury na 54. Biennale Sztuki w Wenecji

Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego - Bogdan Zdrojewski

W oparciu o Ustawę Prawo Prasowe po raz szósty wnoszę o uzasadnienie wysłania Yael Bartana - jako reprezentantki polskiej kultury na 54. Biennale Sztuki w Wenecji.



Jeżeli chce się wybudować dom to zatrudnia najlepszych majstrów.
Dla zburzenia domu zatrudnia się specjalistów od wyburzeń.

Jakie kwalifikacje ma Leszek Balcerowicz i Andrzej Zoll?
Pierwszy zdobył doświadczenie przy likwidacji gospodarki polskiej, poprzez przestępcze przejęcia i zastąpienie polskiej gospodarki obcymi firmami. A w ten sposób przeistoczenie Polski w kolonię światowego kapitału.
Drugi z nich wprowadził zmiany w ustawodawstwie prawnym, które zwalniały od odpowiedzialności karnej tego pierwszego i ułatwiały przestępczość na niespotykaną wcześniej skalę.

Jaki mógł być cel Bogdana Zdrojewskiego w zaproszeniu obu wymienionych osobników na tak zwany "Kongres Kultury Polskiej" - który odbył się w Krakowie we wrześniu 2009 roku?

Analizując kolejne lata działalności Zdrojewskiego - jako Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego uznać należy, że wydarzenie to było cezurą otwierającą nowy etap - neostalinizmu w kulturze polskiej.,
Ale tym razem realizowanego pod auspicjami syjonistów.

Wydarzenia - jakie miały miejsce niedawno w Centrum Sztuki Współczesnej, oraz Narodowym Teatrze Starym w Krakowie nie są żadnym wyjątkiem. Od lat publikuję artykuły dokumentujące strategię zniszczenia kultury polskiej - realizowaną przez Rząd Donalda Tuska.

I mimo moich krytycznych wypowiedzi pod adresem Zdrojewskiego, albo raczej w wyniku ich analizy - realizowany jest przez MKiDN haniebny plan deprecjacji polskiej kultury - w celu osłabienia żywotnych sił Narodu Polskiego.
Dwóch prostaków: Fabio Cavallucci - dyrektor Centrum Sztuki Współczesnej i Jan Klata - dyrektor Teatru Starego w Krakowie dowiodło, że nie rozumieją różnicy pomiędzy kulturą, a patologią.
W podległych sobie instytucjach propagują szambo moralne.
I w tym momencie zasadne jest pytanie: kto tych idiotów mianował na zajmowane stanowiska?

Nikt inny - jak Bogdan Zdrojewski, czyli tak zwany Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Otrzymał on w ostatnich latach wiele pism od zaniepokojonych artystów, którzy alarmowali przed patologią w jego polityce kulturalnej. (Otrzymałem wiele kopii tych pism.)

Ponieważ wymienieni artyści nie znali wcześniej prawdziwych celów polityki Platformy Obywatelskiej względem kultury, to żywili naiwne przekonanie, iż mamy do czynienia z jakimiś błędami w zarządzaniu.
Ja też tak myślałem cztery lata temu. Ale po kolejnych moich interwencjach tylko idiota popełniałby "błędy" z jakimi mamy do czynienia.

A Zdrojewski musiałby być wręcz kosmicznym idiotą - by nie widzieć - do czego prowadzi jego polityka.
Dlatego uznałem, że mamy do czynienia z planowa polityką zniszczenia kultury
Narodu Polskiego i zastąpienie jej neostalinowskimi wzorcami. Oczywiście dzisiaj wyznaczonymi wedle innych aksjomatów.

Kiedyś szpitale psychiatryczne pełne były wariatów uważających siebie za Napoleona.

Zdrojewski ubzdurał sobie, że będzie współczesnym Borejszą.
Skrupulatnie realizuje plan swojego idola poprzez internacjonalistyczne pseudo debaty, kongresy kultury i walkę o czytelnictwo przy pełnej blokadzie rzeczywistych artystów polskich.


Takiej strategii nie da się prowadzić w pojedynkę. Więc Zdrojewski zebrał wokół siebie najgorszy MOTŁOCH, który realizuje wytyczne swojego mocodawcy.
Mamy więc ogrom debat, publikacji, filmów, których celem jest poniżenie Narodu Polskiego - w wyniku głoszonych kłamstw.
Zdrojewski stworzył też swego rodzaju bojówki pseudoautorytetów kulturowych i zapewnił tym ludziom pełną anonimowość.
Lecz ja wymusiłem chociaż częściowe ujawnienie ich roli w strategii niszczenia kultury Narodu Polskiego.


Przypomnę jeszcze, że w trakcie tego niby "Kongresu Kultury Polskiej" z 2009 roku - pojawiły się nieliczne wypowiedzi krytyczne wobec planów Bogdana Zdrojewskiego. Ludzie ci zostali usunięci z zajmowanych stanowisk.

Wszystkie te działania zdefiniowałem jako "zdrojewszczyznę w kulturze".
http://zaprasza.net/a.php?article_id=32183
Póki rządzi w w Polsce Platforma Obywatelska to hasło jest cenzurowane w encyklopedii. Ale w przyszłości będzie wyznacznikiem polityki Rządu Donalda Tuska wobec polskiej kultury.

Mógłbym przyjąć dowolne wydarzenie kulturalne do krytyki polityki Platformy Obywatelskiej, ale prowokacja z wysłaniem Yael Bartana - jako reprezentantki polskiej kultury na 54. Biennale Sztuki w Wenecji - pozwala na wskazanie całej gamy patologii w antypolskiej polityce Platformy Obywatelskiej - wobec polskiej kultury.

Zacząć należy od przypomnienia, że 115 lat temu powstała na świecie pierwsza organizacja nacjonalistyczna - wywodząca się z masonerii - nazwana "syjonizmem".
W swoim działaniu wyprzedziła niemiecki nazizm w stosowaniu prowokacji, kłamstw i podstępnych napaści.
Zbrodniczość syjonistów polegała na mordowaniu Żydów w różnych krajach świata - w celu zrzucenia odpowiedzialności na gojów i przez to zmuszenie większej ilości osób do emigracji - do Palestyny, a po 1949 roku - do Izraela.
W kolejnych latach Syjoniści mordowali własnych obywateli - by uzyskać preteksty do napaści na kraje Arabskie.

Cały Świat udawał, że nie widzi - z jakimi zbrodniami mamy do czynienia. To rozzuchwaliło bandytów.

W 2010 roku Bogdan Zdrojewski pozwolił - by Izraelka Yael Bartana dokonała identycznej prowokacji na polu kultury.
Prowokator o nazwisku Sławomir Sierakowski wzywał w materiale filmowym by "Żydzi nie zostawiali go samego z Polakami".
(A co niby Polacy mieliby zrobić takiemu śmieciu - najwyżej opluć.)
Później jakiś wyimaginowany przez nich - "polski nacjonalista - morduje Sierakowskiego" i staje się to pretekstem do syjonistycznej interwencji w Polsce i zakładania syjonistycznych przyczółków.

W trzecim wezwaniu o uzasadnienie wysłania Yael Bartana - jako reprezentantki polskiej kultury na 54. Biennale Sztuki w Wenecji http://zaprasza.net/a.php?article_id=32206 zwróciłem uwagę, że jest to powtórzenie hitlerowskiego filmu "Heimkehr ", czyli "Powrót do ojczyzny".

Nie ma w tym nic dziwnego bo syjoniści i naziści naprzemian korzystali ze swoich doświadczeń, oraz stosowali podobną taktykę agresji fizycznej, oraz kulturowej.

Kolejnym - istotnym wyznacznikiem w decyzji Bogdana Zdrojewskiego o wysłania obywatelki państwa Izrael - Yael Bartana - jako reprezentantki polskiej kultury na 54. Biennale Sztuki w Wenecji  jest brak jakichkolwiek artystów w realizacji przedmiotowej prowokacji.
Zorganizowaną przez - rzekomo Narodową Galerię Sztuki "Zachęta" - antypolską awanturę - sygnowali ludzie, którzy nie mają żadnych kwalifikacji w dziedzinie kultury i sztuki, a jedynie bojówkarskie doświadczenie we wszelkiego typu prowokacjach.
Przyzwyczaili się do bełkotu nowomowy, którym zachwycają się tylko - im podobni.

Ja jednak ŻĄDAM po raz szósty merytorycznego uzasadnienia wysłania
obywatelki państwa Izrael - Yael Bartana - jako reprezentantki polskiej kultury
na 54. Biennale Sztuki w Wenecji


Po raz szósty wzywam Bogdana Zdrojewskiego do wyjaśnienia kłamstw jakie wypowiadał publicznie, oraz merytorycznego uzasadnienia haniebnej prowokacji:

1. Gdzie i kiedy ogłosił Pan konkurs na reprezentację polskiej
kultury na 54 Biennale w Wenecji?
2. Jaki był skład osobowy rzekomego "jury", które wybrało Yael Bartana - jako reprezentantki polskiej kultury na 54. Biennale Sztuki w Wenecji
3. Co ma wspólnego syjonistyczna prowokacja z kulturą i sztuką?
4. Dlaczego plując w twarz wszystkim polskim artystom - na reprezentantkę polskiej kultury - zaakceptował Pan kobietę, która nie posiada żadnych kwalifikacji w dziedzinie kultury i sztuki?
5. Dlaczego od lat wykorzystuje Pan Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego do politycznego awanturnictwa?
6. Dlaczego z pełną premedytacją niszczy Pan kulturę polską i wprowadza do muzeów, oraz galerii - wszelkie przejawy prymitywnych patologii.


I pytanie swoje będę zadawał tak długo - aż nie odpowie Pan na nie, albo nie odpowie przed Sądem - za swoje zbrodnie wobec polskiej kultury.


Dla porządku przytaczam wcześniejsze wezwania do podania informacji

publicznej.
Pierwsze zapytanie: http://zaprasza.net/a.php?article_id=32121
Drugie zapytanie: http://zaprasza.net/a.php?article_id=32176
Trzecie wezwanie: http://zaprasza.net/a.php?article_id=32206
Czwarte wezwanie: http://zaprasza.net/a.php?article_id=32250
Piąte wezwanie: http://zaprasza.net/a.php?article_id=32337

Do wiadomości tak zwanego Premiera RP - Donalda Tuska
Do wiadomości pracowników MKiDN, oraz podległych jednostek.
Do wiadomości Narodu Polskiego.


Artysta i teoretyk kultury
Artur Łoboda
Polskie Niezależne Media
Fundacja Promocji Kultury
www.fundacja.zaprasza.eu
19 grudzień 2013

Artur Łoboda 

  

Komentarze

  

Archiwum

Tarnowska tragifarsa z pomnikiem Chrystusa Króla
styczeń 15, 2005
Artur Łoboda
Skończyć z oszukiwaniem Narodu! Żądamy referendum w sprawie traktatu reformującego Unię Europejską
padziernik 15, 2007
Jerzy Rachowski
U progu wojny
lipiec 13, 2006
Stanisław Michalkiewicz
Po stronie ludu. Manifest populistyczny
grudzień 19, 2006
Remigiusz Okraska
Czy przeproszą
sierpień 19, 2003
Tłum. Alex L.
Jak Wprost ocenialo Polakow.
sierpień 11, 2007
Przedruk z Naszego Dziennika
plj WIEDZˇ CO CZYNIˇ.. CZY NIE WIEDZˇ..
listopad 2, 2007
H.ATEISTA
Odsiedział 18 lat za ujawnienie planów atomowych Izraela
kwiecień 25, 2004
PAP
What jewish scripture teachers...
sierpień 4, 2006
przesłał Iwo Cyprian Pogonowski
Czy Dostojewski wybił się plagiatem pamietnika Tokarzewskiego?
kwiecień 13, 2005
Iwo Cyprian Pogonowski
Protest PNLP
styczeń 30, 2006
MARDUK
Bank żąda, Polska musi?
styczeń 17, 2003
Jan Czarski
Wymowny cytat pokazujący, dzięki komu rozpoczął się proces arabizacji Europy...
styczeń 14, 2007
marduk
"Rajwach"
marzec 23, 2003
Artur Łoboda
Sądy traktują podejrzanych nierówno
padziernik 24, 2005
Marek Komorowski
Pokonać Busha - najważniejszy cel Sorosa
listopad 11, 2003
PAP
Nowy rodzaj ubezpieczeń
marzec 25, 2005
Mirosław Naleziński, Gdynia
Podobne kariery polityczne Bush’a i Putina
czerwiec 30, 2007
Iwo Cyprian Pogonowski
Bo nie ginę
sierpień 5, 2003
Ewelina Igańska
Kołodko zostaje
Miller też

grudzień 19, 2002
Adam Zieliński
 


Kontakt

Fundacja Promocji Kultury
Copyright © 2002 - 2012 Polskie Niezależne Media