ZAPRASZA.net POLSKA ZAPRASZA KRAKÓW ZAPRASZA TV ZAPRASZA ART ZAPRASZA
Dodaj artykuł  

KIM JESTEŚMY ARTYKUŁY CIEKAWE LINKI 2002-2009 NASZ PATRONAT KRONIKA KRAKOWA DZIŚ W POLSCE

Inne artykuły

GLOBALISM AS BANKS-IMPOSED GENERALIZED PROSTITUTION 'Doklad' for Moscow's conference "Zivie Zimlju!" 4.12.2009 
22 grudzień 2009      Marek Głogoczowski
Po 10 latach - nagroda 
23 listopad 2011      Elzbieta Gawlas
Na Skype - rozmowy nocą /z teki Teatru ESSE/ 
21 styczeń 2014      /-/Ewa Englert-Sanakiewicz
Polityczni gówniarze! 
20 kwiecień 2016      Artur Łoboda
"Mam nadzieję, że będę mógł się spotkać z Państwem w demokratycznym Państwie"  
11 sierpień 2017     
Nowości "Antyk" 2 czerwca 2016.  
3 czerwiec 2016      Marcin Dybowski
Trybuna Czytelników 
19 styczeń 2010      Zygmunt Jan Prusiński
Bardzo złe dwa lata w polityce  
8 grudzień 2017     
PiS kłamie tak samo - jak poprzednicy 
5 sierpień 2016      Artur Łoboda
Jak to na zielonej wyspie bywa... 
15 listopad 2014      www.polskawalczaca.com
Ci wstrętni Polacy 
23 padziernik 2012      Artur Łoboda
Kulisy Greckiej Tragedii 
4 marzec 2010      Iwo Cyprian Pogonowski
Pomnik rzezi wołyńskiej 
10 styczeń 2018     
Przejmowanie majątków: budynki, fabryki, tereny i place 
18 luty 2018      Wiktor Smol
Rasizm w Polsce 
4 styczeń 2017     
Jak w komunizmie  
19 sierpień 2017     
Oskarżam Jarosława Kaczyńskiego! 
19 maj 2017     
Tylko prawda buduje godne stosunki między narodami 
4 grudzień 2013      Bohdan Poręba
Krótka piłka . Jak długo użyteczni głupcy - bądź agenci będą mieli coś do powiedzenia 
12 kwiecień 2009      Artur Łoboda
Z listów prof.hab.nadziewanego - Kurta Bzdeckiego do Ucznia Macieja MALINOWSKIEGO!!! Mistrza DYKTANDA POLSKIEGO /adress e-mail: mlkinsow@interia.pl/ - z teki Teatru ESSE 
1 luty 2014      Ewa Englert-Sanakiewicz

 
 

Po 10 latach - nagroda


A pamieta Pani, ze ja zawsze podkreslalem znaczenie Pani zaangazowania na Rewirach (Rewiry gajowego Maruchy) i powiadalem, zeby sluchac, co Pani ma do powiedzenia (abstrahujac juz od Sierpniowych Wspomnien). Tak bylo do momentu \ referendum. Potem to cokolwiek sie by zrobilo, to musztarda po obiedzie.


Aby generalizowac katolicyzm, nie mam i nigdy nie bede miec wystarczajaco wiedzy, poza tym biore pod uwage manipulanctwo tych, ktorzy woleliby, zeby nas nie bylo. Za maly sie czuje, zeby sie w tej materii wypowiadac autorytatywnie, a na kolejna schizme nas zwyczajnie nie stac. Najbezpieczniej jest zyc i myslec zgodnie z Natura, mniej wazne, jak owa Natura ma na imie. Bo mysl nalezy do Natury, a w ogole to na poczatku bylo Slowo.




Korzystajac z okazji, (przepraszam za odbieganie od meritum), jeszcze raz dziekuje Pani za inspiracje w sprawie Praslowian. Po ksiazeczce Tak Byc Moglo, ktora juz zostala wydana, niestety prywatnym kosztem, dokonczone jest powiescidlo przygodowe Slowianka, a w trakcie pisania znajduja sie Opowiesci Starodawne. Opieramy sie wraz z pania Ilustratorka na linkach dostarczonych przez Pania i linkach od tych linkow, oraz na arcyciekawych rozwazaniach na witrynie Wandaluzja. Poniewaz apetyt rosnie w miare jedzenia, polykamy wszystko, co dotyczy akcji, ale gdy nam pan Roman podeslal materialy o Scytach i Sarmatach, tosmy zwatpili, czy zycia starczyc bedzie, zeby sie przez to przebic. Nie jest nasza intencja pisanie rozpraw historyczno obyczajowych, oboje z pania Ilustratorka jestesmy technologami chemii, ale interesuje nas zycie dodzienne w czasach okolo dwoch tysiecy lat wstecz.




Wybaczy Pani dygresje.




Pozdrawiam.


P.




*******************************************************************



Drogi Panie Pawle



Pana list jest dla mnie wielka nagroda za 10 lat walki.

Blagalam o ratunek dla Polski. Bilam na alarm.Wirtualnie krzyczalam na caly swiat

Najczesciej reakcja czytelnikow bylo milczenie, albo bardzo bolesne obrzucanie mnie oszczerstwami, anonimami pelnymi klamstw.

Pana list jest najwieksza nagroda i innej niepotrzebuje.



Teraz czas na zmiane metod walki.

Pierwszym celem musi byc walka o uratowanie Narodu Polskiego. Cala prace rozpoczac od poczatku. Odkryc cala prawde o historii Narodu Polskiego i Panstwa Polskiego.



Wiele narodow juz przestalo istniec na przestrzeni historii. Nie wolno dopuscic, by zginal Narod Polski.



Nalezy doprowadzic do usuniecia z ministerstwa edukacji wroga smiertelnego minister Hall. Zgromadzic ludzi, ktorym istnienie Narodu Polskiego jest najwaznisjsze.

Niech to bedzie ogolnopolski protest przeciwko jej wrogiej dzialanosci.

Niech powstanie lobby Polskich Patriotow, ktrorzy zjednocza sie w calej Polsce i wyznacza sobie cele, ktore beda realizowane planowo i w sposob zdyscyplinowany.



Bardzo serdecznie pozdrawiam



Elzbieta Gawlas




23 listopad 2011

Elzbieta Gawlas 

  

Komentarze

  

Archiwum

Kejby mi schajba odbiła
listopad 5, 2006
luzak
Berlin a Polska
wrzesień 10, 2007
Iwo Cyprian Pogonowski
Niegodna śmierć
marzec 12, 2007
Mirosław Naleziński, Gdynia
WŁOSKIE "obozy koncentracyjne" zapraszają POLAKÓW
wrzesień 13, 2006
tatar
Chasydzi palą flagę Izraela !
luty 20, 2003
Artur Łoboda
Co pomaga zrozumieć czym był komunizm
luty 26, 2009
Jadwiga Staniszkis
Ponad 130 ofiar głodu na północy Argentyny
listopad 29, 2002
Artur Łoboda
Rekomendacje
marzec 15, 2008
Artur Łoboda
PO kładzie łapę na OFE
sierpień 27, 2008
interia.pl
Dopłaty do leczenia ?
styczeń 17, 2008
A. Sandauer
Długi szpitali od lat narastały w tempie ok. 1 mld zł/rocznie
luty 3, 2007
Adam Sandauer
Francesco Cossiga i zamach na World Trade Center
styczeń 17, 2008
Marek P.
Motanie człowieka
grudzień 3, 2008
Artur Łoboda
Nacjonalizm, czy kosmopolityzm?
lipiec 21, 2008
Dariusz Kosiur
Demokracja według W.M.
grudzień 17, 2007
W.M.
Czy Masakra Libanu Poprzedza Atak na Iran?
lipiec 21, 2006
Iwo Cyprian Pogonowski
Jak długo Polacy będą głosować na kurwy?
wrzesień 12, 2007
Newsweek
Unia bez tajemnic. Wielkie oszustwo (3)
listopad 21, 2002
http://www.naszdziennik.pl
Masowy eksodus i taka bida lekarzy w Polsce, że aż na medycenę trudno się dostać....
lipiec 14, 2006
Adam Sandauer
"Epoka Terroru" w Drugiej Kadencji Bush'a?
listopad 8, 2004
Iwo Cyprian Pogonowski
 


Kontakt

Fundacja Promocji Kultury
Copyright © 2002 - 2012 Polskie Niezależne Media