ZAPRASZA.net POLSKA ZAPRASZA KRAKÓW ZAPRASZA TV ZAPRASZA ART ZAPRASZA
Dodaj artykuł  

KIM JESTEŚMY ARTYKUŁY COVID-19 CIEKAWE LINKI 2002-2009 NASZ PATRONAT DZIŚ W KRAKOWIE DZIŚ W POLSCE

Inne artykuły

Demonstracja Rady Handlowej Brighton & Hove przeciwko milczeniu Rady Brighton & Hove w obliczu izraelskiej kampanii morderstw w nazistowskim stylu  
28 listopad 2023      Tony Greenstein
Manipulacja ludzkimi umysłami - prawdziwa władza nad Polakami 
21 październik 2014      Artur Łoboda
Wymiar sprawiedliwości Trzeciej Rzeszy, czy też Trzeciej RP? 
30 grudzień 2017     
Wywiad z epidemiologiem Tomem Jeffersonem 21.07.2009
„Cały przemysł czeka na pandemię”
 
6 grudzień 2020      Der Spiegel
Kiedy globaliści zabronią życia roślinom? 
6 lipiec 2022     
Rozmowa z malarzem Vidanem 
13 grudzień 2024      Autor: Zygmunt Jan Prusiński
Czego dowodzą komisje sejmowe? 
20 listopad 2016      Artur Łoboda
Dlaczego 17 września, 1939? 
18 maj 2009      Iwo Cyprian Pogonowski
Covid-19 a dwutlenek siarki 
23 marzec 2020      Artur Łoboda
It is not 5G alone that causes the covid  
3 kwiecień 2021     
Co Mateusz Morawiecki za wszelką cenę chce nam dowieść? 
17 luty 2018     
Sprawa DSK 
17 maj 2011      Artur Łoboda
Od ogółu do szczegółu 
29 październik 2016      Artur Łoboda
Dlaczego Bufetowa jest Bufetową wyjaśnił prof. Dakowski 
21 lipiec 2017      Alina
Świat Barei 2020 
19 kwiecień 2020     
Polską zawsze rządzili idioci 
21 marzec 2020      Artur Łoboda
Główne cele nowych działań zbrodniczego nieRządu 
25 luty 2021     
Obrońcy przestępców  
24 listopad 2017     
Postać Żyda niczym Bóg 
18 wrzesień 2018     
Moje słowa leczą 
5 czerwiec 2020      Zygmunt Jan Prusiński

 
 

Na siódmą rocznicę istnienia Portalu


W życiu są piękniejsze rzeczy do zrobienia niż uganiania się z głupcami- którzy walczą o to by byli zniewalani.
Mamy tego najlepszy przykład w osobach zwolenników Radia Maryja - które co innego mówiąc a co innego czyniąc - tak naprawdę służy wrogom Polski - siejąc dezinformację.
W jednej z audycji dowiedzieliśmy się że Fidel Castro jest wysoko postawionym masonem.
A masoni rządzą Światem i bankami.

Dla myślącej osoby pojawi się sprzeczność : co zatem robi Castro - od 50 lat opierając się żydowskiemu kapitałowi?
Takie pytanie pojawi się w głowach osób myślących a nie poddanych manipulacji - użytecznym głupcom - którzy za głosem wielkiego guru oszustwa będą głosować na PiS.
Radio Maryja szkoli bojówkarzy do atakowaniu niezawisłych środowisk polskich - odpornych na manipulację.

Niezależnie od tego - co chciałaby tu wyprawiać agentura - ten Portal jest jednym z niewielu niezawisłych oraz niepodatnych na manipulację.
I taki pozostanie do końca.

W najbliższych dniach zostaną zmienione zasady uczestnictwa na Portalu.
Sprawdzeni uczestnicy dostaną dostęp do natychmiastowej publikacji swoich tekstów.
Komentowanie artykułów dostępne będzie tylko dla zalogowanych uczestników.
Osoby które wykorzystywały ta witrynę do ulżenia własnych frustacji mogą się z nią pożegnać.

Dojdą nowe możliwości prezentacji informacji.
Ponieważ wiele osób podsyła linki do wartościowych stron, powstanie odrębna kategoria wpisów.
Do tego będzie też możliwość informacji o ważnych wydarzeniach.

Od początku istnienia tego Portalu przeszliśmy ogromną drogę uświadamiania.
Poglądy niektórych osób bardzo się zmieniły a innych znacząco rozbudowały.

Jednak osoby wypisujące ogłupiające brednie w rodzaju : że Święta Inkwizycja została stworzona po to by bronić oskarżonych - powinny się skierować na witryny o odpowiednim dla nich poziomie umysłowym.
Tu wprowadzamy dyscyplinę odpowiedzialności za wyrażane opinie.


Dziękuję za niechcianą "współpracę" wszystkim frustratom.
Zajmijcie się czymś innym niż zaglądaniem na ten Portal.


20 marzec 2009

Artur Łoboda 

  

Komentarze

 

Nazwiska tych hominidów są wielce wymowne. Szczególnie ta Ochab. Znane nazwisko, nieprawdaż?

2020-08-10
Magellan

 

W Kazachstanie jest Lądek Zdrój. Tam nie ma takiego miasta jak Londyn. I tak nikt nie zapyta po co jest ten wirus.

2020-08-10
Magellan

 

Pan Adolf Hitler już kiedyś pokazał, że kwestię zobowiązań można rozwiązać poprzez zabicie wierzycieli.
Oby wielcy tego świata nie doprowadzili znowu do powtórzenia tego rozwiązania.
Tak się dzieje, bo ludzie zapomnieli to, co wiedzieli zwykli niepiśmienni, na przestrzeni ostatnich 4400 lat, od Potopu. Przodkowie wiedzieli to instynktownie.
A wiedzieli oni, że ciemiężyciela można zawsze ubić.... i jako stary nieboszczyk nie będzie cię już więcej prześladował.
Zrozumcie choćby to jedno: ciemiężyciel tak jak Ty, ma tylko jedno życie i tylko ono może być kartą przetargową.

Swój gorszy od obcego. Józef Mackiewicz po wielokroć pisał, że najgorszym bolszewikiem jest rodzimy bolszewik.
Nie obcy tylko swój! JM był za bezwzględną likwidacją rodzimej bolszewii w każdym państwie.
Dodam, że z bolszewikami i wszelakim innym agenturalnym ścierwem postępować tak, jak postąpił marszałek wielki koronny Jerzy Sebastian Lubomirski w bitwie pod Mątwami z zapędami totalnymi Jana Kazimierza i jego żoneczki Ludwiki Marii Gonzaga. Wynik starcia normalności Lubomirskiego z totalniactwem Jana Kazimierza to 200 : 3 873. Skoro wtedy warto było ich powstrzymać to może i teraz?

2020-08-10
Marek Zadrożniak

 

Ewolucja państwa komunistycznego (PRL) doprowadziła do powstania nowego typu człowieka tj. medialnej prostytutki.
Cechą medialnej prostytutki jest to, że wie co w jakim medium powiedzieć. Są to wypowiedzi dedykowane w 100%.
Ziemkiewicz należy do najwybitniejszych w tym gatunku.

2020-08-10
Marek Zadrożniak

 

prosze o skorygowanie zapisu:

zbrodnie były planowane od chwili przejęcia władzy przez PO, od kiedy PiS stracił większość sejmową w 2007 roku

2020-08-11
Alina

 

Wszelkie działania odnoszące się do analizy i badań kupy złomu z Siewiernego, jako pierwotnie integralnego płatowca, ani o jotę nie przybliżają nas do prawdy o 'zdarzeniach okołosmoleńskich", które rozegrały się od 8 kwietnia 2010r. do nie wiadomo którego dnia, jaki można by przyjąć za datę końcową.
Przypuszczam, że i dzień dzisiejszy nie stanowi tej daty sensu largo.

2020-08-11
Magellan

 

Netanjahu w ONZ (New York, 25 September - 01 October 2018) pokazał "tajne magazyny rakiet" Iranu:
17:50 - https://www.youtube.com/watch?v=HTugN3Wtb28
Standing at the podium of the General Assembly Israel’s Prime Minister showed images of alleged nuclear sites in Teheran, Iran, as well as one showing alleged Hezbollah’s “missile convergent sites along Beirut’s international airport” in Lebanon.
(Stojąc na podium Zgromadzenia Ogólnego, premier Izraela pokazał zdjęcia rzekomych obiektów jądrowych w Teheranie w Iranie, a także jedno pokazujące rzekome „miejsca zbieżne rakiet Hezbollahu wzdłuż międzynarodowego lotniska w Bejrucie” w Libanie.)

2020-08-11
Marek Zadrożniak

 

Temat "Rola intelektualistów żydowskich w koncepcjach eksterminacyjnych w czasie II wś" znalazł się zapewne niechcący w rozmowie w CEPolska:

"Prof. Adam Wielomski: Alfred Rosenberg - kim był główny "ideolog" niemieckiego narodowego socjalizmu"
https://www.youtube.com/watch?v=iejJaEnAWg4

Czekam na dalsze twórcze rozwinięcie przez innych naukowców, historyków, analityków.

2020-08-12
Alina

 

Według mnie jest tak.
Cały czas mam przed oczami film Atlas Chmur, o którym pisałem onegdaj.
Istota filmu: niezależnie od czasów podstawowe watki są niezmienne. I to się odbywa.
Mamy okres przedmobilacyjny, ale już niedługo.
Objawiono ludziom, za pośrednictwem synergii działań faktycznych, ustawodawczych i przekazu medialnego-propagandowego, że idą istotne zmiany, które M U S Z Ą unieważnić kulturę oraz relacje biologiczne pomiędzy tymi, którzy kulturę tworzą.
I to się dzieje.
I jesteśmy w przededniu zdarzeń okrutnie dramatycznych.
ps
kiedyś, tj. w 2018 roku Tusku mówiło o tym, że nie bądźmy pewni, że we wrześniu (2018r) dzieci pójdą do szkół.
Myślałem wtedy, że chodzi o wojnę, nie przyszło mi do głowy, że oni oczekiwali instrukcji pandemicznych, analogicznie jak i smoleńskich.

2020-08-12
Magellan

 

ps
Zdarzenie okołosmoleńskie to nie PO i nie Tusk.
Te istotki były świadkami, li tylko konieczności wzięcia na siebie zewnętrznej, formalnej, a zatem niewyegzegwowalnej prawnie odpowiedzialności, za to co się dokonało.
I w podskokach to wykonali.
Założenia, cele i rzeczywiści wykonawcy, to podmioty głęboko ukryte. Na długie lata. Aczkolwiek cześć z nich, dość ostrożnie udziela się publicznie.

2020-08-12
Magellan

 

Nic tak nie otwiera oczu jak prawda!
Poznaj fragment pozycji ks. dr Stanisława Trzeciaka z 1939 r. – „Talmud o gojach a kwestia żydowska w Polsce” którą autor dedykuje Młodzieży Polskiej jako drogowskaz, zadanie do wytężonej pracy, dla »podniesienia Polski w z wyż«:
Rozdz. XLIII - CEL GŁÓWNYCH ATAKÓW ŻYDOSTWA
Jakkolwiek wszystkie wymienione sposoby, zmierzające do osłabienia i moalnego
rozkładu narodów rdzennych, są deprawujące i zgubne, to jednak okażą
się bezsilnymi, o ile natrafiana naród oparty o zdrową moralnie rodzinę, żyjący
według zasad nauki chrześcijańskiej i wychowujący swą młodzież w szkołach
o narodowym i religijnym kierunku. Rodzina, Kościół i szkoła to główne fun
damenty państwa, to najsilniejsze wiązadła narodu, nadające mu siłę ducha
i potęgę, to mur, który każdego wroga odeprze i obezwładni. Jeśli jedno z nich
się rozluźni, naród się chwieje, wreszcie zginąć musi.
Dlatego to żydostwo planowo i celowo zmierza do podgryzania tej więzi
narodowej i skierowuje swe główne ataki przeciw rodzinie, Kościołowi,
szkole i ziemi.
1
WALKA PRZECIW RODZINIE
Podstawą państwa i siłą każdego narodu jest zdrowa i moralna rodzina.
Rodzina to pierwsza komórka społeczna, to szkoła życia społeczno-państwowego,
gdzie jest z jednej strony władza, a z drugiej strony praca, poświęcenie
się i ofiarność z siebie dla dobra dzieci czy dla dobra rodzeństwa.
Rodzina zaś katolicka to pierwsza świątynia. Tu po raz pierwszy składa
dziecko rączki do modlitwy, tu uczy się modlić przy boku ojca i matki, tu po raz
pierwszy słucha nauki o Bogu. Tu po raz pierwszy otrzymuje podstawy życia
religijnego i moralnego, by się przygotować do życia, by wyrosnąć na człowieka
dobrego i uczciwego.
W polskiej zaś i katolickiej rodzinie na podstawie tych zasad wyrasta dziecko
na dobrego Polaka i Katolika.
Historia poucza, że w czasach, kiedy moralność stała wysoko, Polska była
silna i potężna. W XVIII zaś wieku, kiedy wskutek napływu żydów i powstania
210
masonerii nastąpiło rozluźnienie obyczajów, sprzedajność i rozpusta, Polska
upadła.
W zmartwychwstałej zaś Polsce, kto chce pracować nad jej odrodzeniem
gospodarczym i potęgą państwa musi przede wszystkim starać się o jej odrodzenie
moralne.
Tu źródło potęgi i znaczenia Polski.
Wiedzą o tym dobrze nasi wrogowie wewnętrzni i dlatego wytężają wszystkie
swe siły, by Polskę utrzymać w stałym rozluźnieniu. "Projekt prawa małżeńskiego"
przygotowany dla Polski Katolickiej, zmierzał do rozbicia rodziny,
a jak to wykazałem, żywcem był wzięty z Talmudu , i jeśli na 7 członków
w komisji ustawodawczej, opracowującej ten "Projekt", czterech było żydów
czy pochodzenia żydowskiego, to świadczy to zbyt jasno, skąd te zakusy na
rozbicie polskiej rodziny pochodzą. Wykazuje to również, jak żydzi planowo
działają, bo przecież w "Mowie na cmentarzu żydowskim w Pradze", wydanej
po raz pierwszy w r. 1868 powiedziano:
"Nasi mężowie muszą wejść do grona prawodawców w państwie"
Byliśmy niedawno świadkami, jaką wrzawę podnieśli żydzi w całym świecie
z powodu zaproszenia mnie na eksperta w Komisji Sejmowej administracyjno-
gospodarczej w sprawie uboju rytualnego, nazywali to mieszaniem się do
ich religii, jakkolwiek było to tylko przeciwdziałaniem wyzyskowi na tle
rzeźniczo-gospodarczym, a tymczasem Polacy cierpliwie patrzyli na to, że
żydzi chcieli im narzucić swoje talmudyczne przepisy i zamiast Sakramentu
małżeństwa wprowadzić prawo żydowskie, oparte na Talmudzie. Zmierzało to
wszystko do rozbicia rodziny i rzucenia potomstwa na pastwę losu.
Nazywano to jednak postępem i wymogiem ducha czasu. Skąd jednak ten
postęp pochodzi wypowiada to żyd Blau
"Nowe postanowienia przedstawiają postęp w rozwoju prawa małżeńskiego,
nadto nowoczesne europejskie prawodawstwa, po półtora tysiącu lat, stanęły
przeciw postanowieniom prawa kanonicznego, a na stanowisku żydowskiego
prawa rozwodowego".
Na dowód tego, że zwrot ten do żydowskiego prawa rozwodowego jest dla
żydów potrzebnym i pożytecznym, wystarczy przytoczyć "Mowę rabina o gojach",
gdzie powiedziano:
"Musimy o tym myśleć, by ułatwić związki małżeńskie między żydami
i chrześcijanami, bo naród żydowski może przez to tylko zyskiwać, nie ponosząc
żadnej szkody. Wprowadzenie w pewnym stopniu nieczystej krwi do naszego
narodu przez Boga wybranego, nie może go zniszczyć, a nasze córki zyskują
przez te małżeństwa stosunki z rodzinami, które posiadają potęgę i wpływy.
Drogą wymiany dla naszych pieniędzy zyskujemy naturalnie wpływ na nasze
otoczenie. Przyjaźń z chrześcijanami nie sprowadzi nas z drogi, którąśmy sobie
nakreślili, przeciwnie, dzięki naszej zręczności uczyni nas ich panami.
Życzyć sobie należy, aby Izraelici wstrzymywali się od brania kobiet ze
swojej świętej religii jako metresy dla siebie, a poleca się, aby sobie w tym celu
znajdowali chrześcijańskie dziewice.
Wielkie znaczenie miałoby zawieranie małżeństwa wyłącznie przez zwykłą
ceremonię cywilną, gdyż wtedy chrześcijańskie kobiety dostałyby się do nas"504.
Podobną ohydę i cynizm znajdujemy i w "Mowie na cmentarzu żydowskim
w Pradze", gdzie powiedziano:
"Musimy żądać wolnych związków małżeńskich między żydami i chrześcijanami.
Izrael może na tym tylko skorzystać, jakkolwiek zanieczyszcza tym
swoją krew. Nasi synowie i nasze córki mogą wchodzić w związki małżeńskie
z wybitnymi i możnymi rodzinami chrześcijańskimi. My dajemy pieniądze
i otrzymujemy za to wpływ. Chrześcijańskie pokrewieństwo nie wywiera na nas
wpływu, ale my wywieramy na nich. To jest jedno. Drugie jest to, że my
szanujemy kobietę żydowską, a oddajemy się raczej zakazanym chuciom z kobietami
naszych wrogów. My mamy pieniądze, a za pieniądze jest także cnota
sprzedajną. Żyd nie powinien nigdy córki swojego narodu czynić nałożnicą.
Jeśli chce przeciw szóstemu przykazaniu występować, jest dosyć do tego
dziewcząt chrześcijańskich. Od czego byłyby zatrudnione w sklepach ładne
dziewczęta gojów? Która się nie chce poddać naszym zachciankom, nie otrzyma
żadnej pracy, a więc i chleba! Musimy naszym młodym mężczyznom dać także
przyjemność. Idźcie do wielkich miast, a zobaczycie, że oni nie czekali dotąd
na naszą mądrość! Zróbcie z małżeństwa chrześcijańskiego kontrakt zamiast
Sakramentu, a żony i córki ich będąjeszcze chętniejsze w naszym ręku...
Co mówi prawo? — padł głos pomiędzy dwunastu. — Za cudzołóstwo
z kobietą naszego narodu grozi śmierć. Naruszenie dziewicy może być odpokutowane
karą pieniężną, jeśli nie jest zaręczoną narzeczona. Inaczej śmierć.
212
Cielesne zaś przestępstwa z niewolnicą osądza prawo łagodnie, jej ciało należy
jej panu.
Czyżby gojki miały być lepszymi od naszych niewolnic"?505.
W "Mowie rabina we Lwowie" wygłoszonej w r. 1912 czytamy:
"Nie może być nierozerwalności chrześcijańskiego małżeństwa"506.
Gdyby ktokolwiek wątpił o autentyczności wymienionych mów, ziejących
bezdenną nienawiścią i pogardą dla gojów i gdyby nie mógł zrozumieć tej
bezczelności, z jaką żydzi mieszają się do chrześcijańskiego Sakramentu małżeństwa,
to niech sobie uprzytomni, że żydzi będąc w większości w Komisji
Kodyfikacyjnej uchwalili dla Polski w r. 1929 to, co w wymienionych mowach
było postanowione, jako cel dla propagandy w krajach chrześcijańskich.
Zresztą, praktyka życia wykazuje, że żydzi istotnie tak postępują, jak w owych
mowach wskazano. Widzimy tu zatem, że demoralizacja i deprawacja jaką
prowadzą żydzi w stosunku do kobiet chrześcijańskich, jest prowadzona celowo.
Zaciekła zaś ich dążność do zaprowadzenia rozwodów i ślubów cywilnych
w Polsce, opiera się na prastarych ich uchwałach, a wszystko to zmierza
do osłabienia Polski przez zachwianie jej fundamentu, jakim jest zdrowa moralnie
katolicka rodzina.
Zdemaskowali się w tych dążnościach sami żydzi, kiedy wystąpili, jak np.
niejaki żyd Ackerberg, w obronie "Projektu prawa małżeńskiego w Polsce",
zachwalając dla Katolików rozwody i śluby cywilne i chcąc zrealizować to, co
postanowiono w przytoczonych "Mowach", że musi być zniesiona nierozerwalność
chrześcijańskiego Sakramentu małżeństwa.
Widocznie dla żydów było to potrzebne i konieczne, dla Polaków jednak
byłoby to szkodliwe i zgubne.
213
_____________________________________________________________
S01) Talmud, bolszewizm i Projekt prawa małżeńskiego w Polsce (Warszawa 1932).
502) Mowę tę przytaczam w pracy: "Program światowej polityki żydowskiej" II wyd. str. 129.
Omówienie zaś str. 117, 118.
503) Blau, Die judische Ehescheidung und der judische Scheidebrief. Strassburg 1911, S. 89.
504) Mowa rabina o gojach § 17-19. Przytaczam w pracy: "Program światowej polityki
żydowskiej" II wyd. str. 121.
505) Mowę tę jak i "Mowę rabina o gojach" omawiam w pracy: "Program światowej polityki
żydowskiej" II wyd. str. 117-118; 130, 131.
506) Cfr. Program światowej polityki żydowskiej II wyd. str. 133, 134.

Przeczytaj książkę "„Talmud o gojach a kwestia żydowska w Polsce” a poznasz prawdę.
Pamiętaj: i Ty możesz być jak ks. dr Stanisław Trzeciak!

2020-08-12
Marek Zadrożniak

 

Rozdz. XLIII CEL GŁÓWNYCH ATAKÓW ŻYDOSTWA
2
WALKA PRZECIW KOŚCIOŁOWI
Oprócz rodziny podstawą i fundamentem dla państwa jest Kościół. Jest on
spójnią narodową, bo łączy dusze i serca wiernych w jedną wielką rodzinę
duchową. W myśl zaś nauki Chrystusa: "oddajcie Bogu, co Bożego, a cesarzowi,
co cesarskiego", wychowuje wiernych na lojalnych obywateli państwa,
zachowując jednak swe cele duchowe, niezależne od państwa Harmonijna
współpraca państwa z Kościołem wydaje tak dla jednej jak i dla drugiej in-
213
stytucji największe korzyści i przyczynia się do obopólnego dobra. Tak było
zawsze w Polsce i taka jest tradycja Polskiego Narodu.
Obcy jednak element żydowski, który się wdziera we wszystkie tajniki życia
polskiego, stara się tę tradycję zniszczyć. We wszelki sposób występuje przeciw
Kościołowi, podrywając jego autorytet, szerząc wolnomyślność i bezbożnictwo,
wyszydzając jego świętości, szkalując jego kapłanów, rozszerzając o nich
najpotworniejsze zmyślone wieści, wzniecając różne sekty. Z taką samą nienawiścią,
z jaką żydzi odnosili się do Chrystusa Pana, odnoszą się w ciągu całej
historii i do Jego Kościoła i do całego chrześcijaństwa. Widzimy tę nienawiść
w naszych czasach podniesioną do szatańskiej zaciekłości i złości.
Tu znów spotykamy system i plan obmyślony z dawna. W "Mowie rabina
0 gojach" czytamy:
"Musimy się starać, by wszelkimi środkami zmniejszyć wpływ chrześcijańskiego
Kościoła, który był zawsze naszym największym nieprzyjacielem
1 w tym celu musimy zasiewać w sercach jego wiernych wolnomyślne idee
i wątpliwości, a nadto wywoływać niezgodę i spory religijne"507.
"Naturalnym przeciwnikiem Izraela jest Kościół chrześcijański, dlatego
należy go podkopać. Ułatwiają to jego podziały. Musimy rozkrzewiać w nim
wolnomyślność, powątpiewania, niewiarę i spory. Dlatego prowadzimy stałą
wojnę w prasie przeciw chrześcijańskiemu duchowieństwu, rzucamy podejrzenia
i szyderstwa z niego"508.
"Głównym nieprzyjacielem żydów jest Kościół Katolicki. Dlatego zasadziliśmy
na tym drzewie ducha wolności i niekarności. Wznieciliśmy również
walkę i niezgodę między poszczególnymi wyznaniami chrześcijańskimi.
W pierwszej linii będziemy walczyć z największą zaciekłością przeciw
klerowi katolickiemu. — Będziemy rzucać przeciwko niemu szyderstwa
i skandale z jego życia, aby go narazić na obrzydzenie wobec świata"509.
Praktyka życia wykazuje, że żydzi istotnie w ten sposób wobec Kościoła
i jego Sług tak postępują. Posługują się nadto kłamstwami i oszczerstwami
w walce ze swymi przeciwnikami. Nie ma podłości i kalumnii, którą by się nie
posługiwali w walce z Katolickim Klerem, byle go tylko poniżyć.
Z powyższych pism widzimy, że podłą tę działalność prowadzą żydzi
planowo, na podstawie obmyślanego programu przez swoją starszyznę. Z "Pro-
214
tokółów mędrców Syjonu" widzimy, że działalność ta wydała pożądane wyniki,
bo jak tam powiedziano:
"Postaraliśmy się już zdyskredytować duchowieństwo gojów i w ten sposób
uniemożliwić jego posłannictwo, które obecnie mogłoby nam bardzo przeszkadzać.
Wpływy duchowieństwa z dniem każdym maleją. Wolność sumienia
jest teraz głoszona wszędzie, a więc lata jedynie dzielą nas od chwili zupełnego
upadku chrześcijaństwa. Z innymi wyznaniami damy sobie jeszcze łatwiej
radę... Ujmiemy klerykalizm i klerykałów w takie karby, żeby ich wpływy
zwróciły się w kierunku wprost odwrotnym do ich poprzedniego ruchu"510.
W krajach, gdzie nastąpił upadek kleru, przyszedł nieuniknienie i upadek
państwa i zguba narodu. Jeśli żydzi jako komisarze bolszewiccy w Rosji i w Hiszpanii
używali wszelkich środków a nawet i tortur, by tylko wymusić u kapłanów
katolickich podpisanie odezw, wychwalających rządy komunistyczne,
a potępiających Kościół Katolicki, to jak widzimy, działali oni według wymienionego
postanowienia "Protokołów mędrców Syjonu", których się trzymają
w najdrobniejszych szczegółach.
Marząc o panowaniu nad światem, marzą żydzi również i o narzuceniu
swojej religii i obcym narodom:
"Król żydowski będzie rzeczywistym papieżem całego świata, patriarchą
kościoła międzynarodowego".
"Lecz dopóki nie wychowamy młodzieży w zasadach naszych wiar przejściowych,
a następnie w naszej, nie zaczepimy jawnie Kościoła istniejącego,
który będziemy zwalczali przez krytykę, wywołującą schizmy".
"Nasza prasa współczesna będzie piętnowała sprawy państwowe, religijne,
brak zdolności gojów, wszystko to w wyrażeniach pogardliwych, żeby na wszelki
sposób poniżyć ich tak, jak to umie zrobić tylko nasze genialne plemię"511.
Widzimy zatem, że wymienione pisma nie tylko zgadzająsię z "Protokołami
mędrców Syjonu", ale ponadto i z praktyką żydowską w życiu codziennym. Nie
genialne, ale plugawe to plemię zohydza i poniża nasz Kościół, nasze
Państwo i nasz Naród, co potwierdzają prawie ustawiczne procesy o obrazę
Państwa i Narodu Polskiego. Napaści zaś na Kler katolicki, by go poniżyć,
zohydzić i poderwać jego wpływy, prowadzą żydzi nie tylko sami, ale i przez
płatnych swoich najemników.
215
Wszystko to zmierza do poderwania szacunku i zaufania do Kleru, do
Władzy Kościelnej czy Państwowej, by w ten sposób łatwiej można przeprowadzać
swe cele wrogie Państwu Polskiemu, wrogie Kościołowi.
Przyznająto żydzi, że "wolność mogłaby być nieszkodliwą i istnieć w państwie
bez uszczerbku dla pomyślności narodów, gdyby była oparta na zasadach
wiary w Boga, na braterstwie ludzkości, lecz poza obrębem o równości, bo temu
zaprzeczają podstawy tworzenia, które ustaliły podległość. Naród posiadający
podobną wiarę, byłby rządzony przez rady parafialne i kroczyłby naprzód
spokojnie kierowany przez swojego pasterza duchownego, posłuszny Boskiemu
podziałowi na ziemi. Oto przyczyna, dla której musimy podkopać wiarę, wyrwać
z umysłu gojów zasady Boskie i duchowe, zamieniając wszystko na wyliczenia
arytmetyczne i potrzeby materialne"512.
Praktyka życia wykazuje, że żydzi według wymienionych uchwał najwierniej
postępują, starając się najpierw zachwiać wiarę w chrześcijańskich
społeczeństwach, w miejsce zaś idei duchownych i religijnych wprowadzić
system materialistyczny. Na tym opiera się nauka żyda Marksa tak w teorii jak
i w praktyce, jak to widzimy szczególniej w Rosji i Hiszpanii.
Na tych dwóch nieszczęśliwych krajach urzeczywistniają żydzi to, co nakazują
"Protokoły mędrców Syjonu" w dziedzinie religii, a mianowicie zniszczenie
wszelkiej religii oprócz żydowskiej. W "Protokołach" powiedziano:
"Kiedy już zaczniemy królować, istnienie innej religii będzie dla nas niepożądane,
poza naszym kultem jedynego Boga, z którym losy nas łączą, wskutek
tego, że jesteśmy narodem wybranym i przez którego losy nasze związane są
z losami świata. Dlatego to powinniśmy zburzyć wszelkie wierzenia. Jeśli z tego
powstaną ateiści współcześni, to jako stopień przejściowy, nie przeszkodzą
naszym zamiarom, będą zaś przykładem dla tych pokoleń, które będą słuchały
naszych mów o religii mojżeszowej. Religia ta, będąc systemem trwałym i ściśle
obmyślonym, doprowadziła do podboju przez nas wszystkich narodów. Podkreślać
będziemy również jej prawdę mistyczną, na której, jak to będziemy głosili,
polega cała jej siła wychowawcza. Wówczas przy każdej sposobności będziemy
drukowali artykuły, w których przeprowadzimy porównanie między poprzednimi,
a naszymi dobroczynnymi rządami"513.
"Filozofowie nasi będą omawiali wszelkie braki wierzeń gojów, lecz nikt
nigdy nie będzie krytykował wiary naszej z jej istotnego punktu widzenia,
216
ponieważ nikt nie pozna jej gruntownie, oprócz naszych ludzi, którzy nigdy nie
ośmielą się zdradzić jej tajników"514
Wypowiedzenia te mają wielką wymowę i wykazują, że to, na co patrzymy
w życiu, co widzimy w Rosji, wykonują żydzi, albo sami według poleceń
"Protokołów mędrców Syjonu", albo też wynajmują sobie zaprzańców i zdrajców
spośród chrześcijan, którzy im część tej wrogiej Kościołowi akcji wykonują.
Wszędzie tu zatem dawno uplanowana i systematycznie prowadzona walka
przeciw Kościołowi, którego tak nienawidzą żydzi, jak nienawidzili Chrystusa.
Walka ta jednak zmierza do zerwania tej głównej więzi, jaka łączy naród, by go
w ten sposób osłabić i zniszczyć. Jeśli dzisiaj żydzi, ścigani prawie w całym
świecie, udająobrońców katolicyzmu i chwalców niektórych Dostojników Kościoła,
to czynią to obłudnie, by tylko znaleźć w Kościele obronę, by uśpić
czujność i obezwładnić nadchodzące zewsząd na nich gromy. Tylko mocno
naiwni, albo grubo przekupieni dadzą się na ten lep ułowić.
217
_____________________________________________________________
507) Cfr. Program światowej polityki żydowskiej II wyd. str. 119. § 7
508) Mowa na cmentarzu żydowskim w Pradze. Cfr. Program światowej polityki żydowskiej
II wyd. str. 127.
509) Mowa rabina we Lwowie w r. 1912. Cfr. Program str. 133.
510) Protokoły mędrców Syjonu XVII § 166.
511) Prot. XVII. §§ 169, 170, 171.
512) Prot. IV. § 53.
513) Prot. XIV. § 133.

Przeczytaj książkę "„Talmud o gojach a kwestia żydowska w Polsce” a poznasz prawdę.
Pamiętaj: i Ty możesz być jak ks. dr Stanisław Trzeciak!

2020-08-12
Marek Zadrożniak

 

Rozdz. XLIII - CEL GŁÓWNYCH ATAKÓW ŻYDOSTWA
3
WALKA PRZECIW SZKOLE. NAKAZY ŚWIATOWEGO ŻYDOSTWA A SZKOLNICTWO W POLSCE
"Kto ma młodzież w ręku, do tego przyszłość należy". Tą zasadą kierują się
najwybitniejsi działacze i wodzowie narodów. Tę również zasadę znajdujemy
we wspomnianej "Mowie na cmentarzu żydowskim Pradze". Mowa ta ma tak
ścisłą łączność z "Protokołami mędrców Syjonu", że można uważać, iż stanowiła
ona jeden z podkładów dla systematycznego i filozoficznego opracowania
programu, jaki znajdujemy w powyższych "Protokołach"515.
Po omówieniu walki z Kościołem, w owej mowie powiedziano o szkole:
"Głównym filarem Kościoła jest szkoła. Na wychowanie chrześcijańskiej
młodzieży musimy uzyskać wpływ. Dlatego należy najpierw przeprowadzić
oddzielenie szkoły od Kościoła. Pod hasłem postępu i równouprawnienia
wszystkich religii musi nastąpić przemiana szkół chrześcijańskich na bezwyznaniowe.
Wtedy będą mogli być Izraelici nauczycielami we wszystkich szkołach.
Chrześcijańskie zaś wychowanie ograniczy się do domu, a ponieważ masy
nie mająna to czasu, religijność wyższych stanów będzie wstrząśnięta i wkrótce
217
zniknie. Agitacja za zniesieniem własnej posiadłości kościołów i szkół przeprowadzi
przejście majątków kościelnych i szkolnych w posiadanie państwa,
a zatem wcześniej czy później w ręce Izraela".
Jeśli się zestawi te wypowiedzenia z różnymi prądami narzucanymi nam
obecnie z masońskich i socjalistycznych źródeł, to uderzy nas tak dziwne pokrewieństwo,
że musimy uznać wypowiedzenie "Na cmentarzu w Pradze" za
program, według którego postępuje się w Polsce nieraz bezwiednie i mimo woli.
Różnego rodzaju utrudnienia w nauczaniu religii w szkołach, dążność do stopniowego
zacierania chrześcijańskiego charakteru w wychowaniu młodzieży,
której na nauczycieli daje się zbyt często żydów, doprowadza do tego, co
zamierzono, że żydzi mogą być już nauczycielami we wszystkich szkołach
i niestety jest ich już dużo.
A skutki ich działalności to komunizm i akcja wywrotowa, o jakiej dowiadujemy
się z toczących się licznych procesów. Jeśli Pan Premier Składkowski
zdemaskował działalność "Związku Nauczycielskiego" w 1937 r. za jego dążenia
komunistyczne i przeciwpaństwowe, to ten kierunek wśród nauczycielstwa
polskiego, które było zawsze patriotyczne i w duchu narodowym pracowało,
zrozumie się tylko wtedy, jeśli się weźmie pod uwagę, że w tym
"Związku" jest 3.000 żydów, z których na naczelnych i kierowniczych stanowiskach
jest 134, jak ich imiennie podaje "Goniec Warszawski" Nr 320
z 1937 r.
Jeśli się więc duszę młodzieży szkolnej chce zachować od wywrotowej
i przeciwpaństwowej działalności, to przede wszystkim musi się ją uwolnić od
wpływów żydowskich, oddzielając ją od młodzieży żydowskiej i nie dopuszczając
nauczycieli żydów do szkół polskich. "Związek Nauczycielski" jednak
powinien uwolnić się od żydów i przyjmować tylko chrześcijan, inaczej będzie
zawsze w walce z państwem i narodem.
Jeśli żydzi mają swoje organizacje z paragrafem żydowskim, jak np. "Związek
nauczycieli szkół hebrajskich w Polsce", "Żydowskie Stowarzyszenie Kulturalno
Oświatowe", "Jabne", gdzie członkami mogą być tylko żydzi, to dlaczego
Polacy nie mogąmieć takich stowarzyszeń, gdzie mogliby być tylko sami
Polacy?
Jakie dążności przenikają szkolnictwo żydowskie, to oprócz ilustracji z masowych
procesów młodzieży szkolnej, oskarżonej czy skazanej za akcję wywrotową,
możemy się przekonać z przebiegu procesu o akcję wywrotową wśród
żydowskiej młodzieży szkolnej w Lublinie, gdzie jak zeznał żyd Kełma Piwko
60% młodzieży w gimnazjum Zimnowodów należało do komórek komunistycznych.
218
Jeśli będziemy szukać źródła tego zjawiska, to znajdziemy je w duszy
żydowskiej, określenie zaś konkretne w uchwałach, powziętych na zjeździe
szkolnym w zaraniu Państwowości Polski, gdzie powiedziano:
"Pragnąc zabezpieczyć przyszłość i trwałość dla swoich ideałów postanowiły
żydowskie organizacje wywrotowe ująć w swe ręce szkolnictwo. W tym
celu zwołano zjazd szkolny w roku 1921 dnia 15 czerwca w Warszawie. W odezwie
pt. "Zjazd Szkolny" powiedziano: ...żywiołowo wzrósł nasz ruch szkolny,
na czele tego ruchu kroczą robotnicy żydowscy, użyźniający go ideałem i zapałem
socjalistycznym".
Na zjeździe zaś uchwalono szereg rezolucji, które tworzą program działalności
wywrotowych organizacji żydowskich w dziedzinie szkolnictwa.
Wśród innych powiedziano:
"Stwierdziwszy, że tendencje rozwojowe nowoczesnej szkoły żydowskiej
prowadzają po drodze do szkoły socjalistycznej, zjazd znajduje, iż głównym
zadaniem nowoczesnej szkoły żydowskiej jest wychowanie uświadomionych
i czynnych wyrazicieli ideałów klasy robotniczej... Zagadnienie szkoły żydowskiej
jest zagadnieniem natury wybitnie politycznej, jest kwestią walki
politycznej. Istnienie i przyszłość szkoły żydowskiej są ściśle związane
z walką przeciw siłom reakcyjnym, z walką przeciw ustrojowi burżuazyjnemu,
zbudowanemu na ucisku społecznym i narodowościowym, a jedyną
warstwą w społeczeństwie żydowskim, która może ją doprowadzić do zwycięskiego
końca, jest żydowska warstwa robotnicza"516.
Jaki zaś jest ten zwycięski koniec i na czym on polega, o tyn Zjazd nie mówi,
wyręcza go jednak żargonowe pismo, które zaleca następuj ącąmetodę działania:
"Wszystko, co proletariat organizuje, wszystko, co demonstruje jego siłę
i wielkość w dzisiejszym świecie, bądź to w formie wystąpienia w Sejmie
i w instytucjach komunalnych, bądź to w formie zebrań protestacyjnych i wieców
aż do ulicznych masowych demonstracji, ze wszystkiego tego powinien
skorzystać proletariat w ciągu długotrwałej walki. Wybór zaś form do tej walki
daje nam samo życie, a jedynym kryterium jest celowość rewolucyjna"517.
Jeśli przypomnimy sobie formę walk po rozwiązaniu Zarządu "Związku
Nauczycielstwa Polskiego" i weźmiemy pod uwagę, że 134 żydów lub osób
pochodzenia żydowskiego było ściśle związanych z owym Zarządem, a wśród
dostawców było 80% żydów, to zrozumiemy tę dziwną łączność, jaka zachodzi
219
cz. 2 z 2
między formą walki pewnego odłamu nauczycielstwa polskiego a wymienionym
programem żydowskim.
Czy jednak nauczyciel polski, idący na pasku żydowskim, zdaje sobie
sprawę, dokąd go żydzi prowadzą i czy pomyślał o tym, że w owym programie,
za którym postępuje, o ile się rozchodzi o wybór walki, to "jedynym kryterium
jest celowość rewolucyjna"?
Szukając zaś najodpowiedniejszych form walki do wywołania rewolucji
w Polsce, czy zastanowił się nauczyciel polski, na czyją korzyść on pracuje? Że
chociażby bezwiednie jest on zdrajcą swego państwa i swojego narodu, bo
pracuje dla rządu sowieckiego, dla Moskwy, dla żydów.
Gdyby na taki zarzut zadrżało w nim jego polskie i uczciwe serce, bo
naturalnie tylko jednostki mogą tu być świadome właściwego celu, a ogół idzie
za nimi w imię źle zrozumianej koleżeńskiej solidarności, to niech posłucha, co
0 nim pisze rządowy organ sowiecki, "Tass".
Otóż według tego organu:
"Wystąpienie nauczycielstwa polskiego jest wydarzeniem o wielkim znaczeniu
politycznym. Świadczy ono o tym, że szerokie masy polskiej inteligencji
drobnomieszczańskiej przeszły do otwartej walki politycznej przeciwko reakcji
faszystowskiej, występującej pod postacią "Obozu Zjednoczenia Narodowego";
na którym opiera się Rząd"518.
To zaś cieszy najwięcej pobratymców w Sowietach, bo jak zaznacza dalej
"Tass": "opór przeciwko zarządzeniom władz polskich idzie pod hasłem «niech
żyje front ludowy». Wiemy zaś o tym dobrze z doświadczenia w Hiszpanii
1 Francji, że "front ludowy" to przedszkole bolszewizmu. Toteż za judaszowskimi
srebrnikami z Moskwy płyną słowa zachęty do robotników w Polsce, by
wystąpić w obronie bolszewizującego "Związku Nauczycielskiego Polskiego",
przez strajki, sabotaż i przez zjednoczenie na zasadach frontów ludowych,
a w imię walki z polskim faszyzmem.
Wiemy jednak dobrze, że są to hasła, zmierzające do celów komunistyczno-
żydowskich, a demokracje czy fronty ludowe są tylko pułapką dla naiwnych,
dlatego to żydzi tak je propagują, bo "wszyscy żydzi lgną do atmosfery
frontów ludowych".
"Tak już jest, że wszyscy żydzi zupełnie niezależnie od przekrojów socjalnych,
sami lgną do atmosfery frontów ludowych. "Tak już jest, że żydzi, ich
nastroje, takt pulsu ich krwi, nerwów i sympatii idą zawsze drogami, które
prowadzą przeciw szlakom rozwoju Wielkiej Polski. .,
Musimy te zjawiska sygnalizować, musimy ostrzegać, musimy bić na alarm,
bo to prawdziwe, a nie urojone niebezpieczeństwo"519.
Jasną zatem jest rzeczą, że ta część nauczycielstwa polskiego, która uległa
"Związkowi" działała według starych nakazów żydostwa, prowadzona zaś była
przez żydów i Moskwę, a pracowała dla celów żydowskich w Polsce i na zgubę
państwowości Polski.
Niechże więc nauczycielstwo polskie, grupujące się w "Związku", nie potwierdza
swoim postępowaniem autentyczności "Protokołów Mędrców Syjonu",
gdzie charakteryzując psychologię gojów powiedziano o nich, że "mają dusze
baranów, a w głowach przeciągi520.
Na innym zaś miejscu tak ich przedstawiono:
"Goje to stado baranów, my zaś jesteśmy wobec nich wilkami, a wiecie
wszak, co się dzieje z owcami, kiedy do owczarni zakradnąsię wilki?
Zamkną oni oczy jeszcze i ztej przyczyny, że obiecamy im zwrot wszystkich
odebranych swobód po zwyciężeniu wrogów pokoju i po pokonaniu wszystkich
partii. Czy warto wspominać tym, jak długo oczekiwać będą tego zwrotu?
W jakimże innym celu wymyśliliśmy i nakazaliśmy gojom całą tę politykę,
nie dając im możności zbadania jej treści, jeżeli nie w tym, żeby drogą okólną
osiągnąć to, co jest prostą drogą niedościgłe dla naszego rozproszonego plemienia"
521.
A zatem do pracy nad odżydzeniem mentalności przede wszystkim u tych
wszystkich, którzy uczą, by uwolnić szkolnictwo polskie od wpływów żydowskich,
bo wpływy te mogą być tylko zgubnymi. Przecież tak częste procesy
komunistyczne wykazują, że nauczycielstwo żydowskie propaguje czy popiera
dążenia wywrotowe i działa szkodliwie na młodzież polską, wypacza jej uczucia
religijne, paraliżuje wprost uczucia narodowe. Nigdy żyd nie odczuje duszy
Polaka, nie może do niej przemówić. Nie powinien też nigdy' być nauczycielem
polskiej młodzieży. Cały Naród Polski, chcąc ratować swojąmłodzież i uchronić
ją od zgubnych wpływów żydowskich, musi domagać się prawa, by żydom
zabroniono uczyć w szkołach polskich. Wymaga tego dobro Państwa, Kościoła
i Narodu, a żadna przecież konstytucja nie może dozwalać, by szkodliwe elementy
dopuszczano do pracy nad wychowaniem młodzieży.
221
Smutne i nadzwyczaj bolesne doświadczenie kuratora lubelskiego, który
młodzież polską łączył celowo z młodzieżą żydowską i przyjmował nauczycieli
żydów do szkół polskich, był następnie świadkiem komunistycznych procesów
młodzieży szkolnej, a dziś z krwawiącym sercem patrzy na swoją córkę i swojego
syna w więzieniu, to smutne doświadczenie niech otworzy oczy wszystkim
Polakom i niech na nich wpłynie, by stanowczo żądali prawa, zabraniającego
żydom uczyć w szkołach chrześcijańskich, by do szkół polskich nie dopuszczać
dzieci żydowskich.
Zbyt częste są wypadki, że rodzice sami występują przeciw nauczycielom
żydom i dochodzi do niepotrzebnych ekscesów, a nadto wymienione już procesy,
a nadto proces przeciw nauczycielce w r. 1935 w Warszawie i wiele innych
wykazuje, że nauczyciele żydzi szerzyli komunizm. Dlatego to musi być
postawiona zasada:
Polacy uczą młodzież polską, a żydzi żydowską!
Żydzi nie mogą, uczyć dzieci chrześcijańskich, muszą być usunięci ze
wszystkich szkół polskich tak ludowych jak średnich czy akademickich. Tego
wymaga dobro Państwa, dobro Kościoła i Narodu Polskiego.
Bez wątpienia Sejm przeprowadzi pod tym względem odpowiednie prawa
i zaskarbi sobie wiekopomną wdzięczność całego narodu.
_____________________________________________________________
515) O tym mówię bliżej w pracy "Program światowej polityki żydowskiej" II wyd. str. 117 nst.
516) Morgensztem. Warszawa 1921 r. z dnia 24 czerwca Nr 24. Cft. Rudolf Korsch, Żydowskie
ugrupowania wywrotowe w Polsce, Warszawa 1925.
5I7) Folkscajtung, Warszawa 1922 r. z dnia 7 kwietnia Nr 26 "O naszą szkołę".
518) Agencja Prasowa Antykomunistyczna z dnia 12 października 1937 r. Nr 64 "Ci też bronią
b. Zarząd Z.N.P".
519) .,Jutro Pracy" z dnia 6 grudnia 1936 Nr 49 Warszawa.
520) „ Protokoły Mędrców Syjonu" XV. § 143. Protokoły
521) „ mędrców Syjonu" XI § 117. 118.

Przeczytaj książkę "„Talmud o gojach a kwestia żydowska w Polsce” a poznasz prawdę.
Pamiętaj: i Ty możesz być jak ks. dr Stanisław Trzeciak!

2020-08-12
Marek Zadrożniak

 

Nic tak nie otwiera oczu jak prawda!
Poznaj fragment pozycji ks. dr Stanisława Trzeciaka z 1939 r. – „Talmud o gojach a kwestia żydowska w Polsce” którą autor dedykuje Młodzieży Polskiej jako drogowskaz, zadanie do wytężonej pracy, dla »podniesienia Polski w z wyż«:

Rozdz. XXII - UPRZYWILEJOWANI
„Wytworzywszy najściślejsze "getto" w życiu gospodarczym i społecznym,
zasklepili się żydzi do tego stopnia w życiu religijnym, że wytworzyli swą
odrębną narodowo-talmudyczną religię, która zatraciła wzniosłość objawienia
Bożego w religii Mojżeszowej, a zeszła do czczego rytuału i zewnętrznego
kultu. Nawet pojęcie o Bogu obdarli rabini z Jego majestatu, przedstawiając Go
jako narodowego Jehowę, który "ma tylko jeden naród żydów", nakłada "tefilin"
238, przyodziewa "tałes" i "cycyt"239, a jak "rabi Jehuda w imieniu Rab.
powiedział: dwanaście godzin ma dzień, w pierwszych trzech godzinach dnia
siedzi Święty, niech będzie błogosławiony, i zajmuje się Torą, według Abajje
w pierwszych trzech godzinach gniewa się240, w innych siedzi i sądzi cały świat, a
kiedy widzi, że świat zasługuje na zatracenie podnosi się ze stolicy sprawiedliwości
i usiada na stolicy miłosierdzia, w trzecich siedzi i żywi cały świat od
rogatego bawołu do gnidy wszy, w czwartych siedzi Święty, niech będzie
błogosławiony, i bawi się z «lewiatanem»... siedzi i uczy Tory dzieci (naturalnie
żydowskie)".
Co robi w nocy?... "Jeździ na lekkim cherubinie i unosi się nad osiemnastu
tysiącami światów"... "Siedzi i słucha hymnów pochwalnych z ust istot niebiańskich"
241.
Uważano również, że Jehowa zajmuje się kwestiami, jakimi zajmowali się
rabini.
Wśród innych wielki spór prowadzili rabini o nałożnicę z Gibea242.
83
Toteż "kiedy rabi Ebjatar spotkał Eliasza, zapytał go, czym zajmuje się
Święty, niech będzie błogosławiony? — Ten odpowiedział: wydarzeniem nałożnicy
z Gibea"243. Można by to wprawdzie tłumaczyć antropomorfizmami, ale
obok tego przypisywano Panu Bogu wielką stronniczość.
Przedstawiając sobie Jehowę jako Boga narodowego i partyjnego, uważano,
że nawet na sądzie po śmierci będzie stał po stronie żydów.
"Rabi Aleksandrii powiedział244: W owym dniu będę starać się wszystkie
narody zniszczyć. Święty, niech będzie błogosławiony, rzekł: będę szukać w ich
pamiętnikach, jeśli mają zasługi to ich zbawię, jeśli zaś nie, to ich zniszczę.
Święty, niech będzie błogosławiony, powiedział do Izraela: jeśli sądzę Izraelitów,
to ich sądzę nie tak jak narody świata, o których napisano245: w gruzy,
gruzy, gruzy chcę ich zamienić, Izraelitów zaś ukarzę raczej jak gdyby dziobnięciem
kury. — Inne wyjaśnienie: nawet wtedy, jeśli Izrael wykonuje tylko
mało czynów, podobających się Bogu, tylko tyle, ile kura w śmiecisku dzióbie,
zbiorę je do wielkiej sumy... zbawię ich na tym świecie przez ich pieniądze, aby
byli uczestnikami przyszłego świata, oni jednak prowadzili kłamliwe mowy
o mnie... powiedziałem: przez kary naprowadzę ich na dobrą drogę na tym
świecie, aby ich ramiona wzmocnić w przyszłym świecie, oni jednak myśleli
złe rzeczy przeciwko mnie"246.
Uprzywilejowanie żydów przedstawiano sobie jeszcze w ten sposób, że nie
będą oni podlegać karom ognia czyścowego.
"Rabi Abahu powiedział w imieniu rabi Eleazara: ogień czyścowy nie ma
żadnej przemocy nad uczonymi w Piśmie"... co więcej nawet "nad zbrodniarzami
izraelskimi nie ma żadnej przemocy, którzy są pełni dobrych uczynków, jak
jabłko granatu pełne ziarnek"247.
Rzecz prosta, że jeśli nie ma przemocy nad zbrodniarzami, to tym mniej nad
przeciętnymi Izraelitami. Uprzywilejowanie ponadto miało się jeszcze rozciągać
do zupełnej autonomii żydów. "Izraelici otrzymali tylko dlatego Torę,
ażeby nad nimi nie miał przemocy żaden naród i żadne pokolenie językowe...
rabi Józef powiedział: Izraelici otrzymali Torę tylko dlatego, aby anioł śmierci
nie miał nad nimi żadnej przemocy"248.
84
Uważając zatem Torę, oprócz religijnych i etycznych względów, jako zabezpieczenie
przed przemocą obcych narodów, a nawet przed przemocą anioła
śmierci, a wskutek tego uważając się jako naród uprzywilejowany spośród
wszystkich narodów, starano się zazdrośnie przechowywać ten skarb jako swoją
wyłączną własność narodową, nie dopuszczając obcych do zaznajomienia się
z jej nauką. "Rabi Ami powiedział: nie można goja uczyć Tory"249.
Odnosi się to również i do uczenia Talmudu.
Surowszym był bez porównania "R. Jochanan, (który) powiedział: Nazywa
się ich «minim», ich ksiąg nie można ratować z ognia, zostawia sieje na miejscu,
by się spaliły wraz z napisanym w nich imieniem Bożym"250.
W dalszym ciągu dopiero widzimy, że księgi tych "minim" nazywa r. Mejir
Aven-giljon — pismem nieszczęścia, r. Jochanan zaś Avon-giljon, pismem
grzechów251.
A zatem wychodzi tu na jaw, że pod nazwą minim, jakkolwiek rozumiano
heretyków, to jednak włączono do nich i chrześcijan, co się zatem mówi o "minim",
odnosi się to również i do chrześcijan.
W stosunku do nich polecano większą jeszcze ostrożność i odosobnienie,
a tak samo większąnienawiść, aniżeli do gojów jako pogan. Z czasem wszystko,
co powiedziano o "minim" zastosowywano i do chrześcijan.
A nadto wydano jeszcze osobne przepisy w stosunku do nich jako do
heretyków.
Prowadzono przeciw nim surowy bojkot w handlu, oparty na przepisach
religii.”
85
_____________________________________________________________
238) Orach chaim 26-46 Cfr. Löwe S. 13.
239) Orach chaim 11-25 Cfr. Lowe S. 10.
240)Ab.z.4b.
241)Ab.z.3b.
242) Judicum 19.2.
243) Gitin 6 b.
244) Zach. 12.9.
245) Ezech.21.32.
246) Ab. z. 4. a.
247) Chagiga 27 a.
248) Ab. z. 5 a.
249) Chagiga 13 a.
250) Sabat 116 b.
251) Sabat 116 a.

Przeczytaj książkę "„Talmud o gojach a kwestia żydowska w Polsce” a poznasz prawdę.
Pamiętaj: i Ty możesz być jak ks. dr Stanisław Trzeciak!

2020-08-12
Marek Zadrożniak

 

Nic tak nie otwiera oczu jak prawda! Zobacz do czego mogą się oni posunąć!
Poznaj fragment pozycji ks. dr Stanisława Trzeciaka z 1939 r. – „Talmud o gojach a kwestia żydowska w Polsce” którą autor dedykuje Młodzieży Polskiej jako drogowskaz, zadanie do wytężonej pracy, dla »podniesienia Polski w z wyż«:
Rozdz. XLV - KWESTIA ŻYDOWSKA W ŚWIETLE GRÓŹB MOJŻESZA I PROROKÓW
DRUGI (NIEDOSZŁY) PROCES CHRYSTUSA - dlaczego był holokaust
Zburzenie świątyni potwierdza, że wszystkie uroczystości religijne istotnie odrzuconymi zostały. Wiernym również odbiciem życia narodu żydowskiego jest proroctwo Ezechiela:
"Rozproszę wszystkie ostatki wasze na wszystkie wiatry"551.
"I dam cię na spustoszenie i na hańbę narodom, które są koło ciebie... I będziesz hańbą i bluźnieniem, przykładem i zdumieniem między narodami, które koło ciebie, gdy uczynię w tobie sądy w zapalczywości i rozgniewaniu"552.
"Dlatego wyrzucę was z tej ziemi, do ziemi, której nie znaliście wy i ojcowie wasi, a tam służyć będziecie bogom (władcom) cudzym we dnie i w nocy, dopóki nie okażę wam miłosierdzia"553.
Wyrzucenie to nastąpiło, kiedy starszyzna żydowska zdradziła swój naród, kiedy odrzuciła Jezusa jako Mesjasza. Odrzucenie to nie tylko trwa do dni naszych, ale potęguje się prawie z dniem każdym, wyzwane nową zbrodnią, którą starszyzna żydowska wyzwała Boga, zapowiadając bluźnierczo rewizję procesu karnego przeciw Chrystusowi Panu, po wojnie światowej, kiedy żydostwo poczuło swą potęgę i chciało wykazać, że proces ten był legalnym i sprawiedliwym, że zatem Chrystus Pan zasłużył na karę śmierci krzyżowej. Żydzi w Ameryce zebrali wielkie sumy, by niby naukowo przeprowadzić rewizję tego procesu, chcąc się ponownie znęcać nad Chrystusem, chcąc Imię Jego bezcześcić.
Lecz Bóg nie pozwolił z siebie naigrawać. Przygotowania były w toku. Pieniądze zbierano. Powstała już cała literatura przygotowawcza do tego bluźnierczego procesu. Żydzi się cieszyli. Tymczasem, jak piorun z jasnego nieba spada na żydów grom w Niemczech, w kraju, w którym żydzi, o ile jeszcze formalnie nie rządzili, to byli już u progu do władzy. Wszystko było przygotowane do rewolucji komunistycznej.
Trocki specjalnie przyjechał do Kopenhagi, żeby momentalnie zjawić się samolotem w Berlinie. Rewolucja miała ogarnąć całą Europę i oddać ją pod władzę żydokomuny. Ustałoby wtedy nawet najmniejsze panowanie nad Izraelem, przeciwnie, Izrael wykonywałby rządy i wtedy, jak Talmud zapowiadał, mesjasz miał już przyjść.
Z największą stanowczością zapewniał już o tym żydów z "Naszego Przeglądu" w Warszawie w r. 1927 wielki rebe dr Szmarjachu Lewin, pocieszając ich:
"Powiadam wam, że teraz mesjasz przychodzi. Teraz a nie później"554. O mało go już nie widać wśród ogólnego napięcia i oczekiwania. Minęło jednak kilka lat i nie przyszedł jeszcze. Wtedy podtrzymywał na duchu żydów ówczesny prezes egzekutywy żydowskiej Nachum Sokołów, wyznając również w Warszawie: "My wszyscy oczekujemy mesjasza"555.
Lecz zamiast owego tak oczekiwanego mesjasza, pogromcy gojów, przyszedł tylko Hitler, pogromca żydów. A przyjście jego wypadło w stosunku do żydów 1 kwietnia 1933 r., a zatem mniej więcej około 14 nizan, kiedy przed 1900 laty starszyzna żydowska wraz z tłumami ludu wołała: "Krew Jego na nas i na synów naszych".
Odtąd fala przećiwżydowska idzie w szalonym tempie i wzbiera w coraz więcej krajach i wywołuje odruch narodów rdzennych, nie chcących popaść w niewolę żydowską. Spełnia się również i za dni naszych i na oczach naszych to, co zapowiedział żydom Izajasz prorok:
554) Nasz Przegląd, 1927 r. Nr 31. dr Szmarjachu Lewin "O życiu Palestyńskim" (Rozmowa
Naszego Przeglądu z wybitnym delegatem syjonistycznym).
555) Der Moment z 17 grudnia.
236 237
551
)
548) Jer. 7.
549) Jer. 23. 33, 40.
550)
Am. 5. 21.
551) Ezech. 5. 10.
552) Ezech. 5. 14, 15.
553) Jerem. 16.9-13.

"Biada, który łupisz, czyż i sam złupiony nie będziesz? I który gardzisz, czyż i sam wzgardzony nie będziesz? Gdy dokonasz łupiestwa, złupion będziesz. Gdy spracowawszy się przestaniesz gardzić, wzgardzon będziesz"556.
Sprawdzają się zbyt często te słowa w historii narodu żydowskiego w czasach jego rozproszenia. Przez oszustwa, lichwę i wyzysk różnego rodzaju dochodzili żydzi do bogactw i wielkich majątków, a kiedy zbliżali się już do szczytu władzy i potęgi, wtedy powstawał przeciwko nim odruch narodów rdzennych, skonfiskowano im majątki zdobyte bezprawiem, a ich przepędzano, jak obecnie w Niemczech i we Włoszech, tylko bez porównania bezwzględniejszej formie.
Zwraca tu jeszcze uwagę, że jak Hitler wystąpił przeciw żydom 1 kwietnia, a więc mniej więcej w 1900-letniąrocznicę śmierci Chrystusa Pana, kiedy żydzi wołali "Krew Jego na nas i na synów naszych", tak znów Mussolini, bezwiednie może, naśladuje wodza rzymskiego Tytusa i znów mniej więcej w rocznicę zburzenia świątyni Jerozolimskiej i rozpędzenia żydów po całym świecie, wydaje dekret 1 września 1938 r. i wypędza żydów "z Włoch, z Libii i z posiadłości egejskich". Jak za czasów rzymskich wygnanych żydów przez Tytusa, żaden kraj nie chciał przyjąć, tak i obecnie nikt ich przyjąć nie chce. Czyż tu nie widzimy karzącej ręki Sprawiedliwości Bożej?
Za zbrodnię na Golgocie wodzowie rzymscy Wespazjan i Tytus karzą strasznie naród żydowski, niszcząc go i wypędzając z własnej ojczyzny. Za chęć powtórzenia tej zbrodni przez rewizję sądu nad Chrystusem, wypędzają ich wodzowie Fiihrer z Niemiec, a Duce z Włoch, a czynią to w rocznice wielkich historycznych wypadków, co wskazuje, że są biczem Bożym na naród, który ściągnął na siebie ponowne przekleństwo przez chęć znęcania się nad Chrystusem Panem i chęć poniewierania Jego Imienia w zamierzonym sądzie.
Jeśli równocześnie w Palestynie ogniem i mieczem tępią ich Arabowie, a żaden kraj ich przyjąć nie chce, przeciwnie, ruch przeciw nim, w świecie całym powstaje, to czyż to nie wskazuje, że to jest klątwa dziejowa, ścigająca ten naród. Nie pomoże tu powoływanie się na zasługi starotestamentalnych przodków, bo przecież Prorocy byli rdzennymi żydami. Mojżesz, to wódz i prawodawca żydów, a on ich przecież najsurowiej potępia za te występki, dla których i my obecnie ich potępiamy. Nikt nigdy tak surowo przeciw nim nie występował i tak ich bez litości nie chłostał, jak Mojżesz i Prorocy. Stary Testament jest najbogatszym arsenałem do walki przeciw występkom i nadużyciom żydowskim.
_____________________________________________________________

Przeczytaj książkę "„Talmud o gojach a kwestia żydowska w Polsce” a poznasz prawdę.
Pamiętaj: i Ty możesz być jak ks. dr Stanisław Trzeciak!

2020-08-12
Marek Zadrożniak

 

na marginesie i z boku.
Jeżeli, do dnia 1 września br. ktoś zostanie w sklepie nie obsłużony bez tego cudactwa, eufemistycznie nazywanego "maseczką", to niech wzywa milicję i wskazuje, że sprzedawca dopuścił się wykroczenia z art. 135 kodeksu wykroczeń.
I zobaczymy co się będzie działo.
Artykuł brzmi tak: Art. 135. Kto, zajmując się sprzedażą towarów w przedsiębiorstwie handlu detalicznego lub w przedsiębiorstwie gastronomicznym, ukrywa przed nabywcą towar przeznaczony do sprzedaży lub umyślnie bez uzasadnionej przyczyny odmawia sprzedaży takiego towaru,
podlega karze grzywny.

2020-08-12
Magellan

 

A Putinu sierioznie ogłasza, że ma szczepionkę. Uurrra!
No więc pytanie, czy polski rząd dokona jej zakupu u Putinu?
Walka się toczy o to, od kogo należy kupić szczebel z drabiny, która się przyśniła św. Jakubowi.
I może po to jest wizyta Pompeo.
Podbijamy, albo zbijamy stawkę. Któż to wie?
Zobaczymy.

2020-08-12
Magellan

 

ps
Zawsze uważałem, że tzw "zdarzenie okołosmoleńskie" - w Polsce - było organizowane i inspirowane przez siły, które organizowały, tworzyły i współtworzyły PiS. To w tych kręgach należy szukać sprawców tych wydarzeń.
Zawsze poświęca się swoich, jako swego rodzaju ofiarę całopalną. Nomen omen, skąd my to znamy z innych aspektów historii.
PO która jest zbieraniną wszelakich dupków i pospolitych bandytów nie miała możliwości zorganizowania takiego przedsięwzięcia.

2020-08-12
Magellan

 

https://www.youtube.com/watch?v=IvaQCf-MvYw

2020-08-12
Alina

 

Propolis nie jest obecnym odkryciem - bo znam go co najmniej od 48 lat.
Nie jest też uniwersalnym lekiem!
Dla niektórych osób jest wręcz szkodliwym.
To najpewniej osoby - które zabije jad pszczeli.

Każdy człowiek winien "wsłuchać się" we własny organizm, by dowiedzieć się: czego potrzebuje?

2020-08-13
Artur Łoboda

 

Pewnie się teraz jeszcze z tego wycofają, a jak nie, to tylko potwierdza wszelkie uwagi i spostrzeżenia, że mamy do czynienia z zamordyzmem, przy którym stan wojenny to mały pikuś.
Kiedyś by to nie mogło przejść, bo jakość człowieka, jako gatunku i jako poszczególnych jednostek na to by nie pozwoliła, jeśli nie uchwalić, to chociaż wdrożyć. Wyłączam z tego rewolucje i wojny, chociaż może to co nam zaordynowano obecnie, to homogenizacja i wojny i rewolucji.
A obecnie nie ma już ludzi w pierwotnym tego słowa znaczeniu, tylko zbiorowisko hominidów, którzy mają tzw. "pierwotną siekierę pod busolą".
Stąd taka walka o sądy. Piekło jest dopiero szykowane. Skoro dotarło do zbiorowej świadomości, że zawieszanie praw i wolności obywatelskich w trybie rozporządzeń to zbrodnia, to trzeba znaleźć rozwiązanie. Przepis jest tak szeroki, że w zasadzie chroni każdą sferę aktywności, o ile powie się "odpowiednia rubryka": "to w celu walki z wirusem, koronawirusem".
I niech na innych portalach przestaną gęgać, że temat pandemii to nic istotnego, zajmijmy się historią, albo czymś podobnym.

2020-08-13
Magellan

 

ps
ciekawe, jeśli przepis zostanie jednak teraz uchwalony, jak zachowa się senat, który nie jest uwiększościowiony przez PiS?

2020-08-13
Magellan

 

Wystarczy udowodnić, że nie było żadnej "epidemii covid-19", a jedynie pisowski ZAMACH STANU. Wtedy wszystkie takie zabiegi okażą się bezsensowne.

2020-08-13
Artur Łoboda

 

Dokładnie to samo pisałem w marcu i namawiałem do wytworzenia własnych soków owocowych.
Właśnie odlewam moją wiśniówkę - zapuszczoną kilka tygodni temu.

Nie zgadzam się jednak z propozycją użycia kwasu askorbinowego.
Sztuczna witamina C nigdy nie dorówna naturalnej.
A w polskich owocach i warzywach mamy jej pod dostatkiem.

2020-08-13
Artur Łoboda

 

Używam od 40 lat. Na oparzenia, skaleczenia - idealny. 24 godz. ... i zagojone.
Nawet na miejsca po uderzeniu działa rewelacyjne!

2020-08-13
Marek Zadrożniak

 

Po co PiS trzyma jeszcze Szumowskiego?
Chyba oczywiste.
Bo się nie może przyznać do zbrodni na narodzie.

2020-08-13
Marek Zadrożniak

 

Weź i udowodnij Panie Szanowny.
Przeciwdziałanie pandemii to również blokowanie B E Z P R A W N E wiedzy i jej upowszechniania na jej temat. A to kontratyp. Prawda?

2020-08-13
Magellan

 

Tak sobie czasem myślę, że może w tym szaleństwie jest metoda? Może to pomysł, nie na to, że idzie totalna koncentracja kapitału i pełna emisja długu kredytowego, ale że może to sposób na ściągnięcie fiducjarnego pieniądza z rynku i reset do stanu parytetów?
Może to mrzonki, a może właśnie tak to przebiega?
Nie wiem?
Jesteśmy całkowicie odcięci od prawdy.
Może te przepisy, to nie przeciwko nam, zwykłym ludkom z miast i wsi?

2020-08-13
Magellan

 

Tam jest mowa o stosowaniu wewnętrznym. A to jest duża różnica.

2020-08-13
Artur Łoboda

 

Jeszcze prościej zrobić z niego kozła ofiarnego. W końcu to człowiek Gowina.

2020-08-13
Artur Łoboda

 

https://wprawo.pl/marsz-zwyciestwa-zakazany-przez-prezydenta-warszawy-sad-oddalil-odwolanie-organizatorow-narodowcy-zapowiedzieli-apelacje/

2020-08-13
Alina

 

Zgadzam sie calkowicie. Lekarze dolaczyli do zawodowych politycznych prostytutek i trzymaja sie z nimi za rece.
Obecnie nie ma innych chorob niz COVID (grypa). Tradycyjna grypa zniknela z naglowkow propagandy, inne choroby nie istnieja. Ludzie nie umieraja na raka, zawaly, wylawy, ze starosci.
To jest kryminalne przejecie swiata przez wyznawcow lucyfera. Nastepny krok ktory planuja to wypuszczenie grozniejszego szczepu grypy za miesiac, dyzrupcje dystrybucji zywnosci i totalny chaos ekonomiczny z przejeciem wszystkiego co jest warte przejecia, w stylu Grecji, a my bedziemy za to placic, rowniez w Greckim stylu). Kazdego polityka ktorego sie spotka na ulicy nalezy podstawic pod sciane, zadawac pytania pozniej...a completnie zidiocieli ludzie paraduja w maskach przyklaskujac tym politycznym k... Nie wiem jeki jest iloraz inteligencji przecietnej gotowanej zaby w masce, ale to musi byc ponizej niskosci.

2020-08-14
TellTheTruth

 

Tylko, że to, póki co Gowin rozgrywa, a nie jest rozgrywany.

2020-08-15
Magellan

 

TRZEBA STANĄĆ DO WALKI A NIE PIERDOLIĆ W KOŁO TO SAMO!
Tak czy siak, PiSiorom trzeba spuścić tęgi wpier…., za tę „pandemię” zamordyzmu.
Cele agendy 2030 są jasne.
Żydowscy starcy postanowili ją wdrożyć.
Pytanie (i wybór) jest czy to oni wymordują świat czy też świat wymorduje ich…
Najwyższy czas wydać ludziom broń. Polakom potrzebna jest broń a nie ten wiszący na państwowym garnuszku, tłuk Szumowski.
Każdy Polak ma mieć swobodny dostęp do broni jaką lubi i na jaką go stać na podstawie czystego rejestru karnego. Każdy!
Co za debilizm aby jakaś kretynka w postaci przekupnego, milicyjnego “psychologa” decydowała, kto może a kto nie może posiadać broni. Tak dzisiaj jest! Idiotyzm i tyle.
Groźne jest jednak to, że w ten idiotyzm wierzy 99% Polaków którym żyd wmówił, że jakby posiadali broń to by się pozabijali nawzajem.
To jest dopiero problem.
Zakazy i ograniczenia prawa do posiadania i noszenia broni pojawiły się wraz z wprowadzeniem żydo-masońskiej formułki “Równość-Wolność-Braterstwo” zamiast “Bóg-Honor-Ojczyzna”.
Polska wtedy będzie normalnym państwem gdy ludzie przestaną się zwracać do policjanta “panie władzo”. Zapamiętajcie to! To taki znacznik.
A ja dodam, że wolność jest wtedy jak człowiek może żyć po swojemu.
W totalitarnym państwie, wszystko można zrobić z człowiekiem. Pierwszym wskaźnikiem czy państwo jest totalitarne, jest kwestia posiadania broni, jak napisał najwybitniejszy pisarz polityczny wszech-czasów, wielki Polak i człowiek, p. Józef Mackiewicz.
III RP – wg jego kryterium – jest bez wątpienia państwem totalitarnym. Bez broni jesteś dla wroga nikim, bo nie możesz się bronić i może z tobą zrobić wszystko – patrz los polskich żołnierzy niezłomnych po ’44 roku w łapach żydo-bolszewii.
Dlatego żyd zawsze rozbraja teren swoim bełkotem (obecnie op. polit-poprawnym) i swoimi talmudycznymi “prawami”. Pamiętajcie, że wszędzie gdzie wchodził bolszewicki (czy niemiecki) bandyta to pierwszym zarządzeniem było zarządzenie o zdaniu im wszelkiej broni – w tym zabytkowych przecudnych szabel jak na Litwie w 1940 – co pięknie opisał nasz geniusz, pan Józef Mackiewicz w „Drodze donikąd” i innych swoich wydawnictwach.

Trzeba postępować wg wskazówek Józefa Mackiewicza. Jak postępować z ludźmi sowietu to dawno temu podpowiedział nam najwybitniejszy pisarz polityczny na świecie p. Józef Mackiewicz, cyt. z Drogi donikąd:

„- Oj, dosyć – Paweł zrobił ruch ręką.
– Ty możesz sobie na to pozwolić, żeby przerwać, ale miliony i miliony muszą słuchać podobnych rzeczy, muszą. W głowie zaczyna się kręcić. Jakaż może być dyskusja, gdy wszystko postawione jest właśnie do góry nogami.
Słowa mają tu znaczenie odwrotne albo nie mają żadnego. Odbierz ludziom pierwotny sens słów, a otrzymasz właśnie ten stopień paraliżu psychicznego, którego dziś jesteśmy świadkami. To jest w swej prostocie tak genialne, jak to zrobił Pan Bóg, gdy chciał sparaliżować akcję zbuntowanych ludzi, budujących wieżę Babel: pomieszał im języki.
– Więc jakiż jest, twoim zdaniem, sposób przełamania tego zbiorowego paraliżu, wywołanego hipnozą kłamstwa?
– W każdym razie nie można go szukać na drodze polemiki. Sam fakt bowiem polemiki wciąga w orbitę i prze nosi nas w płaszczyznę bolszewickiego absurdu.
– Więc jaki? Powiedz.
– Należy go szukać na drodze równie prostych odruchów psychicznych: strzelać!
Paweł usiadł i oderwał rękę od kota:
– Jak to, strzelać? Do kogo?
– Zwyczajnie. Po prostu. Do bolszewików.” koniec cyt.

(P.S. Cała fenomenalna twórczość Józefa Mackiewicza jest godna polecenia – czytajcie proszę a będziecie mądrzejsi i bardziej odporni na manipulacje)

2020-08-15
Marek Zadrożniak

 

Grzegorz Eberhardt - Pisarz dla dorosłych... str. 498
„Lewa wolna"
W nekrologu Juliana Marchlewskiego ogłoszonym przez oficjalny organ kominternu sowiecką „Prawdę" znajdujemy nieprawdopodobną wiadomość jakoby Marchlewski pertraktował w 1919 r. z Naczelnikiem Państwa Polskiego Józefem Piłsudskim. Na skutek interwencji Marchlewskiego Piłsudski wstrzymał ofensywę polską na Berezynie. W ten sposób udało się tylko bolszewikom powstrzymać Denikina w jego zwycięskim pochodzie na Moskwę.
- donosi „Słowo" 29 marca 1925 r. na swej tytułowej stronie. Redakcja ma nadzieję:
Należy się spodziewać, że Marszałek Piłsudski zechce wyjaśnić ile jest prawdy iv tej wersji. Jeżeli ona jest prawdziwa to uznać należy, że Marszałek Piłsudski popełnił wtedy błąd nie do darowania, który mścić się będzie na dalszych pokoleniach polskich. Błąd ten polegał na n i e d o c e n i a n i u [wyróżnienie od autora tekstu w „Słowie"] niebezpieczeństwa bolszewickiego. Błąd swego Naczelnika Państwa (o ile go Piłsudski popełnił) okupiliśmy utratą Mińska i Mińszczyzny, klęskami roku 1920-ego. Zwłaszcza dziś możemy twierdzić na pewno, że zwycięstwo Denikina w Moskwie nie mogłoby spowodować restauracji potęgi rosyjskiej z czasów Cesarstiua, a raczej tylko dalszą wojnę domową. W Rosji.
Mimo bardzo dokładnej lektury następnych wydań „Słowa" nie znajduję reakcji Marszałka.
* * *
strona 498

Reakcja Marszałka była jak najbardziej. Potem był w 1926 zamach stanu za angielskie pieniądze (800 000 funtów*) zrobiony przez tego bandytę spod Bezdan i ... Stanisław "Cat" Mackiewicz, redaktor Słowa, wylądował w Berezie i już więcej nie pytał.
*Zamach ten został sfinansowany przez angielską masonerię oraz środowiska żydowskie, które gardziły rządami narodowo- ludowo- chadeckimi w naszej Ojczyźnie i nie chciały by Polska była rządzona przez stuprocentowych Polaków- prawdziwych gospodarzy.

2020-08-15
Marek Zadrożniak

 

https://www.youtube.com/watch?v=A8otAh3hpoQ

2020-08-15
Alina

 

Agenci wywiadu wojskowego nie muszą mieć maseczek:
https://www.youtube.com/watch?v=4c7oJyD02Ko

2020-08-15
Alina

 

Stanisław "Cat" Mackiewicz twierdził, że do loży nie są zapraszane jednostki wybitne. Głosił, że masoneria to, głównie: "Wzajemna ubezpieczalnia miernot, które własnym wysiłkiem, własnym talentem nigdy by się nie wybiły."
"Słowo", nr 54, 1938
(cyt. ze wspaniałej książki Grzegorza Eberhardta, "Pisarz dla dorosłych, Opowieść o Józefie Mackiewiczu" str. 125.)

Ja dodam od siebie, że za ciągłe od 30 lat złe wybory ("Bolek"/Kwaśniewski/AWS/SLD/PO/PiS ...) podobnie jak za weganizm, nie odpowiadają żydzi czy szatan, tylko pustka we łbie.

2020-08-16
Marek Zadrożniak

 

W pełni zgadzam się z tym wnioskiem Mackiewicza.
Znam byłego działacza partyjnego, który TYLKO dzięki PZPR robił karierę.
Po 1989 roku związał się z Kościołem i wstąpił do maltańskiej masonerii.

2020-08-16
Artur Łoboda

 

A jak ktoś nie będzie się chciał zaszczepić matołów a MATOŁ-SUWEREN będzie stawiał opór, to co będzie??

Od tego jest 120 000 etatów w policji, aby mu wyperswadować co ma robić i jak PiS chwalić. Od lat piszę o niepotrzebnym utrzymywaniu 85 000 policjantów ponad faktyczne potrzeby państwa.
Bo tak naprawdę to nie policja tylko dalej MO które sabotuje naród polski. Chyba już zdążyliście się o tym przekonać w ostatnich dniach „działania korona-wirusa”.
Polska wtedy będzie normalnym państwem gdy ludzie przestaną się zwracać do policjanta "panie władzo". Zapamiętajcie to!
O tym - jak poniżej - nie powie Państwu nawet pan Michalkiewicz.
A tak naprawdę to pies jest pogrzebany gdzie indziej. Jest tej policji 3-5x za dużo i szuka sobie zajęcia podobnie jak GL/AL w czasie okupacji niemieckiej rabowała chłopów i dwory z pościeli i majtek jak to pokazuje z dokumentów pan Leszek Żebrowski.

Podaję szczegółowy trop. Stan etatowy Policji Państwowej według preliminarza budżetowego na rok 1920 wynosił 29511 policjantów w tym 723 oficerów. W 1937 roku przewidziano etaty dla 28 716 policjantów zaś stan etatowy Policji Państwowej w roku 1938 liczył 29 936 szeregowych i 850 oficerów … i był porządek.

Dzisiaj jest to 103309 etatów (cztery razy więcej) i jest tak jak widać. Patrz sprawa Olewnika i jej podobne, choć może mniej drastyczne.

Dodam, że w 1938 nie było indywidualnych środków łączności, samochodów, komputerów i temu podobnych bardzo pomocnych i użytecznych policji akcesoriów a terytorium RP było około o 25% większe. Liczbie ludności w tym czasie jest podobna a więc wniosek taki, że dzisiaj powinno wystarczyć 15 000 – 20 000 etatów. Co zatem robi te dodatkowe 90 000 policjantów? Niektórzy odczuli to na własnej skórze.

Druga zasadnicza różnica to taka, że przed 1939r. każdy z funkcjonariuszy rozpoczynający służbę składał następującą przysięgę: „Przysięgam Panu Bogu Wszechmogącemu na powierzonym mi stanowisku pożytek Państwa Polskiego oraz dobro publiczne mieć zawsze przed oczyma; Władzy zwierzchniej Państwa Polskiego wierności dochować; wszystkich obywateli kraju w równym mając zachowaniu, przepisów prawa strzec pilnie, obowiązki swoje spełniać gorliwie i sumiennie, rozkazy przełożonych wykonywać dokładnie, tajemnicy urzędowej dochować. Tak mi Panie Boże dopomóż” … i może w tym cała tajemnica tej różnicy i odpowiedź czemu tak jest.

Polska ma obecnie 35 mln. mieszkańców (reszta wyjechał za granice w celach zarobkowych z powodu bezrobocia) i ma 120 tys. policjantów.
Niemcy z 87 mln. mieszkańców - w tym 200 tys. imigrantów, zagrożenie terroryzmem 10 razy większe i 2 razy tyle autostrad i dróg, 2 razy tyle samochodów - i ma tylko 60 tys policjantów czyli podobnie na ilość mieszkańców jak II Rzeczpospolita przed 1939 rokiem.
Jaśniej już o co chodzi?
https://youtu.be/LQsMb89q7X8

Sędziowie i prokuratorzy stanowią dokładnie taki sam problem:
Cyt. z danymi sprzed 1939 gdy było tak:
„TAB. 41. UPOSAŻENIE MIESIĘCZNE FYNKCJONARIUSZÓW PAŃSTWOWYCH, WOJSKOWYCH ZAWODOWYCH ORAZ PRACOWNIKÓW PRZEDSIĘBIORSTW PAŃSTWOWYCH.”

B. Sędziowie i prokuratorzy
Grupy uposażenia – uposażenie zasadnicze w złotych / liczba etatów:
I 1100 złotych / 207
II 800 złotych / 486
III 575 złotych / 1570
IV 425 złotych / 1382
Co w sumie daje 3645 sędziów i prokuratorów.
Obecnie w III okrągłosołowej PR jest 10 322 sędziów i 6 442 prokuratorów to jest 4,6 raza więcej niż za Sanacji.
Na podstawie odpowiedzi Pana prok. Bogdana Święczkowskiego na interpelację poselską nr 21253 z dnia 03 kwietnia 2018 r., że według stanu na dzień 31 grudnia 2017 r. było 6 442 prokuratorów.
W Polsce prokurator ma średnio 178 spraw, a we Francji – aż 2700.
Tak więc jest to kolejny teatrzyk piątej klepki dla ciemnego ludu.

2020-08-16
Marek Zadrożniak

 

Do trzymania nas za twarz służy już w Polsce dziewięć uprawnionych służb (Policja, Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencja Wywiadu, Centralne Biuro Antykorupcyjne, Żandarmeria Wojskowa, Wywiad Skarbowy, Służba Wywiadu Wojskowego, Służba Kontrwywiadu Wojskowego, Straż Graniczna). To właśnie funkcjonariusze tych instytucji mogą nas podsłuchiwać, w wielu przypadkach nawet bez zgody sądu.

Prawda jest taka, że wariaci rządzą Polską i to demokratycznie.

A tu przykłady tego „snu wariata”, do czego oni doprowadzili:

https://www.youtube.com/watch?v=GyLFJRA7AeA&feature=youtu.be
https://demotywatory.pl/5001625/Pojedynek-obywatela-z-Policja-pod-Palacem-Kultury

https://demotywatory.pl/5001616/Kontrola-trzezwosci-kierowcy-mundurowy-dezynfekuje-alkomat

https://demotywatory.pl/5001646/jak-kulturalnie-bez-agresji-zaorac-policjantke

https://demotywatory.pl/5001052/Kobieta-odpowiada-policjantom-na-pytanie-o-brak-maseczki

2020-08-16
Marek Zadrożniak

 

https://prawy.pl/109962-ziemkiewicz-wprost-o-braku-godnych-obchodow-100-lecia-bitwy-warszawskiej-kompletna-kompromitacja/
Zdziwiony i burzony brakiem godnych obchodów 100 lecia wiktorii warszawskiej Ziemkiewicz uważa, że:
..."cud nad Wisłą" nie był tylko sukcesem militarnym. - To był też sukces niesamowitej organizacji społeczeństwa polskiego, które zdobyło się na ogromny wysiłek, stworzyło z niczego w jeden rok milionową armię. Był to też moment niespotykanej w naszej historii jedności. Politycy ci później popadli w wielkie spory, ale wtedy byli zjednoczeni. Marzyło mi się, że obchody stulecia będą okazją, do powiedzenia o tym. Niestety wygląda na to, że nikt nie dostrzegł potencjału, który w święcie tym tkwi.

NO WŁAŚNIE! W TYM TKWI PROBLEM! Rządzący Polską obecnie - a wszystko spada na barki PiS i J. Kaczyńskiego - nie widzą potrzeby bardziej godnego świętowania rocznicy bitwy i zwycięstwa Polaków nad rosyjsko-języczną komuną.
Gdyby rządzili towarzysze Kwaśniewski z Millerem byłoby podobnie.

Dlaczego? To proste.
Rządzą nami wciąż ludzie, którym nie tylko wiktoria warszawska przeszkadza, ale każde nawet świętowanie, czy wspominanie osiągnięć Polaków (te w 20-leciu 1918-1939 są imponujące) a szczególnie zwycięstw.
Uświadamianie Polaków przez przypominanie, że ich przodkowie tak po prostu chwycili wszyscy za broń i RAZEM RUSZYLI NA WROGA jest dla rządzących bardzo niebezpieczne! Bo dobrze wiedzą, że znowu możemy ruszyć.
I doskonale to wie człowieczek-awaria stojący na czele miasta stołecznego Warszawa, któremu Pan Bóg wyjątkowo nie sprzyja, a warszawiacy słusznie ponoszą karę za taki wybór. Za każdym razem bowiem, kiedy organizowany jest w stolicy Marsz Niepodległości, czy to Marsz Zwycięstwa, czy to Powstania, cymbałek-awaria wydaje ZAKAZ. Cymbałek zadaniowany jest po to, by wszelkie polskie "oszołomstwa" dusić w zarodku.
Dużo większym strumieniem ludzi, który rusza co roku w drogę są pielgrzymki. W tym roku udało się jednemu oszustowi od Gowina (UW,PO, przy-PiS) znacznie zmniejszyć liczbę pielgrzymów. Przecież mogliby zbyt uroczyście świętować wiktorię warszawską, młodzi nasiąknęliby nieodpowiednią atmosferą zwycięstwa, jedności, godności, dumy z polskości! A jako tacy nie nadają się przecież na niewolników, roboli do każdej, najgorszej roboty, najlepiej za darmo i do śmierci w koloni Polin, albo jako opiekunowie starych hitlerowców.
Po co uświadamiać młodych i średnich, że są SUWERENEM, że są WŁAŚCICIELAMI POLSKI i wszystkiego co jest w Polsce, i że PO ODZYSKANIU WŁADZY MOGĄ ODEBRAĆ WSZYSTKO CO ZOSTAŁO ODEBRANE SUWERENOWI: grunty, firmy, banki, wodociągi, elektrociepłownie, energetykę, telekomunikację, wszystkie strategiczne przedsiębiorstwa zbrojeniowe, a przede wszystkim możliwość decydowania o rozwoju, polityce rolnej, dopłatach - o tym decydują OBCY!

Dlatego zdziwienie pana Rafała Ziemkiewicza jest dziwne, bo to przecież ani młokos, ani pierwszy naiwny.
BRAK GODNYCH OBCHODÓW 100-lecia bitwy warszawskiej TO NIE TYLKO "Kompletna kompromitacja", TO przede wszystkim AUTODEMASKACJA!

2020-08-16
Alina

 

Dziś szok drugi. Jest niedziela 16.08.2020 godz.15.24.
Patrzę na https://www.flightradar24.com/KLM886/253ab931
Wszystkie samoloty, jakie są namalowane nad Polską są NIEPOLSKIE. Latają wszyscy wokół, z Holandii, z Niemiec, z GB, Turcji do USA, Chin i Indii. To kurna co jest z ta PANDEMIA? JEST CZY NIE MA?

2020-08-16
Alina

 

Jest niedziela 16.08.2020 godz.15.24.
Patrzę na https://www.flightradar24.com/KLM886/253ab931
Wszystkie samoloty, jakie są namalowane nad Polską są NIEPOLSKIE. Latają wszyscy wokół, z Holandii, z Niemiec, z GB, Turcji do USA, Chin i Indii. To kurna co jest z ta PANDEMIA? JEST CZY NIE MA?

2020-08-16
Alina

 

A jak ktoś nie będzie się chciał zaszczepić matołów a MATOŁ-SUWEREN będzie stawiał opór, to co będzie??
Od tego jest 120 000 etatów w policji, aby mu wyperswadować co ma robić i jak PiS chwalić. Od lat piszę o niepotrzebnym utrzymywaniu 85 000 policjantów ponad faktyczne potrzeby państwa.
Bo tak naprawdę to nie policja tylko dalej MO które sabotuje naród polski. Chyba już zdążyliście się o tym przekonać w ostatnich dniach „działania korona-wirusa”.
Polska wtedy będzie normalnym państwem gdy ludzie przestaną się zwracać do policjanta "panie władzo". Zapamiętajcie to!
O tym - jak poniżej - nie powie Państwu nawet pan Michalkiewicz.
A tak naprawdę to pies jest pogrzebany gdzie indziej. Jest tej policji 3-5x za dużo i szuka sobie zajęcia podobnie jak GL/AL w czasie okupacji niemieckiej rabowała chłopów i dwory z pościeli i majtek jak to pokazuje z dokumentów pan Leszek Żebrowski.

Podaję szczegółowy trop. Stan etatowy Policji Państwowej według preliminarza budżetowego na rok 1920 wynosił 29511 policjantów w tym 723 oficerów. W 1937 roku przewidziano etaty dla 28 716 policjantów zaś stan etatowy Policji Państwowej w roku 1938 liczył 29 936 szeregowych i 850 oficerów … i był porządek.

Dzisiaj jest to 103309 etatów (cztery razy więcej) i jest tak jak widać. Patrz sprawa Olewnika i jej podobne, choć może mniej drastyczne.

Dodam, że w 1938 nie było indywidualnych środków łączności, samochodów, komputerów i temu podobnych bardzo pomocnych i użytecznych policji akcesoriów a terytorium RP było około o 25% większe. Liczbie ludności w tym czasie jest podobna a więc wniosek taki, że dzisiaj powinno wystarczyć 15 000 – 20 000 etatów. Co zatem robi te dodatkowe 90 000 policjantów? Niektórzy odczuli to na własnej skórze.

Druga zasadnicza różnica to taka, że przed 1939r. każdy z funkcjonariuszy rozpoczynający służbę składał następującą przysięgę: „Przysięgam Panu Bogu Wszechmogącemu na powierzonym mi stanowisku pożytek Państwa Polskiego oraz dobro publiczne mieć zawsze przed oczyma; Władzy zwierzchniej Państwa Polskiego wierności dochować; wszystkich obywateli kraju w równym mając zachowaniu, przepisów prawa strzec pilnie, obowiązki swoje spełniać gorliwie i sumiennie, rozkazy przełożonych wykonywać dokładnie, tajemnicy urzędowej dochować. Tak mi Panie Boże dopomóż” … i może w tym cała tajemnica tej różnicy i odpowiedź czemu tak jest.

Polska ma obecnie 35 mln. mieszkańców (reszta wyjechał za granice w celach zarobkowych z powodu bezrobocia) i ma 120 tys. policjantów.
Niemcy z 87 mln. mieszkańców - w tym 200 tys. imigrantów, zagrożenie terroryzmem 10 razy większe i 2 razy tyle autostrad i dróg, 2 razy tyle samochodów - i ma tylko 60 tys policjantów czyli podobnie na ilość mieszkańców jak II Rzeczpospolita przed 1939 rokiem.
Jaśniej już o co chodzi?
https://youtu.be/LQsMb89q7X8

Sędziowie i prokuratorzy stanowią dokładnie taki sam problem:
Cyt. z danymi sprzed 1939 gdy było tak:
„TAB. 41. UPOSAŻENIE MIESIĘCZNE FYNKCJONARIUSZÓW PAŃSTWOWYCH, WOJSKOWYCH ZAWODOWYCH ORAZ PRACOWNIKÓW PRZEDSIĘBIORSTW PAŃSTWOWYCH.”

B. Sędziowie i prokuratorzy
Grupy uposażenia – uposażenie zasadnicze w złotych / liczba etatów:
I 1100 złotych / 207
II 800 złotych / 486
III 575 złotych / 1570
IV 425 złotych / 1382
Co w sumie daje 3645 sędziów i prokuratorów.
Obecnie w III okrągłosołowej PR jest 10 322 sędziów i 6 442 prokuratorów to jest 4,6 raza więcej niż za Sanacji.
Na podstawie odpowiedzi Pana prok. Bogdana Święczkowskiego na interpelację poselską nr 21253 z dnia 03 kwietnia 2018 r., że według stanu na dzień 31 grudnia 2017 r. było 6 442 prokuratorów.
W Polsce prokurator ma średnio 178 spraw, a we Francji – aż 2700.
Tak więc jest to kolejny teatrzyk piątej klepki dla ciemnego ludu.

2020-08-16
Marek Zadrożniak

 

TRZEBA STANĄĆ DO WALKI A NIE PIERDOLIĆ W KOŁO TO SAMO!
Tak czy siak, PiSiorom trzeba spuścić tęgi wpier…., za tę „pandemię” zamordyzmu.
Cele agendy 2030 są jasne.
Żydowscy starcy postanowili ją wdrożyć.
Pytanie (i wybór) jest czy to oni wymordują świat czy też świat wymorduje ich…
Najwyższy czas wydać ludziom broń. Polakom potrzebna jest broń a nie ten wiszący na państwowym garnuszku, tłuk Szumowski.
Każdy Polak ma mieć swobodny dostęp do broni jaką lubi i na jaką go stać na podstawie czystego rejestru karnego. Każdy!
Co za debilizm aby jakaś kretynka w postaci przekupnego, milicyjnego “psychologa” decydowała, kto może a kto nie może posiadać broni. Tak dzisiaj jest! Idiotyzm i tyle.
Groźne jest jednak to, że w ten idiotyzm wierzy 99% Polaków którym żyd wmówił, że jakby posiadali broń to by się pozabijali nawzajem.
To jest dopiero problem.
Zakazy i ograniczenia prawa do posiadania i noszenia broni pojawiły się wraz z wprowadzeniem żydo-masońskiej formułki “Równość-Wolność-Braterstwo” zamiast “Bóg-Honor-Ojczyzna”.
Polska wtedy będzie normalnym państwem gdy ludzie przestaną się zwracać do policjanta “panie władzo”. Zapamiętajcie to! To taki znacznik.
A ja dodam, że wolność jest wtedy jak człowiek może żyć po swojemu.
W totalitarnym państwie, wszystko można zrobić z człowiekiem. Pierwszym wskaźnikiem czy państwo jest totalitarne, jest kwestia posiadania broni, jak napisał najwybitniejszy pisarz polityczny wszech-czasów, wielki Polak i człowiek, p. Józef Mackiewicz.
III RP – wg jego kryterium – jest bez wątpienia państwem totalitarnym. Bez broni jesteś dla wroga nikim, bo nie możesz się bronić i może z tobą zrobić wszystko – patrz los polskich żołnierzy niezłomnych po ’44 roku w łapach żydo-bolszewii.
Dlatego żyd zawsze rozbraja teren swoim bełkotem (obecnie op. polit-poprawnym) i swoimi talmudycznymi “prawami”. Pamiętajcie, że wszędzie gdzie wchodził bolszewicki (czy niemiecki) bandyta to pierwszym zarządzeniem było zarządzenie o zdaniu im wszelkiej broni – w tym zabytkowych przecudnych szabel jak na Litwie w 1940 – co pięknie opisał nasz geniusz, pan Józef Mackiewicz w „Drodze donikąd” i innych swoich wydawnictwach.

Trzeba postępować wg wskazówek Józefa Mackiewicza. Jak postępować z ludźmi sowietu to dawno temu podpowiedział nam najwybitniejszy pisarz polityczny na świecie p. Józef Mackiewicz, cyt. z Drogi donikąd:

„- Oj, dosyć – Paweł zrobił ruch ręką.
– Ty możesz sobie na to pozwolić, żeby przerwać, ale miliony i miliony muszą słuchać podobnych rzeczy, muszą. W głowie zaczyna się kręcić. Jakaż może być dyskusja, gdy wszystko postawione jest właśnie do góry nogami.
Słowa mają tu znaczenie odwrotne albo nie mają żadnego. Odbierz ludziom pierwotny sens słów, a otrzymasz właśnie ten stopień paraliżu psychicznego, którego dziś jesteśmy świadkami. To jest w swej prostocie tak genialne, jak to zrobił Pan Bóg, gdy chciał sparaliżować akcję zbuntowanych ludzi, budujących wieżę Babel: pomieszał im języki.
– Więc jakiż jest, twoim zdaniem, sposób przełamania tego zbiorowego paraliżu, wywołanego hipnozą kłamstwa?
– W każdym razie nie można go szukać na drodze polemiki. Sam fakt bowiem polemiki wciąga w orbitę i prze nosi nas w płaszczyznę bolszewickiego absurdu.
– Więc jaki? Powiedz.
– Należy go szukać na drodze równie prostych odruchów psychicznych: strzelać!
Paweł usiadł i oderwał rękę od kota:
– Jak to, strzelać? Do kogo?
– Zwyczajnie. Po prostu. Do bolszewików.” koniec cyt.

(P.S. Cała fenomenalna twórczość Józefa Mackiewicza jest godna polecenia – czytajcie proszę a będziecie mądrzejsi i bardziej odporni na manipulacje)

2020-08-16
Marek Zadrożniak

 

TRZEBA STANĄĆ DO WALKI A NIE PIERDOLIĆ W KOŁO TO SAMO!
Tak czy siak, PiSiorom trzeba spuścić tęgi wpier…., za tę „pandemię” zamordyzmu.
Cele agendy 2030 są jasne.
Żydowscy starcy postanowili ją wdrożyć.
Pytanie (i wybór) jest czy to oni wymordują świat czy też świat wymorduje ich…
Najwyższy czas wydać ludziom broń. Polakom potrzebna jest broń a nie ten wiszący na państwowym garnuszku, tłuk Szumowski.
Każdy Polak ma mieć swobodny dostęp do broni jaką lubi i na jaką go stać na podstawie czystego rejestru karnego. Każdy!
Co za debilizm aby jakaś kretynka w postaci przekupnego, milicyjnego “psychologa” decydowała, kto może a kto nie może posiadać broni. Tak dzisiaj jest! Idiotyzm i tyle.
Groźne jest jednak to, że w ten idiotyzm wierzy 99% Polaków którym żyd wmówił, że jakby posiadali broń to by się pozabijali nawzajem.
To jest dopiero problem.
Zakazy i ograniczenia prawa do posiadania i noszenia broni pojawiły się wraz z wprowadzeniem żydo-masońskiej formułki “Równość-Wolność-Braterstwo” zamiast “Bóg-Honor-Ojczyzna”.
Polska wtedy będzie normalnym państwem gdy ludzie przestaną się zwracać do policjanta “panie władzo”. Zapamiętajcie to! To taki znacznik.
A ja dodam, że wolność jest wtedy jak człowiek może żyć po swojemu.
W totalitarnym państwie, wszystko można zrobić z człowiekiem. Pierwszym wskaźnikiem czy państwo jest totalitarne, jest kwestia posiadania broni, jak napisał najwybitniejszy pisarz polityczny wszech-czasów, wielki Polak i człowiek, p. Józef Mackiewicz.
III RP – wg jego kryterium – jest bez wątpienia państwem totalitarnym. Bez broni jesteś dla wroga nikim, bo nie możesz się bronić i może z tobą zrobić wszystko – patrz los polskich żołnierzy niezłomnych po ’44 roku w łapach żydo-bolszewii.
Dlatego żyd zawsze rozbraja teren swoim bełkotem (obecnie op. polit-poprawnym) i swoimi talmudycznymi “prawami”. Pamiętajcie, że wszędzie gdzie wchodził bolszewicki (czy niemiecki) bandyta to pierwszym zarządzeniem było zarządzenie o zdaniu im wszelkiej broni – w tym zabytkowych przecudnych szabel jak na Litwie w 1940 – co pięknie opisał nasz geniusz, pan Józef Mackiewicz w „Drodze donikąd” i innych swoich wydawnictwach.

Trzeba postępować wg wskazówek Józefa Mackiewicza. Jak postępować z ludźmi sowietu to dawno temu podpowiedział nam najwybitniejszy pisarz polityczny na świecie p. Józef Mackiewicz, cyt. z Drogi donikąd:

„- Oj, dosyć – Paweł zrobił ruch ręką.
– Ty możesz sobie na to pozwolić, żeby przerwać, ale miliony i miliony muszą słuchać podobnych rzeczy, muszą. W głowie zaczyna się kręcić. Jakaż może być dyskusja, gdy wszystko postawione jest właśnie do góry nogami.
Słowa mają tu znaczenie odwrotne albo nie mają żadnego. Odbierz ludziom pierwotny sens słów, a otrzymasz właśnie ten stopień paraliżu psychicznego, którego dziś jesteśmy świadkami. To jest w swej prostocie tak genialne, jak to zrobił Pan Bóg, gdy chciał sparaliżować akcję zbuntowanych ludzi, budujących wieżę Babel: pomieszał im języki.
– Więc jakiż jest, twoim zdaniem, sposób przełamania tego zbiorowego paraliżu, wywołanego hipnozą kłamstwa?
– W każdym razie nie można go szukać na drodze polemiki. Sam fakt bowiem polemiki wciąga w orbitę i prze nosi nas w płaszczyznę bolszewickiego absurdu.
– Więc jaki? Powiedz.
– Należy go szukać na drodze równie prostych odruchów psychicznych: strzelać!
Paweł usiadł i oderwał rękę od kota:
– Jak to, strzelać? Do kogo?
– Zwyczajnie. Po prostu. Do bolszewików.” koniec cyt.

(P.S. Cała fenomenalna twórczość Józefa Mackiewicza jest godna polecenia – czytajcie proszę a będziecie mądrzejsi i bardziej odporni na manipulacje)

2020-08-16
Marek Zadrożniak

 

Podobnie na Białorusi dopóki mają Łukaszenkę:
http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=28794&Itemid=47

2020-08-16
Alina

 

To będzie hit na całą Galaktykę zwaną Droga Mleczną.
Adam Słomka jest groźny dla sprytków pustynnych nawet na starość.
A tych dwoje to gorsze od kapo w koncentracyjnym kampie.
https://www.youtube.com/watch?v=-0Wa8iowyUg&feature=youtu.be

2020-08-17
Marek Zadrożniak

 

https://www.magnapolonia.org/polskie-termopile/

2020-08-17
Alina

  

Archiwum

"Zaufaj mediom", czyli :
Czy Jacek Cygan to cygan

grudzień 9, 2003
Artur Łoboda
Bieg im. Bogdana Włosika
październik 8, 2005
"Czy Papież przeprosi ofiary Solidarności" (9)
KTO ROZLICZY WAŁĘSĘ I "SOLIDARNOŚĆ ?

listopad 14, 2003
Leszek Skonka
Rurociag i "Drang Nach Osten"
grudzień 3, 2005
Iwo Cyprian Pogonowski
4 miliony dolarów otwarcia w przyszłość
grudzień 11, 2005
Radny czy członek ?
lipiec 5, 2002
PAP
"W koło Macieju"
październik 6, 2006
przesłala Elżbieta
Dzielenie korkowego
listopad 9, 2005
www.krakow.pl
O Szampani i Orunii
lipiec 16, 2006
Mirosław Naleziński, Gdynia
Skandal profanacji zmarlych w Afganistanie przez Niemcow.
październik 27, 2006
gosc
Pani Europa w rozkroku
maj 14, 2006
Mirosław Naleziński, Gdynia
Głos z Australii
kwiecień 6, 2003
przysłała Elzbieta
14 KŁAMSTW A. KWAŚNIEWSKIEGO O UNII
maj 10, 2004
prof. Jerzy Robert Nowak
Antizoological* “Logos” of Noam Chomsky
sierpień 6, 2008
Rzeczpospolita Polska pańtwo policyjne
kwiecień 27, 2008
szukacz
"Faludża" - fragment rozdziału "Wojna w Iraku" z książki "Duch Apokalipsy" Doroty Szczepańskiej
październik 13, 2006
Dorota Szczepańska
Tym razem nie było pieniędzy aby wyrzucić je w błoto
wrzesień 3, 2003
Dziennik Polski
Koniec eksmisji na bruk?
grudzień 4, 2002
PAP
Wychodzi szydło z worka
sierpień 10, 2006
Zwierzenia nawiedzonego
czerwiec 2, 2008
Artur Łoboda
 


Kontakt

Fundacja Promocji Kultury
Copyright © 2002 - 2025 Polskie Niezależne Media