ZAPRASZA.net POLSKA ZAPRASZA KRAKÓW ZAPRASZA TV ZAPRASZA ART ZAPRASZA
Dodaj artykuł  

KIM JESTEŚMY ARTYKUŁY COVID-19 CIEKAWE LINKI 2002-2009 NASZ PATRONAT DZIŚ W KRAKOWIE DZIŚ W POLSCE

Ciekawe strony

Peruwianski sad uznal B. Gatesa G. Sorosa i Rokefelerow odpowiedzialnych za tworzenie "pandemii" COVID 19 
 
Ivan Komarenko wywiad dla Głos Obywatelski 
W obronie Naszej wolności 
Człowiek 2.0 
Nanoszczepienia i Transhumanizm, MODERNA w natarciu na mR 
Drugi List otwarty prof. Ryszarda Rutkowskiego 
Panie Ministrze, Szanowni Państwo to prawda "że Internet przyjmuje wszystko", ale na szczęście pozwala też przełamywać rządową cenzurę i autocenzurę polskich naukowców i lekarzy, którzy swoim milczeniem autoryzowali i dalej autoryzują wielokrotnie bezzasadne działania rządu (np. w sprawie przymusowego noszenia maseczek). Dzisiaj bowiem w Holandii, Czechach, Szwecji, na Białorusi miliony ludzi chodzą bez maseczek na twarzy, nie chorują i nie umierają. W Polsce zaś, wbrew opiniom naukowców z Australii, czy USA miliony rodaków, w tym młodzież licealna, studenci i schorowani seniorzy muszą narażać swoje zdrowie nosząc "cudowne" bawełniane maseczki i/lub przyłbice 
"Pytam w imieniu zdezorientowanych".  
"Pytam w imieniu zdezorientowanych". List prof. Rutkowskiego do ministra zdrowia 
Nowa książka Sucharita Bhakdiego - przedstawiona w rozmowie z Andreasem Sönnichsenem i Martinem Haditschem 
Profesor Sucharit Bhakdi i jego żona profesor Karina Reiss opublikowali bestseller „Corona False Alarm”. Istnieje wstępny fragment nowej książki zatytułowanej „Corona unmasked”, którą można bezpłatnie pobrać z Goldegg Verlag. W dyskusji wideo zorganizowanej przez RESPEKT PLUS z profesorami Andreasem Sönnichsenem i Martinem Haditschem, Bhakdi przedstawił rozdział o szczepieniach i ich konsekwencjach. Fragment nowej książki „Corona unmasked” jest dostępny do pobrania z Goldegg Verlag  
"Quo Vadis Polonia?" Lech Makowiecki  
 
Dr Roger Hodkinson, - Pandemia to oszustwo 
Dr Roger Hodkinson - lekarz patolog (wirusolog), Cambridge University, były przewodniczący sekcji patologii stowarzyszenia lekarzy, były wykładowca na wydziale medycznym, wykładowca akademicki, egzaminator w Royal Colledge physicians w Północnej Karolinie, Prezes firmy biotechnologicznej sprzedającej testy na COVID19.
Pandemia to oszustwo.
Maseczki nieskuteczne.
Lockdown nie ma naukowego uzasadnienia.
Pozytywny wynik PCR nie potwierdza infekcji klinicznej.
Polityka udaje medycynę.  
Czy to broń mikrofalowa spowodowała poważne oparzenia i obrażenia protestujących w Canberze w Australii? 
 
Jaki rodzaj zagrożenia przygotowują? 
Pociąg był gotowy już wiosną ubiegłego roku i czekał na stacji w Mediolanie. Teraz jest już oficjalnie w drodze. Co więcej, władze Włoch zapowiadają trzytygodniowy lockdown przeznaczony na masowe szczepienia. 
Znany brytyjski prezenter radiowy, który nazwał antyszczepionkowców "idiotami", trafił do szpitala 
Jego płuca były „pełne skrzepów krwi”. James Whale ujawnia, że ​​otrzymał transfuzję krwi, ale to nie zadziałało.
We wrześniu ubiegłego roku prezenter radiowy napisał, że nie może się doczekać kolejnego zastrzyku. „Wszyscy przeciwnicy szczepień, wszyscy idioci, wszyscy szaleńcy, którzy mnie trollują, wiecie, co możecie zrobić?  
Szkodliwe skutki szczepień dały się we znaki pacjentom. Powikłania występują po pewnym czasie 
 
Dr Carrie Madej bada fiolki „szczypawek” i ujawnia przerażające wyniki 
Dr Carrie Madej przedstawia na Stew Peters Show co znalazła w fiolkach szczypawek Moderna i J&J 
Szczepienia pełne kłamstw 
To szczepionki, a nie wirusy, powodują choroby.
Wirusy pobudzają proces zdrowienia. Nie są naszymi wrogami, stoją po naszej stronie.
Wybuch epidemii świńskiej grypy z 2009 roku ma swoje korzenie w inżynierii genetycznej i jest wynikiem działania człowieka. 
NIEMIECKI LEKARZ OPOWIADA CIEKAWOSTKI (DNI ŚFIRUSA 4) 
 
Niepożądane Odczyny Poszczepienne po szczepionkach przeciw COVID-19 w Polsce 
Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego podaje jedynie zarejestrowane ubytki zdrowia po szczepieniach. Ale tylko do 4 tygodni po szczepieniu.


 
Dowody na zbrodnię ludobójstwa szczepionkowego są nawet w bazie VAERS  
To jest artykuł z maja 2013 roku!
i dotyczy wszystkich - wcześniejszych szczepień.  
Cała prawda o ataku z 11 września 
Jeden z filmów usułujących przedstawić prawdę i ataku z 11 września 2001 roku 
Cicha Broń do Cichych Wojen 
 
wRealu24 
Niezależna Telewizja Marcina Roli 
więcej ->

 
 

Wywiad z H.W. Rosenthalem z 1976 r. opublikowany przez C.H. Weismana w 1992r.

(The Harold Wallace Rosenthal Interview 1976 by Charles A. Weisman, published June 1992).

Ta książeczka zawiera tekst rewelacyjnego i wręcz wstrząsającego wywiadu jakiego udzielił Żyd imieniem Harold Rosenthal patriocie Walterowi White’owi Juniorowi. Pan Rosenthal wpływowy Żyd, znający sprawy żydowskie i zaangażowany w prace rządu w stolicy Waszyngtonie wytłumaczył (w tym wywiadzie) przyczyny najważniejszych problemów jakim stawiamy czoło dzisiaj i żydowski w nich udział.

Rosenthal przedstawiając niektóre aspekty „wewnętrznego niewidzialnego świata żydowskiego” pokazał metody i taktyki żydowskie jakie oni używają dla niszczenia cywilizacji chrześcijańskiej i dla kontrolowania naszego życia i rządów. Rezultatem jest „ukryta tyrania” w stosunku do nas, podobna do tej jaką przeciwko Świętym prowadził system czerwonej bestii określany jako „Tajemnica Babilonu”.

Ale jak mogła tak mała liczba Żydów zniewolić tak wielu ludzi i zyskać tak przygniatającą przewagę nad ich rządem, zwłaszcza, że (mieszkańcy) nie byli tego świadomi ? (- mowa o Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej). Odpowied? na to pytanie można znale?ć w słowach Chrystusa o niesprawiedliwym słudze, który reprezentuje Żydów. Oni są zdolni do zdobycia przewagi w świecie pomimo bezbożnego postępowania dzięki swojej chytrości i bystrości. Jak Chrystus powiedział „ponieważ dzieci tego świata są w ich generacji mądrzejsi niż dzieci światła???????? (Św. Łukasz 16:8).

Innymi słowy, Żydzi ze swoim światowym umysłem są mądrzejsi niż chrześcijański lud boży. Gdy czyta się słowa Rosenthala realność tego stwierdzenia ujawnia się. Ten problem jest tak ważny dla nas, aby go przezwyciężyć zgodnie ze wskazaniami Chrystusa „bąd?cie mądrzy jak węże” (Św.Mateusz 10:16).

Ameryka i cały świat jest zawikłany w problemy polityczne, ekonomiczne, moralne i socjalne które muszą rozwiązać Chrześcijanie. Jak powiedział Edmund Burke: „Jedyną konieczną rzeczą, aby diabeł zatriumfował jest, aby dobrzy ludzie nic nie robili”. Jednak zanim my będziemy mogli właściwie działać, musimy mieć właściwe (nie tylko powierzchowne) zrozumienie problemu. Ta książeczka powinna ułatwić czytelnikowi to zadanie.

Charles A. Weisman, czerwiec 1992 r.

http://www.churchoftrueisrael.com/Ford/INDEX-1. html

W wysoce poufnym wywiadzie z żydowskim asystentem znacznego senatora żydowskiego ten pierwszy powiedział „ to jest wspaniałe, że naród amerykański nie wygnał wszystkich Żydów ze swego kraju. Żyd – pan Harold Wallace Rosenthal powiedział to po zaznaczeniu, że Żydzi dominują we wszystkich istotnych narodowych programach. Powiedział „my Żydzi stale jesteśmy zachwyceni łatwością z jaką Chrześcijańscy Amerykanie wpadli w nasze ręce. Podczas gdy Amerykanie czekają aż będą mogli pogrzebać Chruszczowa, my nauczyliśmy ich poddawać się każdemu naszemu żądaniu.” Zapytany – jak naród mógł zostać usidłany bez świadomości tego co się dzieje, Rosenthal przypisał to zwycięstwo całkowitemu zawładnięciu mediów. Chwalił się tym, że Żydzi mają całkowitą kontrolę nad wszystkimi nowościami w prasie. Jakakolwiek gazeta, która by odrzuciła przyjmowanie kontrolowanych nowości byłaby rzucona na kolana przez wstrzymanie reklam. Jeśliby to nie pomogło, Żydzi wstrzymaliby dostarczanie drukarek i atramentu. To jest bardzo prosta sprawa, stwierdził. Zapytany o ludzi na najwyższych politycznych stanowiskach, odpowiedział, że w ciągu ostatnich trzech dekad żaden z nich nie doszedł do władzy bez aprobaty żydowskiej. Od 1932 roku Amerykanie nie mieli wyboru co do prezydenta. Roosvelt był naszym człowiekiem i każdy prezydent po nim. W dyskusji co do George’a Wallace’a pan Rosenthal uśmiechnął się i zwrócił uwagę abyśmy spojrzeli gdzie Wallas znajduje się obecnie.

Gdy wspomniano politykę zagraniczną Stanów Zjednoczonych poufałość wywiadu została zaniechana. Z pogardą i ironią on drwił z amerykańskiej głupoty, że wpadli do morza dzięki całemu kompleksowi Kissingerowskiej polityki zagranicznej. „To jest syjonistyczno – komunistyczna polityka od początku do końca. A mimo to obywatele ( Stanów Zj.) sądzą, że żydowska polityka przyniesie dobrodziejstwa Ameryce. On zacytował „zapadkę” i Angolę jako przykłady żydowskiej dyplomacji. Łatwowierna natura Amerykanów wywołała u niego tylko odruch wzgardy.

Wywiad trwał dalej i poruszane były najróżniejsze aspekty. My Żydzi stwarzamy Amerykanom jedną kwestię sporną po drugiej. Potem podsycamy obie strony sporu gdy panuje zamieszanie. Z oczyma wpatrzonymi w konflikt oni nie dostrzegają kto jest za każdą stroną sceny. My Żydzi bawimy się amerykańską publiką jak kot bawi się myszą.

W miarę jak rozmowa przedłużała się do pó?nych godzin nocnych, można było wyczuć, że może Ameryka zasługuje na panowanie terroru, który jest planowany dla niej. Żydowska myśl popycha każdą z etnicznych grup przeciw drugiej. Pan Rosenthal powiedział chłodno „krew mas będzie płynęła kiedy my czekamy na nasz dzień światowego zwycięstwa.

Po tej niesamowitej dyskusji przez całe godziny pozostawało uczucie niewystarczalności. Czy jest możliwe, żeby jakaś inna grupa istot ludzkich była tak zdradziecka w swoim umyśle, tak zła w swoich intencjach? Nie mniej słowa słyszane i dowody pod ręką są realne. Czy jest możliwe, żeby naród amerykański pozostawał łagodny gdy wytacza się z nich żywą krew? Wydaje się, że tak jest.

Co to wszystko nam mówi? Po tym co przeczytaliście plus długi wywiad, który następuje pan Harold Wallace Rosenthal, asystent administracyjny senatora Jakuba K. Javitsa z Nowego Yorku został zabity w sierpniu roku 1976, będąc w wieku 29 lat w rzekomej próbie porwania samolotu izraelskiego w Stambule w Turcji.

Wydaje się, że pan Rosenthal mógł się wypowiadać zbyt odważnie. Można tak sądzić, gdyż, wprawdzie 4 osoby były zabite podczas próby porwania a 30 było rannych, ale Rosenthal nie był zabity kulą jak inni. Z poufnego śledztwa jakie ja Walter White przeprowadzałem wynika, że Harold Rosenthal został bez wątpienia zamordowany w Stambule w czymś co wyglądało na porwanie samolotu a dokonane było przez jego współziomków.

(Część tekstu jako mało istotną opuściliśmy) ..... My zdecydowaliśmy się czekać z opublikowaniem tego wywiadu rok od śmierci Harolda Wallace Rosenthala. Jak już wspomniano ten wywiad był długi ponieważ on wydawał się cieszyć z sączenia tej informacji i od czasu do czasu on przerywał i czas zbliżał się do nocy. Autora i edytora tych wiadomości nie jest łatwo zaszokować, ale jak ten egotyk Harold W. Rosenthal wywrzaskiwał swoje wyznania stwierdziłem, że to co on mówił to jest właśnie to co obecnie przeraża nas aktualną zdradą, której on był wyra?nie częścią i on wydawał się napawać widocznym sukcesem Żydowskiej Światowej Konspiracji. Ten wywiad pochodzi, przypominam od administracyjnego asystenta naszego znacznego senatora Jakuba K. Javitsa z Nowego Yorku.

To co czytacie powinno działać jako ostrzeżenie dla wszystkich nie-Żydów na świecie. Miejmy nadzieję, że to otworzy oczy wielu ludzi, którzy znali go (P. Rosenthala) w kołach rządu w Waszyngtonie. Staje się oczywistym, że to co on przedstawia nie jest fikcją. To nie jest imaginacja! On nie udawał, ponieważ mówił ze znajomością rzeczy i inteligentnie. Wiele rzeczy było napisane i powiedziane o Żydowskiej Konspiracji Światowej, ale nigdy to nie było powiedziane tak otwarcie. To poraża wyobra?nię. Ich plany są wstrząsające i wielu ludzi zadziwi się czytając ten dokument. NIC takiego nie było powiedziane dotychczas. My wolimy nie wyjaśniać szczegółowo. Sami wszystko osądzicie czytając. Wracając wstecz do czasu, kiedy ten dokument powstał i mając czas, aby zanalizować bezstronność Harolda Rosenthala, dochodzimy do przekonania, że był on próżny i chełpliwy, ale znający się na rzeczy. Ja bym go sklasyfikował jako egotyka i egoistę, Niekiedy jego okrucieństwo objawiało się jadem, zwłaszcza jak opisywał „głupich chrześcijan” lub „gojów” jak on często nas nazywał.

To mnie zadziwiało, bo słowa „goj” nie ma w naszym języku i on musiał o tym wiedzieć. Jego myśl była całkowicie pochłonięta Światowym planem Światowego żydostwa. Z arogancją przechwalał się, że żydowski podbój świata był możliwy dzięki głupocie Chrześcijan. Gdy go spytano czy jest syjonistą pan Rosenthal odpowiedział: na początku tego ruchu tradycyjnym pomysłem było ”aliyah” hebrajskie słowo oznaczające „zgromadzenie się” lub powrót Żydów z diaspory (rozproszenia) do ojczyzny w Palestynie. Zawsze od 1948 roku, od stworzenia państwa Izrael aliyah stał się podstawowym imperatywem państwowej polityki Izraela. Co to jest aliyah, czy może Pan wypowiedzieć to słowo? Pan Rosenthal zrobił to i zaczęliśmy poszukiwać prawdziwego znaczenia tego słowa. Pan Rosenthal powiedział: to jest emigracja do Palestyny na stałe a nie jakaś wizyta. Myśmy spytali – co to jest syjonizm? Słyszeliśmy jak niektórzy Żydzi określają to nie jako emigrację do Izraela na stałe ale jako duchowe i finansowe poparcie Izraela (przez Żydów) z całego świata.

Pan Rosenthal odpowiedział – Nasz pierwszy przywódca, były premier David Ben-Gurion powiedział, że syjonizm bez powrotu do Syjonu to tylko słowa. Nie wielu amerykańskich Żydow emigruje na stałe do Izraela. Niektórzy mówią, że wszyscy Żydzi, z definicji, są syjonistami. Inni mówią, że Żyd nie jest syjonistą o ile nie jest członkiem płacącym składki na syjonistyczną organizację. Definicje są wynajdywane wszędzie ponieważ żydowska ojczyzna stała się rzeczywistością.

Miliony dolarów wolnych od podatków są co roku wysyłane do Izraela i prawdziwy Amerykanin nie jest z tego zadowolony. Pan Rosenthal odpowiedział: naiwni politycy z Waszyngtonu są łatwowierni. Większość z nich to ludzie niezbyt bystrzy i potężni żydowscy lobbyści wpłynęli na tą praktykę przed laty i nie ma teraz silnego aby ją zatrzymać. Trochę tych pieniędzy nawet wraca do Stanów Zjednoczonych na propagandę syjonistyczną, duża część z tego przechodzi przez B’nai B’rith i przez Konferencję Żydowskich Organizacji oraz przez Żydowski Światowy Kongres. Żydowska Agencja jest ramieniem finansowym (rodzaj przedstawicielstwa) B’nai B’rith. Nie ma nic złego w przesyłaniu amerykańskich dolarów do Izraela bez podatków, tak długo jak my jesteśmy dość przebiegli, aby się ich pozbyć. Odwróćmy tę konwersację na chwilkę. Pan wyraził się jasno i całkiem krzykliwie, że Pan nie lubi Żydów. Dlaczego Pan nas nienawidzi? Panie Rosenthal, ja nikogo nie nienawidzę. Ja powiedziałem, że nienawidzę tego, co Żydzi z nami robią, a zwłaszcza tego, co dotyczy każdego chrześcijanina i wszystkiego co jest związane z chrześcijaństwem. Ja nienawidzę ich oszustw, chytrości i ich obrzydliwego braku honoru. Czy to mnie czyni antysemitą? Jeśli tak to jestem antysemitą!! „Antysemityzm nie oznacza przeciwstawiania się Semitom. Nie ma takiej rzeczy. To jest wyrażenie, które my Żydzi używamy skutecznie jako „obsmarowujące” słowo używane, aby kogoś napiętnować jako fanatyka, jak Was chłopcy, każdego, który krytykuje Żydów. My używamy go przeciwko ‘szerzycielom nienawiści’. Było jasne, że ja gardzę żydowskim wpływem korupcyjnym na chrześcijańska kulturę i na nasz, zorientowany na chrześcijańską religię, amerykański styl życia. Na to pan Rosenthal rzekł: Gdy Chrystus żył, Żydzi szukali materialnego i ziemskiego królestwa, a Chrystus oferował Żydom duchowe królestwo. Tego oni nie mogli kupić, więc odrzucili Chrystusa i go ukrzyżowali”. Co Pan chce powiedzieć przez to – że go ukrzyżowali? Czy historia dowodzi, że Żydzi ukrzyżowali Chrystusa? Na co on odpowiedział: Ja sądzę, że zrobili to. Wydaje mi się, że 2000 lat temu Wasi ludzie zrobiliby to samo człowiekowi, który by tak zmaltretował ich jak Chrystus Żydów”. Pan mówi o Chrystusie jako tylko o człowieku. „To jest wszystko kim był – człowiekiem, który chodził po ziemi jak każdy inny człowiek, a ten mit o Chrystusie, który powstał z martwych i powrócił na ziemię, aby odwiedzić swoich uczniów to kupa bzdur. Żydzi, którzy wygnali Arabów z Palestyny zrobili to, aby zaprzeczyć misji Chrystusa - stworzenia królestwa duchowego.. Widzi Pan, zamiast przywódcy, który stworzyłby imperium dla Żydów, ludzie podobni do Pana dali Żydom pokojowego kaznodzieję zwanego Chrystusem, który zamiast prawa „oko za oko” powiedział – nadstaw mu drugi policzek. Brednie! My budujemy i w rzeczy samej zbudowaliśmy światowe imperium bez waszego rodzaju (ludzi) i bez waszego Mesjasza”. Mogę dostrzec że to Wy i Wasz rodzaj (ludzi) próbuje usunąć Chrystusa z Bożego Narodzenia. Szkoda mi Was...na co on szybko odpowiedział: „ Nie wciskaj mi tego gówna. Ja nie życzę sobie Waszej litości. Nie potrzebuję jej! Zbyt wielu Żydów nie ma odwagi powiedzieć Wam jak my żyjemy i planujemy, ale ja nie tchórzę przed nikim i przed niczym. Ja wiem gdzie idę.

Myśmy spytali – dlaczego Żydzi tak często zmieniają nazwiska, on powiedział: „Żydzi są najinteligentniejszym narodem na świecie, więc jeśli jest dla nich korzystne zmienić nazwisko, czynią to. To jest wszystko na ten temat. Oni mieszają się z Waszym społeczeństwem, które jest zupełnie skorumpowane, więc gdy to jest korzystne dla Żydów głupi goj nie zdaje sobie sprawy z tego, że ci Żydzi, którzy mają nie-żydowskie nazwiska są Żydami.”

Ja wiem co Wy myślicie o Żydach, którzy są w rządzie i którzy używają nie-żydowskich nazwisk. Nie zwracajcie na to uwagi, gdyż w przewidywalnej przyszłości nie będzie władzy prezydenckiej w Stanach Zjednoczonych. Niewidzialny rząd dąży w tym kierunku.

Według Pana wiedzy Żydzi w Rosji są prześladowani, czy też mają wszelką wolność? Na co on odpowiedział: „Większość Żydów na świecie, ja bym powiedział 90% wie co naprawdę dzieje się z naszym ludem. My wszędzie mamy niezrównaną komunikację. Tylko frajerzy i ignoranci, ?le poinformowani i degeneraci znajdują spokój w Waszym społeczeństwie i Wy bastardzi ukrywacie Wasze grzechy ubierając się w owczą skórę. Wy jesteście hipokrytami a nie Żydzi, jak to piszecie i mówicie. Aby odpowiedzieć na pytanie o Rosję, są tam dwa rządy jeden widzialny i drugi niewidzialny. W widzialnym są ludzie różnych narodowości a w niewidzialnym sami Żydzi. Potężna sowiecka tajna policja otrzymuje rozkazy od niewidzialnego rządu. W Rosji jest sześć do siedmiu milionów komunistów, z tego 50% to Żydzi i 50% nie-Żydzi, ale tym ostatnim nie dowierza się. komuniści Żydzi są zjednoczeni i ufają sobie, podczas gdy inni szpiegują się wzajemnie. Mniej więcej co pięć do sześciu lat tajna Żydowska Rada zarządza czystkę w partii i wielu ludzi jest wtedy likwidowanych”. Gdy spytano go dlaczego? odpowiedział: „Ponieważ zaczynają zbyt dużo rozmieć co do tajnego żydowskiego rządu. Rosyjscy komuniści mają Tajny Zarząd składający się tylko z Żydów. Oni rządzą wszystkim co należy do widzialnego rządu. To jest ta potężna organizacja, która była odpowiedzialna za tajne przeniesienie centrum komunizmu do Tel Avivu skąd teraz przychodzą wszystkie instrukcje.

Czy nasz rząd i Organizacja Narodów Zjednoczonych (ONZ) wiedzą o tym? On odpowiedział: „Organizacja Narodów Zjednoczonych jest niczym innym jak wejściem do pułapki, do wielkiego obozu koncentracyjnego Czerwonego Świata. My całkiem dobrze kontrolujemy ONZ”.

Na zapytanie, dlaczego komuniści niszczą klasę średnią lub ludzi wykształconych i ich rodziny gdy najeżdżają jakiś kraj, pan Rosenthal odpowiedział: „ To jest ustalona zasada aby zniszczyć wszystkich członków poprzedniego rządu, ich rodziny i krewnych, ale nigdy Żydów. Oni niszczą wszystkich członków policji, państwowej policji, oficerów wojska i ich rodziny ale nigdy Żydów. Widzi Pan, my wiemy, że gdy rząd zaczyna szukać komunistów wewnątrz swych granic oni w rzeczywistości chcą znale?ć Żydów na tym terenie. Nie jesteśmy zwariowani! Niewidzialni władcy w krajach komunistycznych mają światową kontrolę nad propagandą i rządami w wolnych krajach. Kontrolujemy wszystkie media włączając w to gazety, kolorowe periodyki, radio i telewizję. Nawet Waszą muzykę! Cenzurujemy piosenki przedkładane do publikacji na długo zanim są publikowane. Niezadługo będziemy mieli całkowitą kontrolę nad Waszym myśleniem”.

Kiedy Pan się chwali, jeśli to jest prawdą co Pan mówi, strasznym byłoby pomyśleć o naszej przyszłości i o przyszłości Chrześcijaństwa. Na to pan Rosenthal odpowiedział: Będzie narzucona Stanom Zjednoczonym wojna klasowa i wielu będzie zlikwidowanych. Pan nieodwołalnie będzie jednym z nich. Żydzi nie odniosą szkód. Ja się nie chwalę. Ja przedstawiam Panu fakty. I już jest za pó?no dla Pana chrześcijańskich wyznawców, aby zdobyć się na obronę!! Ten czas już dawno minął. Już bardzo dawno temu my winniśmy stać się agresorami!! To jest bez wątpienia wielkim celem naszego życia. My jesteśmy agresorami!! Ponieważ Wy ukradliście udane wierzenia religijne z naszego Talmudu.

Po tym, jak przypomnieliśmy mu, że uważamy, że jest inteligentny ale teraz zdaje sobie sprawę z tego, że nie wie o czym mówi odpowiedział: Judaizm jest niezrównaną kulturą, nieporównywalną z żadną, żadną inną na świecie. Wasze t. zw. chrześcijaństwo jest tylko odroślą judaizmu. Kulturalny i intelektualny wpływ judaizmu odczuwa się na całym świecie – tak, poprzez cywilizację.

Gdy spytałem czy on sądzi, że w końcu stanie przed nami problem Czarnych z powodu ich zastraszającego przyrostu naturalnego, odpowiedział, że Czarni pomagają służyć „naszym celom”, co może oznaczać szereg rzeczy.

Dyskutowaliśmy inwazję Czarnych na miasta, wieś i państwo i ich promowanie w telewizji, także jak śmieszne jest dla Czarnych gdy są nawracani na Żydów jak np. Sammy Davies. Pan R. odpowiedział: to nie ma znaczenia. My wiemy, że Czarny nie może być Żydem i że Sammy Davies just nadal czarny. To jego korzyść, że został nawrócony. W rzeczywistości on nadal jest murzynem a nie Żydem.

Powiedziałem mu o swoich głębokich studiach nad Żydami i że mało jest ludzi, którzy wykonali więcej badań nad Żydostwem niż Ja – i o moich nieprzyjemnych odkryciach, m.in., że nie ma moralności wśród Żydów. On odpowiedział:

Pieniądze są ważniejsze niż moralność. Możemy dokonać wszystkiego za pomocą pieniędzy. Nasz naród dowodzi tego w Izraelu, gdzie ich siła przeciwko atakowi jest ich stałym stanem gotowości do wojny. Izrael może teraz zwyciężyć w każdym spotkaniu. Intelektualne elementy są w stanie zamienić ten mały kraj środkowego wschodu w cudowną krainę. Może także stać się bazą dla głównej kwatery Rządu Światowego”. (Talmudyczny judaizm jest religią która zakłada kontrolę nad Światem przez Żydów i niewolnictwo).

Dyskutowaliśmy tragedię Watergate i korupcje na wszystkich szczeblach rządowych i sugerowaliśmy , żeby reprezentanci rządu byli bardziej otwarci i uczciwi w ich działaniach z lud?mi. Pan R. powiedział: „ A cóż dobrego by z tego wynikło? Co u diabła publika wie o rządzeniu? Ogromna większość to osły!!”

Czy możemy te Pana słowa zacytować?

„Nie dbam o to: to co Wy robicie, jak powiedziałem, nie wielu miałoby odwagę powiedzieć. My wszyscy rozumielibyśmy się lepiej między sobą Żydzi i nie-Żydzi, jeśli rozmawialibyśmy bardziej otwarcie. Wasz naród nie ma odwagi. My ustalamy Wasze myślenie, my nawet wpajamy w Was kompleks winy, tak że się boicie krytykować Żydów otwarcie.

Religia i wierzenia Żydów

W czasie tej spokojnej i wyjaśniającej konwersacji stało się jasne, że zrozumienie jakie następowało nie wyjdzie ze strony nowicjusza. Pan Rosenthal został zapytany dlaczego Żydzi zyskują akceptację tak łatwo między innymi rasami. Jego odpowied? była długa i dokładna.

„Bardzo wcześnie, ponaglani przez chęć znalezienia sobie drogi w świecie, Żydzi zaczęli szukać sposobów jak można odsunąć uwagę od aspektów rasowych. Co mogło być bardziej skuteczne i jednocześnie ponad podejrzeniami jak zgromadzenie religijne? Zmuszeni byliśmy zapożyczyć tę ideę od Arian. My Żydzi nigdy nie posiadaliśmy żadnej religijnej instytucji, która by rozwinęła się z naszej własnej świadomości ponieważ nam brak idealizmu. Tak więc wiara w życie poza tą ziemską egzystencją jest nam obca. Istotnie, Talmud nie przedstawia zasad przy pomocy których osoba mogła by się przygotować na życie, które przyjdzie, a jedynie dostarcza reguł do wystawnego życia na tym świecie. To jest kolekcja instrukcji, aby utrzymać rasę żydowską i regulująca stosunki między nami a gojami. Nasze nauczanie nie zajmuje się problemami moralnymi ale tym jak coś zdobyć.(To tłumaczy pasożytniczą naturę narodu żydowskiego. Żydzi nigdy nie bogacą się jeden kosztem drugiego ale szukają jak zdobyć pracę i dobra od innych.

Co do wartości moralnej żydowskiego nauczania religijnego, istnieją wyczerpujące badania, które pokazują jaka jest nasza religia w takim świetle, które czyni ją niesamowitą dla umysłu aryjskiego. Jesteśmy najlepszym przykładem rodzaju „produktu”, który tworzą religijne ćwiczenia. Nasze życie jest tylko z tego świata i nasza mentalność jest tak obca prawdziwemu duchowi chrześcijaństwa jak nasz charakter jest obcy twórcy tego nowego wierzenia 2000 lat temu. Twórca chrześcijaństwa nie czynił tajemnicy ze swojego szacunku dla Żydów i z faktu, że nie był jednym z nas. Gdy to uważał za słuszne on wyganiał nas ze świątyni Boga, ponieważ wtedy, jak zawsze, my używaliśmy religię jako sposób polepszania naszych handlowych interesów (Kupcy babilońscy skomercjalizowali nasze społeczeństwo).

„Ale w czasie gdy przybiliśmy Jezusa do krzyża za jego postawę wobec nas; tymczasem teraz nowocześni chrześcijanie wchodzą do partii politycznych i aby wygrać wybory, oni poniżają się błagając Żydów o ich głosy. Oni nawet biorą udział w politycznych intrygach wspólnie z nami przeciwko interesom swoich własnych krajów. Tacy ludzie są różnie nazywani: polityczne prostytutki, szarlatani, zdrajcy, itd.

„My możemy żyć między innymi narodami i w ich państwach, tylko tak długo jak mamy sukcesy w wyperswadowaniu im, że Żydzi nie są odrębnym narodem, lecz jesteśmy tylko reprezentantami wyznania religijnego którzy dlatego tworzą religijną wspólnotę, chociaż ona ma szczególny charakter. W rzeczy samej to jest nasze największe kłamstwo.

Żydzi wymyślili pięć głównych kłamstw, które służą, aby ukryć ich naturę oraz zachować ich stan i moc, oto one:

1. Żydzi są Izraelitami i stąd, są narodem wybranym przez Boga

2. Jezus Chrystus był Żydem

3. Że 6 milionów Żydów zostało zamordowanych w czasie holokaustu w II wojnie światowej

4. Że wszystkie rasy są równe i wszyscy są braćmi

5. że Żydzi są tylko inną grupą religijną

„ My musimy ukrywać nasz specjalny charakter i sposób życia, tak abyśmy mogli nadal żyć w sposób pasożytniczy miedzy innymi narodami. Nasz sukces w tej materii jest tak wielki, że wielu sądzi, że Żydzi między nimi są autentycznymi Francuzami, Anglikami lub Włochami czy też Niemcami, którym zdarzyło się należeć do wyznania religijnego innego niż przeważające w ich kraju. Zwłaszcza w kołach zbliżonych do rządu, gdzie urzędnicy mają tylko minimum historycznego zmysłu, my jesteśmy w stanie narzucać nasze kłamstwa stosunkowo łatwo. Tak więc nie ma nawet najlżejszego podejrzenia, że my Żydzi tworzymy odrębny naród a sądzi się, że jesteśmy tylko wyznawcami innego wyznania. Mimo to jeden rzut oka na prasę, którą my kontrolujemy powinien dostarczyć wystarczające świadectwo, że jest zupełnie inaczej nawet dla tych, którzy posiadają najmniejszy stopień inteligencji.

Spytany o to w jaki sposób zdobyli swoją moc na świecie, p. R. powiedział:

Nasza moc wyrosła z manipulacji narodowym systemem monetarnym. My byliśmy autorami powiedzenia „Pieniądz to siła”. Jak było ujawnione w naszym głównym planie, najistotniejsze dla nas było założenie prywatnego banku narodowego. Federalny System Rezerw wspaniale nam pasował, gdyż był on naszą własnością, ale jego nazwa mówi, że jest państwową instytucją. Na samym początku naszym pomysłem było, żeby skonfiskować wszystko złoto i srebro zastępując je bezwartościowymi nie podlegającymi wykupowi papierowymi banknotami. I to zostało wykonane”.

Zapytany co znaczy słowo non-redeemable czyli nie podlegające wykupowi banknoty, pan R. powiedział:

Przed 1968 rokiem łatwowierni goje mogli zanieść banknot jednodolarowy Federalnej Rezerwy do jakiegokolwiek banku w Ameryce i wymienić go na dolar, który według prawa zawierał 412 i pół grana 90% srebra (1 gran = 0.0648 g), natomiast w 1933 r. można było wymienić taki sam banknot na monetę zawierającą 25 i 4/5 grana 90% złota. wszystko co robimy jest dać gojom więcej niewymienialnych banknotów lub lepiej miedzianych krążków. Ale nigdy nie oddajemy im ich złota i srebra. Tylko więcej papieru” potem powiedział ze wzgardą „My Żydzi cieszyliśmy się powodzeniem dzięki papierowej machlojce. To jest nasza metoda, poprzez którą my bierzemy pieniądze i dajemy w zamian papier” (ekonomiczne problemy Ameryki i świata są w końcu żydowskim problemem, lub jak Henry Ford powiedział „Kwestia monetarna należycie rozwiązana będzie końcem żydowskiego problemu i wszelkich innych kwestii światowej natury).

Czy może Pan nam dać jakiś przykład na to, o co pytaliśmy?

„jest wiele przykładów, ale niektóre łatwo dostrzegalne to rynek obligacji, wszelkie formy ubezpieczeń i system częściowych rezerw praktykowany przez korporacje Rezerw Federalnych, żeby nie wspomnieć o bilionach w złocie i srebrze, które zyskaliśmy na wymianie na papierowe banknoty idiotycznie nazywane pieniędzmi. Potęga pieniądza jest istotna dla przeprowadzenia naszego głównego planu podboju świata poprzez propagandę.

Na pytanie jak oni zamierzają to zrobić odpowiedział:

„Po pierwsze przez kontrolowanie systemu bankowego, jesteśmy zdolni kontrolować kapitał korporacyjny Następnie, dzięki temu zdobyliśmy całkowity monopol w przemyśle filmowym, w sieci radiowej i w rozwijającej się ostatnio telewizji. Przemysł wydawniczy, gazety, periodyki i techniczne periodyki już wpadły w nasze ręce. Najlepsza gratka przyszła pó?niej, gdy opanowaliśmy publikacje wszystkich materiałów szkolnych. W ten sposób my możemy kształtować opinię publiczną tak, aby odpowiadała naszym interesom. Ludzie są tylko głupimi świnkami, które kwiczą i piszczą piosenki, które my im poddajemy, czy są prawdziwe czy kłamliwe.

Kontrola umysłów i uzależnianie

Zapytany, czy Żydzi odczuwają jakieś zagrożenie ze strony „milczącej większości” on roześmiał się na tą myśl mówiąc:

„Nie ma czegoś takiego jak milcząca większość, ponieważ my kontrolujemy ich krzyk. Jedyna rzecz jaka istnieje to jest nie myśląca większość i oni pozostaną nie myślący tak długo aż do momentu gdy wymskną się spod rygorystycznej naszej służby to jest od narkotyku naszego przemysłu rozrywek. Przez kontrolowanie (tego) przemysłu my staliśmy się nadzorcami a naród (gojów) niewolnikami. Kiedy ciśnienie codziennego znoju wzrasta do stanu eksplozywnego, my dostarczyliśmy wentyl bezpieczeństwa w postaci chwilowej przyjemności. Telewizja i film dostarczają koniecznej chwilowej rozrywki. Te programy są starannie dobrane tak, aby odwoływały się do emocji zmysłowych a nigdy do logicznego myślenia. Dzięki temu ludzie są zaprogramowani zgodnie z naszym dyktatem, a nie zgodnie z rozumem. Oni nigdy nie są spokojni: myślący oni pozostaną”.

Kontynuując swoją myśl o kontroli Żydów nad gojami pan Rosenthal powiedział:

„Myśmy wykastrowali społeczeństwo poprzez strach i zahukanie. Ich męskość egzystuje tylko w kombinacji z kobiecym zewnętrznym wyglądem. Będąc tak zneutralizowani stali się łagodni i łatwi do rządzenia nimi. Jak u każdego trzebieńca w naturze, ich myśli nie krążą wokół przyszłości i ich dobrego losu w przyszłości (prosperity) lecz są tylko zajęte obecnym znojem i następnym posiłkiem”

Manipulacja pracą i przemysłem

było widoczne, że pan Rosenthal podniecił się gdy wspomniano przemysł narodowy.

„ Mieliśmy sukcesy w podzieleniu społeczeństwa przez skierowanie przeciwko sobie pracowników kontra właścicieli przedsiębiorstw. (Przez ruch socjalny ludzi pracy, używając związki zawodowe, manipulując płacami i cenami i stosując państwowe regulacje przedsiębiorczości wszystko to było wymysłem Żydów, takich jak Karl Marks i Samuel Gompers. Rezultatem było zniszczenie wolnej przedsiębiorczości). To było , być może naszym największym wyczynem, gdyż w rzeczywistości to jest coś jak trójkąt, choć tylko dwa punkty wydają się występować. W nowoczesnym przemyśle, w którym jest kapitał, którą to siłę my reprezentujemy, on jest na szczycie trójkąta. Własność przedsiębiorstw i praca są w podstawie tego trójkąta. One stale przeciwstawiają się sobie i ich uwaga nigdy nie jest skierowana na główną istotę ich problemu. Właściciele przedsiębiorstw stale są zmuszani do windowania w górę cen, gdyż my stale zwiększamy koszt kapitału. Pracownicy muszą zwiększać płace i właściciele muszą zwiększać ceny co stwarza diabelski krąg. My nigdy nie jesteśmy obciążani za naszą rolę, która jest prawdziwą przyczyną inflacji. Konflikt między pracownikami i właścicielami jest tak ciężki, że żaden (z nich) nie ma czasu obserwować co my robimy. Powodowany przez nas wzrost kosztów kapitału powoduje cykle inflacyjne. My nie jesteśmy pracownikami ani właścicielami a mimo to otrzymujemy zyski. Dzięki naszym manipulacjom z pieniędzmi kapitał którym my obdzielamy przemysł nic nas nie kosztuje. Przez nasz bank narodowy, Federalne Rezerwy, rozciągamy kredyt, który my stworzyliśmy z niczego na wszystkie lokalne banki, które są bankami członkowskimi. A one, z kolei rozciągają kredyt na przemysł. W ten sposób my stworzyliśmy więcej niż Bóg, gdyż całe nasze dobra są stworzone z niczego. Pan wydaje się zszokowany! Niech Pan nie będzie! To jest prawda, my obecnie robimy więcej niż Bóg. Za pomocą tego niby kapitału my czynimy naszymi dłużnikami zarówno przemysł, jak i posiadaczy i pracowników. Ten dług tylko wzrasta i nigdy nie jest likwidowany. Dzięki temu stałemu wzrostowi my jesteśmy zdolni przeciwstawić właścicieli przeciwko pracownikom, tak że oni nigdy się nie zjednoczą i nie zaatakują nas i nie zapoczątkują wolnej od długów przemysłowej utopii.

„My jesteśmy koniecznym elementem, ponieważ my nie wydajemy nic. Własność może stworzyć swój własny kapitał – zyski. Ich przedsiębiorstwa mogą rosnąć i zyski też. Pracownicy mogą prosperować również podczas gdy ceny produktów mogą pozostawać stałe, powodzenie przemysłu pracy i właścicieli może stale rosnąć. My Żydzi chlubimy się tym, że głupi goje nigdy nie zdali sobie sprawy z tego, że my jesteśmy pasożytami, które konsumują coraz to większą porcję produkcji, podczas gdy producenci otrzymują coraz mniej.

Kontrola nad religią

Gdy godziny mijały w tej intensywnej lecz serdecznej rozmowie, pan Rosenthal wyłożył swoje myśli dotyczące religii.

„ Religia także musi być nauczana i w tej dziedzinie my też pracowaliśmy. (Jak to powiedział Karol Marks: „religia to opium ludzkości”). Ponieważ zawiadujemy przemysłem podręczników i nowymi mediami my możemy mieć pozycję jako autorytety religijne. Wielu naszych rabinów jest profesorami w rzekomo chrześcijańskich teologicznych seminariach. My jesteśmy zdumieni głupotą chrześcijan, którzy przyjmują nasze nauki i rozpowszechniają je jako swoje. (To jest jeden z głównych powodów siły i wpływu Żydów jakie osiągnęli nad białymi narodami – że przyjęły Żydowski sposób bycia. Jak to wyraził Henry Ford: Chrześcijanie nie mogą czytać biblii inaczej jak tylko przez żydowskie okulary i przez to czytają ją ?le”. (Międzynarodowy Żyd, tom IV, str. 238). W rezultacie, Chrześcijanie nie mają słowa bożego w pewnych sprawach, mają żydowskie słowo). Judaizm jest nie tylko nauczaniem w synagogach lecz także doktryną każdego ”Chrześcijańskiego Kościoła” w Ameryce. Dzięki naszej propagandzie Kościół stał się naszym najbardziej entuzjastycznym stronnikiem. To nam dało nawet specjalne miejsce w społeczeństwie, oni wierzą w kłamstwo, że my jesteśmy „narodem wybranym” a oni są gorszym ludem (gentiles).

Te zwodzone dzieci Kościoła bronią nas do takiego stopnia, że aż niszczą swoją własną kulturę. (Żydzi nie muszą trzymać swoich palców na wszystkich guzikach które powodują zniszczenie lub judeizację chrześcijańskiej cywilizacji, ponieważ w wielu przypadkach oni mają swoich prozelitów lub gojów-posłańców (szbesgojów) aby to uczynić. Ta prawda jest oczywista nawet dla tępaków, gdy przyjrzymy się historii i widzimy, że wszystkie wojny polegały na tym, że biali walczyli z białymi po to, abyśmy my utrzymywali nasze zwierzchnictwo. Myśmy kontrolowali Anglię w czasie Rewolucji, Północ w czasie amerykańskiej wojny domowej i Anglię i Amerykę w czasie I i II wojny światowej. Poprzez nasz wpływ na religię byliśmy w stanie włączyć nieświadomych tego białych chrześcijan w wojny miedzy sobą, które zawsze powodowały zbiednienie obu stron, podczas gdy myśmy zbierali finansowe i polityczne korzyści. Zawsze gdy prawda wychodzi na wierzch, co odsłania nas, my zawsze przychodzimy do siebie i skupiamy nasze siły – o nieświadomi chrześcijanie. Oni atakują krzyżowców (uczestników wypraw krzyżowych) nawet gdy ci są członkami ich rodzin”. (Każdy kto był na przedpolu walki objawiając prawdę o kwestii żydowskiej może zaświadczyć o prawdziwości tego faktu stwierdzonego przez pana Rosenthala).

„Poprzez religię my zdobyliśmy całkowitą kontrole nad społeczeństwem, rządem i ekonomią. Żadne prawo (ustawa) nigdy nie zostało uchwalone, jeśli jego zalety nie były wcześniej wykazane z kazalnic. Jako przykład można przytoczyć równość rasową co doprowadziło do integracji i w końcowym efekcie do skundlenia ludności. Łatwowierny kler jednym tchem instruował parafian, że my jesteśmy narodem specjalnym, wybranym, a drugim tchem wypowiadał, że wszystkie rasy są takie same. Ich niekonsekwencja nigdy nie została odkryta. Tak więc my Żydzi cieszymy się specjalna rolą w społeczeństwie, podczas gdy wszystkie inne rasy są zredukowane do równości. To dla tej właśnie przyczyny my popieramy równość, bujdę przez którą cała reszta (poza Żydami) jest zredukowana do niższego poziomu”.

Byliśmy uczeni, że nasze bieżące ekonomiczne praktyki pochodzą z dobrej woli a więc są zgodne z religią chrześcijańską. Te papugi z kazalnic wysławiają naszą dobroć, że pożyczamy im pieniądze na budowę ich świątyń, nigdy nie zdając sobie sprawy z tego, że ich święta księga potępia wszelkie lichwy. Oni są gotowi płacić wygórowane procenty. Pod względem politycznym oni głoszą błogosławieństwa dla demokracji a nigdy nie rozumieją, że poprzez demokrację myśmy opanowali ich naród. Ich księga (zwróćcie uwagę, że pan Rosenthal zawsze mówi o biblii jako o ich księdze – księdze białych ludzi, nigdy jako o naszej księdze czyli żydowskiej księdze) także uczy dobrowolnej despotycznej formy rządów zgodnie z prawem tej księgi, podczas gdy demokracja jest regułą motłochu, który my kontrolujemy poprzez ich Kościoły i media oraz instytucje ekonomiczne. Ich religia jest tylko innym kanałem, przez który możemy kierować siłę naszej propagandy. Głupota tych religijnych marionetek jest przewyższana tylko przez ich tchórzliwość, ponieważ z łatwością można nimi kierować.

Świt nadchodzi

Rzadko kiedy człowiek wyznaje jaki jest głąb jego duszy tak jak to zrobił pan Rozenthal. Spojrzenie wstecz (analiza tego co powiedział) sugeruje, że istniała potężniejsza siła która zmusiła tego człowieka do wyjawienia tego co było tutaj napisane. Pozostała część wywiadu wydaje się to potwierdzać.

„ Ponieważ my nie wierzymy w życie po śmierci, wszystkie nasze wysiłki są skierowane na „teraz”. My nie jesteśmy tak zwariowani jak Wy i nigdy nie przyjmiemy ideologii, która jest zakorzeniona w ofierze z samego siebie. Podczas gdy Wy będziecie żyć i umierać dla dobra wspólnoty, my będziemy żyć i umierać tylko indywidualnie dla siebie. Idea samo-poświęcenia jest obrzydliwa dla Żydów. Jest obrzydliwa dla mnie. Żadna przyczyna nie jest warta losu śmierci skoro śmierć jest końcem. Jedyny moment kiedy my jednoczymy się jest kiedy chronimy nasze indywidualne jestestwa. Jak stado wilków łączy się aby zaatakować ofiarę, ale potem rozprasza się gdy się najedzą, tak samo my Żydzi jednoczymy się gdy niebezpieczeństwo grozi, nie aby zachować wspólnotę, ale aby bronić naszej skóry”.

Ta postawa przenika całe nasze jestestwo i filozofię. My nie jesteśmy twórcami, ponieważ tworząc czynimy dobro dla innych. (Biała rasa jest w sposób oczywisty rasą twórców w sensie wynalazków, osiągnięć itd. i dzięki nim wszystkie rodziny (lub rasy) świata mają z tego korzyść. jak to zostało przepowiedziane w Genesis 12:3, 28:14. To udowadnia, że Żydzi nie są narodem wybranym przez Boga). My jesteśmy nabywcami i jesteśmy zainteresowani tylko w zaspokajaniu nas samych. Aby zrozumieć naszą filozofię, trzeba zrozumieć słowo „to get” (= uzyskać, zdobyć). My nigdy nie dajemy a tylko bierzemy. My nigdy nie pracujemy a tylko cieszymy się z owoców pracy innych. My nie tworzymy lecz zabieramy. My nie jesteśmy producentami lecz pasożytami. My możemy fizycznie żyć w danym społeczeństwie, ale duchowo zawsze pozostawać osobno. Pracować znaczy wytwarzać, a najwyższa forma tej pracy to tworzenie. Wasza rasa zawsze pracowała dla satysfakcji z tego co wytwarza. My nigdy nie pracowalibyśmy dla niczyjego dobra ale aby cos zdobyć. My korzystaliśmy z tej postawy Aryjczyków aby zapewnić sobie największe powodzenie (prosperity). Wy będziecie pracować dla radości jaką czerpiecie z produkcji, podczas gdy nigdy nie jesteście zainteresowani płacą (tu pan Rosenthal przesadził – przypisek tłumacza). My bierzemy Waszą produkcję za marny grosz i przekształcamy ją w fortuny”.

„ Do niedawna duma z pracy przewyższała dążenie do wysokich zarobków. Jednak, my byliśmy zdolni do zniewolenia społeczeństwa do naszej własnej potęgi, którą są pieniądze, aby zaczęli szukać ich. Nawróciliśmy społeczeństwo, tak że przyjęło naszą filozofię brania i zdobywania, tak że nigdy nie będą usatysfakcjonowani. Niezadowoleni w pełni ludzie, są zawsze pionkami w naszej grze o podbicie świata. Tak więc oni zawsze szukają i nigdy nie mogą znale?ć zadowolenia. W tym właśnie momencie, gdy oni szukają szczęścia na zewnątrz nich stają się naszymi chętnymi sługami”.

„Wasi ludzie nigdy nie zdają sobie sprawy z tego, że my ofiarowujemy im tylko bezwartościowe buble, które nie mogą przynieść spełnienia. Oni starają się o jedno, konsumują to i nie są zaspokojeni. My dajemy im coś innego. My dajemy im nieskończoną liczbę zewnętrznych rozrywek w takim stopniu, że (ich) życie nie może się zwrócić do wewnątrz, aby znale?ć ostateczne spełnienie. Jesteście przywiązani do naszej medycyny poprzez którą my staliśmy się Waszymi absolutnymi pryncypałami (masters) (Dlatego Chrystus powiedział „strzeż się zaczynu od Faryzeuszy”; Św.Mateusz 16:6). To było ostrzeżenie przeciwko ich talmudyczno - babilońskim doktrynom, które wyrosły w ludzkich umysłach i przenikały społeczeństwo dopóki w końcu nie zniewoliło ich (Col. 2:8).

„ Na tym pierwszym fundamentalnym kłamstwie, celem którego jest aby ludzie wierzyli, że my nie jesteśmy narodem lecz religią zbudowano następne kłamstwa. Naszą największą obawą jest, że ten fałsz zostanie odkryty. Wtedy bowiem zostaniemy napiętnowani jak tylko ogół społeczeństwa dowie się prawdy i zacznie działać zgodnie z nią. (Jedną rzeczą jest poznać prawdę a drugą zrozumieć ją a jeszcze inna rzeczą jest zacząć działać zgodnie z nią. Prawda, sama w sobie nie ma wartości dopóki nie jest użyta i nie zastosowana w jakiś sposób). Staje się widoczne, że obudzenie następuje nawet tu w Ameryce. Mieliśmy nadzieję, że poprzez naszą dewastację chrześcijańskich Niemiec każda sprawa tycząca nas będzie strasznym tabu. Jednak, wydaje się, że głowy podnoszą się nawet tu, w narodzie, który my tak mocno kontrolujemy. Obecnie robimy plany szybkiej ucieczki. Wiemy, że gdy zaczyna się świt, nic nie zdoła powstrzymać rodzącego się dnia. Wszystkie wysiłki z naszej strony wzmocnią tylko to światło i skierują oczy w jego kierunku.

„My obawiamy się, że światło nadchodzi w ruchach w poprzek tego kraju, zwłaszcza powodowanych przez Was. Zadziwia nas jak Wy byliście skuteczni w skontaktowaniu się z lud?mi, kiedy my zamknęliśmy wszelkie drogi komunikacji. To, jak obawiamy się jest znakiem, nadchodzącego pogromu, który będzie wkrótce miał miejsce w Ameryce. Amerykańska publiczność zdała sobie sprawę, że my ją kontrolujemy, co jest fatalnym błędem z naszej strony. Ten naród nigdy nie będzie obszarem wolności jak długo będzie obszarem Żydów. ( To jest myśl, której większość patriotów nie może zrozumieć. Patrioci spędzili niewyobrażalną liczbę godzin walcząc z IRS (co to jest?), z Urzędem Rezerw Federalnych, z mediami, Kongresem czy Rządem a te instytucje są tylko narzędziami, których Żydzi używają przeciwko obrzydliwym gojom. Problemem jest nie narzędzie czy środek ale poganin który to kontroluje). To jest rewelacja, która będzie naszym nieszczęściem.

Naród amerykański był z łatwością rządzony przy pomocy naszej propagandy, jako że pióro jest potężniejsze niż szabla. My rzeczywiście oddaliliśmy się od morderstw i jedyne co goje robią jest mówić o tym co jest nieefektywne, ponieważ my, mistrzowie propagandy zawsze publikujemy przeciwne artykuły. Jeśli Aryjczycy zrobią przegląd historii i zastosują lekcję z przeszłości, wówczas pióro zostanie odrzucone z obrzydzeniem i miecz zostanie użyty z sukcesem w ogniu gniewu. (wspomnienie historii winno działać budująco na nasze myślenie i pokazywać nam, że kraje europejskie rozwiązywały swoje żydowskie problemy tylko użyciem siły). Jak dotychczas myśmy unikali miecza, a jedynym odwetem było, że jakieś czasopismo traciło reputację, albo ukazywał się jakiś pamflet w ograniczonym obiegu. Ich pióro nie wiele znaczy wobec naszego, ale naszą stałą obawą jest, że oni mogą otworzyć oczy i dostrzec, że żadnej zmiany nigdy nie dokonali za pomocą pióra. Historia jest napisana krwią a nie atramentem. Żaden list, artykuł wstępny lub książka nie gromadziła ludzi po klęsce i nie wstrzymywała tyranii. My rozumiemy tę zasadę stale nakłaniamy ludzi do pisania listów do prezydenta, do Kongresu i do lokalnych mediów. My jesteśmy bezpieczni stale wykorzystując, zastraszając i odbierając głos białym Amerykanom tak długo jak oni są zaprzątnięci iluzją uczenia mas za pomocą drukowanego materiału. Biada nam, jeśli oni kiedykolwiek dojrzą próżność tych wysiłków, odłożą pióro i wezmą się za miecz.

„Historia potwierdza fakt, że pasja powstańczej mniejszości, nie istotne jak mała to jest grupa, wytwarza dość siły, aby wywrócić największe mocarstwo. Ruchy, które kierują losem to nie są te, które polegają na nieaktywnej większości, ale dokonują się poprzez siłę aktywnej mniejszości. Wola jest siłą a nie liczba, ponieważ silna wola zawsze rządziła masami!” (Analizując żydowską siłę i kontrolę nad Ameryką, Henry Ford stwierdził, że ta kontrola „może być wytłumaczona tylko żydowską wolą potęgi” >Międzynarodowy Żyd (1920 r.), tom I, str. 210.<)

„A więc znów, my jesteśmy bezpieczni tak długo jak nasza wola jest silniejsza, albo jak wola narodu (białego) jest skierowana na manowce, rozproszona i bez przywództwa. My nigdy nie będziemy zwaleni z tronu słowami, tylko siłą!” (Czy to nie będzie logicznym i właściwym sposobem działania potrzebnym, aby pozbyć się z kraju jakiegokolwiek naje?d?cy lub wrogiego nieprzyjaciela?).

Wiedza pana Rosenthala została przedstawiona wiarygodnie i dokładnie. Kwestią dla Was jest teraz co można zrobić, aby ochronić naród i każdego obywatela przed powyższą potęgą?

Ci z nas, którzy znajdują się w tej bitwie, aby wybawić nasz, niegdyś, przez tyle lat wielki naród, być może będą za mało wrażliwi na okropne rzeczy dziejące się wokół nas. Muszę jednak nadmienić, że Fakty przekazane nam przez Harolda Wallace’a Rosenthala zrobiły wrażenie na tym pisarzu. Wywiad lub może lepszym słowem byłaby spowied? pomogły wywlec na powierzchnię rzeczywistość, o której my weterani wiedzieliśmy od lat, ale jaskrawa realność żydowskiej zdradzieckości jest bardziej wstrząsająca gdy mamy ją w jednym pakunku.

Pan Rosenthal, poprzednio wpływowy Żyd, chlubił się tym, że był istotnym uczestnikiem wspomnianej kontroli mediów i uczestnikiem ich niewidocznego rządu, w którym żadne polityczne moce nie mogą zaistnieć bez akceptacji żydowskiej. Przedstawmy (podsumujmy)

także inne kluczowe uwagi pana R.

- Że amerykański naród nie ma odwagi i Żydzi szydzą z ich głupoty.

- Żydowska moc polega na pieniądzach, a potęga pieniędzy pozwala im na realizację głównego planu, którym jest opanowanie świata poprzez propagandę.

- Że w Ameryce istnieje nie myśląca większość.

- Zdradzieckie działanie Żydów w przeciwstawianiu pracowników pracodawcom

- Żydzi uważają, że Chrystus był zwykłym człowiekiem na ziemi

- Żydzi są uważani za pasożytów, którzy zdobyli kontrolę nad naszym społeczeństwem, rządem i ekonomią poprzez ich religię.

- Mit, że Żydzi są narodem wybranym.

- Wyjawione kardynalne kłamstwo, że Żydzi są religią a nie narodem.

- Że Żydzi boją się tego, że ludzie dowiedzą się kim oni są.

Zaczynamy odkrywać całą konspiracje ze strony komunistów i światowego syjonizmu skierowaną na przechwycenie kontroli nad naszym narodem i Żydzi i ich sprostytuowane media zaczynają uznawać, że my ścigamy się z nimi. Wierz nam drogi czytelniku, że to będzie szok dla światowego żydostwa, gdy to pismo zacznie krążyć i że my mamy w rękach tą informacje z pierwszej ręki, od Żyda, który był przedtem poważany w rządowych biurach i to jest właśnie to sprawozdanie, które może wywołać cud. Jeśli z Waszą pomocą będziemy mogli rozpowszechnić ten materiał tak, aby dotarł do rąk obywateli, nawet do urzędów rządowych w naszym kraju. To może wywołać pożądaną „akcję”.

Jak zauważyliście, żydowska konspiracja dąży do wdrożenia naszego narodu do służalczego posłuszeństwa i przygotowania nas do międzynarodowej, kontrolowanej przez Żydów dyktatury żydowskich syjonistów i komunistów. To dzieje się i będzie kontynuowane, jeśli amerykański naród pozwoli, aby być tak podległym. (Ignorancja i apatia ludzi jest pięknym zaproszeniem dla Żydów aby złapać ich w pułapkę żydowskich socjalistycznych planów). Ci światowi wywrotowcy, którzy prowadzą naszą biurokrację w Waszngtonie pozwolili ponad 12 milionom obcych przybyć do tego kraju nielegalnie ze wszystkich narodów świata, włączając w to Chiny i Meksyk. Oni zajmują miejsca pracy, których liczba jest większa niż liczba bezrobotnych.

Ten manuskrypt może działać jako broń, którą my otworzymy oczy masom. One wiedzą, że coś jest ?le, ale nie wiedzą co robić. Teraz my możemy im pokazać. Tylko wtedy, gdy poznamy prawdę możemy podjąć właściwe działanie. Tak więc rozpowszechnienie tego świadectwa wśród dziesiątków tysięcy ludzi jest konieczne, a wtedy zwycięstwo będzie w zasięgu ręki. Chociaż to jest przydługi rękopis, jego zawartość przyciągnie uwagę prawie każdego czytelnika. Dlaczego? Ponieważ dotyczy każdego mężczyzny, kobiety i dziecka w Ameryce. Tak! A nawet w całym świecie. JEST WIĘC TAK WAŻNY! Nie ma w tej chwili innego dokumentu o tak żywotnym znaczeniu.

To dotyczy spraw życia i śmierci. Rewelacje zawarte w tym dokumencie są wstrząsające i nieprawdopodobne dla nieświadomego, który zaledwie może sobie wyobrazić taką spowied? złych ambicji. Pan Rosenthal wydawał się być dumny z tego, że był zdolny odkryć ich wewnętrzne niewypowiedziane (dotychczas) sekrety – z których wszystkie ujawniają się przed nami w miarę jak słyszymy każde wypowiedziane słowo (zarówno moje jak jego) w czasie tego długiego wywiadu (wywiadu pana Waltera White’a i pana Harolda Rosenthala), który był nagrany na kasetach jako nasza dokumentacja.

Naród żydowski jest wrogiem wszystkich narodów. Oni już wykazali histeryczne reakcje, gdy ten dokument wpadł im w ręce.

Niech nas Bóg strzeże! I to zwrócenie się do Boga nie jest pustym gestem. Moja wiara w Boga pozostaje nietknięta. „Niech Bóg ustrzeże (zbawi) nasz naród” nawet jeśli w chwili obecnej my jesteśmy wię?niami propagandy zmonopolizowanej przez garść wywrotowców i manipulatorów. My możemy z Jego pomocą zrzucić jarzmo i zerwać więzy, tak że nasza większość przez prawowitą reprezentację może utwierdzić się w wolności, zgodnie z naszą Konstytucją Stanów Zjednoczonych.

OSTRZEŻENIE: Istnieje ryzyko w drukowaniu tego manuskryptu. Ten pisarz został powalony 13 marca 1978 r. i ciężko pobity. Jednak ja ryzykowałem moim życiem dawniej i z radością uczynię to jeszcze raz jeśli tylko zdołałbym dostarczyć tę wiedzę do rąk kilku milionów ludzi. Nagroda jaka czeka tych, którzy opowiadają się za Prawdą nie bacząc na koszty, jest podobna do tej jaką nasz Pan doświadczał gdy przeciwstawiał się szatanowi. Gdy szatan opuścił go, pisma mówią: „aniołowie zstąpili i służyli mu”. My jesteśmy już w końcowej fazie wojny. My musimy zrobić wszystko, aby „przekazać słowo...” łącznie z modlitwą. (Pan Bóg ma plan dla narodu, według którego działa, aby uwolnić go od obcej niewoli „ Jeśli mój naród, który jest nazywany moim imieniem, upokorzy się i będzie szukał mojej twarzy i odwróci się od złych dróg, wtedy ja usłyszę to z nieba i przebaczę ich winy i uzdrowię ich ziemię” (2 Chr. 7:14, Deut 30:1-4, I Kings 8:33-34)

W czasie mojego wywiadu z panem Rosenthalem zdawałem sobie sprawę z tego jak niesłychanie ważny jest to dokument i miałem przemożną ufność, że jego treść podniesie i obudzi wielu, którzy przedtem nie wierzyli. Jest ciekawe, jak dokument pana Rosenthala potwierdza treść książki „Protokoły mędrców Syjonu” Dokument pana Rosenthala może wiec być nazwany „Osobiste protokoły” wydane w r. 1979.

Każdy kto nie wie, że zorganizowane żydostwo jest podżegaczem światowego komunizmu i międzynarodowego syjonizmu oraz jest konspiracją dążącą do zniszczenia chrześcijańskiej cywilizacji jest zbyt naiwny i jest zbytnim ignorantem, aby zająć się problemem, któremu stawiamy czoło. Żydzi nienawidzący Chrystusa, którzy konspirują przeciwko naszemu chrześcijańskiemu dziedzictwu niczym więcej się nie cieszą jak lud?mi o postawie konserwatywnej, którzy chronią Żydów i będą mówić o wszystkim co grozi naszemu krajowi, za wyjątkiem Ukrytej Ręki żydowskiej konspiracji - przyczyny wszystkiego zła, które grozi chrześcijańskiej cywilizacji. (Podczas gdy to „miłość pieniądza jest ?ródłem wszelkiego zła” I. Tim. 6:10), a Żydzi wykazuję daleko więcej miłości do pieniądza niż inne narody i mają instynktowną i nieprzepartą chęć posiadania jak najwięcej dóbr, bez względu na środki jakimi się posługują i bez względu na szkody jakie to może poczynić.

Ta zła siła jest „anty-chrystem” jak objawiono w drugim liście św. Jana, który mówi: „On jest anty-chrystem, który zaprzecza (istnieniu) Ojca i Syna”. Amerykanie konserwatyści, którzy popierają Żydów, świadomie lub nieświadomie pomagają niszczyć swój własny kraj. W rezultacie Żydzi rządzą Ameryką – oni spiskują aby rządzić światem – my jesteśmy w niewoli – czy możemy uwolnić się? Tak ale...tylko jeśli konserwatyści chroniący Żydów, którzy pomagają antychrystom-syjonistom dzielić i rządzić poznają i zaakceptują Prawdę i pokierują się według ostrzeżeń naszego Zbawiciela (św. Jan 8:44, św. Mat.23:12 etc.) I gdy nigdy nie będą sądzić, że wiedzą coś lepiej niż On, oraz jeśli oni zjednoczą się z Amerykanami realistami, którzy znają Prawdę, w walce o ocalenie naszej Ojczyzny. Wtedy możemy wymsknąć się ze szponów największego wroga Chrystusa – Antychrysta Żyda, ponieważ to jest jedna z dróg, na których nasz Kraj może być uratowany.

To wszystko znaczy, że ktokolwiek zapomina lub omija kwestię żydowską, czy to przez nieświadomość, czy przez obawę, nie nadaje się na kaznodzieję, nauczyciela lub urzędnika. To oznacza, że każde ryzyko bezpieczeństwa jak organizacja syjonistów, która jest lojalna wobec innego kraju i wszyscy ich zdrajcy-agenci i słudzy muszą być wygnani przez prawdziwych Amerykanów z jakichkolwiek stanowisk które dają moc i wpływy w tym narodzie i zamiast tego dać tylko prawdziwych Amerykanów jako straż. W ten sposób nasza Ojczyzna zaczęła funkcjonować i w ten sposób może być uratowana.

Wywiad Harolda Wallace’a Rosenthala 1976. część pierwsza.





Część druga : Ukryta Tyrania



„Większość Żydów nie lubi tego wspominać, ale naszym Bogiem jest Lucyfer.” To co powiedziane jest dokładną cytatą słów Harolda Wallase’a Rosenthala, dawnego wysokiego urzędnika Pomocy Administracyjnej senatora Jakuba Javitsa, który potem przegrał w wyborach w 1980 r.

Ja Walter White Jr., przez 17 ostatnich lat Dyrektor i Wydawca konserwatywnego miesięcznika Western Front zostałem poinformowany o chwaleniu się pana Rosenthala co do Waszyngtonu i zdobyłem się na odwagę spotkać się z nim i mieć z nim wywiad (za pieniądze).

Pan Rosenthal oświadczył publicznie, że Żydzi będą kompletnie panować na całym świecie i że oni kontrolują wszystkie aspekty życia politycznego w Ameryce i wszystkie aspekty porozumiewania się przez media (podkreślenie pana Rosenthala).

Wreszcie pan Rosenthal i ja spotkaliśmy się i odbył się prywatny wywiad z nim, w czasie którego rozmowa była nagrywana na taśmie za jego wiedzą i zgodą. W czasie długiego wywiadu pan Rosenthal stał się niecierpliwy, szorstki i wulgarny (wszystko to znalazło się na taśmie) i on żądał reszty zapłaty zanim ja skończyłem moje pytania.

Ponieważ cały wywiad był tak długi, my opublikowaliśmy w 1977r. tylko pierwszą część pod takim samym tytułem jak powyżej: „Ukryta tyrania”. Kopie tego artykułu były poszukiwane przez ludzi z całego świata. Obecnie my uwalniamy resztę nagranego wywiadu jako Część drugą. Chociaż nie zamierzam robić dygresji, ale pewien analityk powiedział mi, że pierwsza część manuskryptu „Ukrytej Tyranii” trafiła do 7 milionów czytelników. Gdy ta końcowa, druga część zaczyna cyrkulować, jej rozchodzenie się wydaje się nawet większe. To zależy też od Ciebie czytelniku.

Zanim jakakolwiek umowa została zawarta między nami, ustaliłem z panem Rosenthalem, że on odpowie na nieograniczoną liczbę pytań całkowicie uczciwie i jak tylko będzie mógł najlepiej. To właśnie dzięki temu uzgodnieniu ja oskarżyłem pana Rosenthala , że nie odpowiada mi uczciwie w czasie końcowej fazy wywiadu na następujące pytanie: Czy Pan wie kiedy i dlaczego zaczęła się historia dotycząca Żydów jako narodu wybranego? To jest między innymi wtedy, kiedy on powiedział: „ Większość Żydów nie lubi wspominać tego, ale naszym bogiem jest Lucyfer – więc nie kłamałem - i my jesteśmy jego wybranym narodem. Lucyfer jest bardzo żywy.

Jak to poszło do prasy, my stale szukamy państwowego urzędu, aby badał twierdzenie pana Rosenthala. Mój słownik określa takie twierdzenie jako „zdradę stanu”.

My teraz podsumowujemy dysputę, w czasie której dyktafon był wyłączony. Kiedy pojawia się literka „W” to są moje słowa a kiedy „R” to są komentarze pana Rosenthala.

W- Panie Rosenthal, jak Pan przewiduje, co społeczeństwo Świata zdobi Wam Żydom, kiedy cała ta historia zostanie opublikowana w całości, kiedy prawda rzeczywiście wyjdzie na jaw?

R – Ja myślę, że myśmy skończyli już ten wywiad.

W – Ja jestem zainteresowany, wydaje mi się, że ta kwestia wymaga Pana odpowiedzi.

R – My wszyscy będziemy skończeni, Pnie White a Pan mnie teraz znów zaczyna pompować. Ja już dałem Panu „tablice z kamienia” i jeszcze Pan chce więcej.

R – Tak czy owak, czy Wyście jeszcze nie zrozumieli – Wy Chrześcijanie!!!

W – Teraz Pan mnie gani, ponieważ jestem chrześcijaninem. Myślałem, że próbujemy opierać się na podstawie jakby interesu (business-like basis).

R – (niezrozumiałe wykrzykniki pana Rosenthala)

W – Cokolwiek to jest lub znaczy, Pan używa słów, których ja nigdy przedtem nie słyszałem. Czy Pan (teraz) mówi po angielsku?

W – Czy Pan może to przeliterować?

R – (Rosenthal literuje M I S CH N A H i krótko komentuje, że jest to słowo z podstaw Talmudu. I dalej kontynuuje: Nie zatrzymujmy się nad tym bo nigdzie nie zajdziemy – poza tym my zakończyliśmy sprawę i to kończy naszą umowę.

W – Czy boi się Pan odpowiedzieć na pytanie, które zadałem?

R - Co u diabła Pan o mnie myśli? – Ja się nie boję odpowiedzieć na żadne pytanie, ale już dałem Panu dość informacji na całą książkę.

W – Czy ja nie zapłaciłem Panu według naszej umowy?

R – Ech! – oczywiście – ale znów Pan chce więcej. W porządku, chce Pan mojej opinii na temat co ludzie na świecie pomyślą, gdy ta historia będzie napisana.

W- Dobrze, ja nie postawiłem pytania dokładnie tak, ale proszę kontynuować.

R – Ja nie przysięgnę się co ludzie będą myśleć. Nie mniej kiedykolwiek to się stanie Pan i ja będziemy martwi. Po prostu nie żywi. Czy to Pana satysfakcjonuje?

W – Są jeszcze dwa lub trzy pytania w moich notatkach i jedno z nich jest bardzo ważne.

R – Jakie to pytanie?

W – Że 6 milionów Żydów rzekomo było spalonych (skremowanych) lub zamordowanych przez nazistów

R – Co na ten temat?

W – Czy Pan wie kto, albo jaka żydowska organizacja stworzyła to wielkie kłamstwo?

R – Nie, nie wiem nic na temat jego autentyczności. Nie myślę wszakże żeby to było ważne.

W- Panie Rosenthal, pan wie lepiej, co Pan myśli o młodej generacji, która wzrasta wierząc w to wielkie kłamstwo? I Pan myśli, że to nie jest ważne!!

R – To jest następstwo wojny i my wszyscy wiemy, że Hitler nienawidził Żydów, więc ktoś, kiedyś pomyślał, że przesadzi z tą liczbą. My wiemy, że wielu, wielu Żydów było zabitych przez nazistów.

W – Jestem pewien, że Pan wie, iż kiedy II wojna światowa wybuchła, w całych Niemczech było mniej niż ćwierć miliona Żydów. Wiele tysięcy Żydów już opuściło (wtedy) Niemcy. (Przypisek tłumacza: Pan White nie bierze pod uwagę, że w Polsce przedwojennej było 3.5 miliona Żydów i bardzo dużo ich było (kilka milionów) w sąsiednich państwach, Europy Środkowo-Wschodniej i na Białorusi i Ukrainie i ci Żydzi zostali w ogromnym procencie wymordowani. W Warszawie było ich pół miliona a kto wrócił? W Izraelu też ich nie ma, prócz nie wielu niedobitków. Liczba 6 milionów nie wydaje się bardzo przesadzona).

R- Więc co? Jak poprzednio powiedziałem, naród żydowski jest najmądrzejszym narodem świata. Tak wiec ktoś wymyślił wielką liczbę i może ta liczba rosła aż do dzisiaj i mamy 6 milionów Żydów zabitych. My kontrolujemy media i to jest wielka różnica. W innym przypadku Wasi ludzie mogliby puszczać Wasze wielkie kłamstwa.

W – Pan przeczesał to troszkę. Coś tak ogromnego...

R. – Przerwał mówiąc – Mój naród był uczony zważać (na słowa) naszych nauczycieli raczej niż na słowa waszych ludzi i na (wasze) prawa.

W - Pan żyje w Ameryce Panie Rosenthal i naszym obowiązkiem jest przestrzeganie praw naszego Kraju. Wasza religia uczy Was, że możecie składać przysięgę, taką jak wtedy gdy jesteście przyjmowani do urzędu związanego z polityką i jeśli przysięga Wam nie odpowiada możecie po cichu zaprzeczać faktowi że składaliście tę przysięgę. Ja mam teraz kopie żydowskiego dokumentu zwanego Kol Nidre i sprawdziłem jego autentyczność. (Dokument Kol Nidre (wszystkie śluby) znajduje się w księdze Talmudu Nedarim (Śluby) i jest odczytywany w synagogach każdego roku w Dniu Pokuty. To pozwala uznać za nie ważne i rozgrzeszone zapomniane i puste, bez efektu - wszystkie przyszłe zobowiązania, przysięgi i przyrzeczenia. To pozwala Żydom kłamać, oszukiwać i być przewrotnym.

R – Nie wszyscy Żydzi praktykują te sprawy z przysięgami. Jestem tego pewien.

W – Nie mniej czy to praktykują czy nie, ale robią to z przyzwoleniem Rabina

R – W pewnym stopniu tak. Prawdopodobnie gdy to jest korzystne dla jakiejś osoby.

W – Czy to nie jest grzech?

R – Być może z Waszego punktu widzenia. Powiedziałem Panu – Pan i ja jesteśmy różni. Jesteśmy odmiennymi lud?mi. Nasze wierzenia są całkowicie różne. My byliśmy chowani w ten sposób od stuleci tak, że dla nas nie jest żadnym grzechem składać przysięgę i łamać ją. To jest nasze nauczanie. (Ten punkt w różnicy charakterów był wyrażony przez wielu innych żydowskich pisarzy i mężów stanu i jest dobrze udokumentowany w historii i nauce. Nie mniej, co jest śmieszne, chrześcijanie nadal wierzą w żydowskie kłamstwo, że „wszyscy jesteśmy jednakowi lub równi”.

W – Prawdopodobnie zachowałem najważniejsze kwestie aż do teraz

R – Słuchaj White, jeśli będziesz nadal przedłużał, to mój czas to pieniądz. Zrobiliśmy umowę a Pan przedłuża ją poza granice rozsądku. Pan ma to wszystko na taśmach i proszę pamiętać, że uzgodniliśmy, że Pan może brać cokolwiek chce z tych nagrań i Pana notatek, ale pod żadnym warunkiem nie wolno Panu ich reprodukować. One powinny być zniszczone. Jeśli złamiesz tą umowę wytniemy Ci jaja.

W- Kto to „my”

R. Po prostu bąd? mądry i będziesz wiedział. Pan nie chce mieć kłopotu i ja też. Niech Pan stosuje się do umowy i nic się nikomu nie stanie!! A teraz daj mi resztę pieniędzy Dobrze?

W – Zamierzam trzymać się naszej umowy co do litery i może Pan mieć moje słowo honoru, że te taśmy nie pójdą dalej i pozostaną w moim użyciu w przygotowaniu opowieści. Nie ma tu miejsca na niezrozumienie. My zgodziliśmy się na to i ja dotrzymam słowa. Za minutkę Pan otrzyma pieniądze.

R – Mam przyjaciół White i znam wielu ludzi i nie chcę, aby oni czytali rzeczy związane ze mną, których ja nie powiedziałem. Nie przeklinam tego co Pan lub ktokolwiek myśli, ale ja nie chcę drukowanych kłamstw – tylko pytania i odpowiedzi z tego wywiadu.

W. My rozumiemy się doskonale co do tego Panie Rosenthal. A teraz jeszcze jedno pytanie:

R – Strzelaj. Ale pamiętaj, że potrzebuję wielkich pieniędzy.

W. Pan z pewnością wie z jakiegoś szkolenia, albo Pan ma jakieś osobiste odczucia co do tego Kiedy i dlaczego zaczęła się historia, że Żydzi są narodem wybranym Boga?

R- My JESTEŚMY wybranym narodem Boga.

W – czy Pan na prawdę w to wierzy?

R – Być może ja to wytłumaczę, ale może Jake da lepszą odpowied?

W – Kto to jest Jake?

R. – Jake Javits Pan wie mój współtowarzysz. To jest człowiek dla którego ja pracuję i on jest bardzo mądrym towarzyszem. Bardzo mądry. Jego odpowied? może lepiej posłużyć Panu dla opowieści.

W – Ja chcę Pana odpowiedzi.

R - ....... Pan i ja mamy innego Boga

W – Czy to jest odpowied? na pytanie, że Żydzi są wybranym narodem Boga?

R. – Dla naszego Boga my jesteśmy wybrani. Jesteśmy tak uczeni od dzieciństwa.

W – To jest wymijająca odpowied?. Pan wie co ja myślę, gdy stawiam takie pytanie i ja nie wierzę w pana odpowied? i w Pana wytłumaczenie.

R – W porządku. Ja nie potępiam tego w co Wy wierzycie

W – Czy Wy wierzycie, że Jezus Chrystus był Żydem?

R – Do diabła! Czy my znowu wracamy do tego tematu? Już przez to przechodziliśmy.

W – To było zanim wyłączyliśmy dyktafon. Nie wydaje mi się, żeśmy zapisali Pana odpowied? na to pytanie.

R – Dobrze, mogę odpowiedzieć za wszystkich Żydów. Ja myślę że Pan pyta co Żydzi na całym świecie myślą?

W – Tak

R – Jake mógłby odpowiedzieć lepiej niż ja

W – Proszę Pana a nie chcę żadnych odpowiedzi pana senatora Javitsa

R - White, Ja wiem czego Pan poszukuje. Ja wiedziałem od początku, ale to jest w porządku. Wy i my jesteśmy tak odmienni. Wy jesteście z innej gliny. Wy nie jesteście z naszego rodzaju. Nie jest tajemnicą, że my nie poważamy Was i Waszego rodzaju (Genesis 3:15)

W - Odnosi się Pan po prostu do naszego rodzaju jako do chrześcijan?

R – Nie do Was jako do nie-Żydów – wszyscy jesteście naszymi wrogami. Kiedy byłem małym chłopcem, po prostu dzieckiem, byliśmy uczeni bardzo mądrze. Wiele stuleci temu, kiedy Żydzi byli prześladowani prawie w każdym kraju i wy
29 kwiecień 2006

Tlum: ( Leszkowski ,2006) 

  

Archiwum

"Sprawiedliwość społeczna" wedle PO
styczeń 24, 2008
PAP
Sadzawka Mamilli
styczeń 28, 2008
Izrael Szamir
.by mike whitney....onz 9-20-o6
wrzesień 28, 2006
m.whitney.
Mittal Steel Poland zwolni kilka tysięcy pracowników
styczeń 25, 2007
Bzdety : "zderzenie cywilizacji"
luty 6, 2003
PAP
Zadanie specjalne wykonam
lipiec 31, 2004
Jakub Sakowicz
Piętnowanie "wszystkiego, co niesie ze sobą nienawiść i pogardę".
marzec 8, 2008
Artur Łoboda
Minister sprawiedliwości ?
styczeń 25, 2009
Raynold
Odpowiedzialność za słowo
czerwiec 3, 2005
przesłała Elżbieta
My "zasrańcy", nie chcemy amerykańskich rakiet
styczeń 16, 2008
PAP
Przykład przyszedł z góry
sierpień 13, 2004
Opinia Religi i filiżanka Kochanowskiego a odruch Pawłowa
luty 13, 2008
Mirosław Naleziński, Gdynia
Izraelskie lotnisko Ben-Gurion uznane jako najlepsze lotnisko europejskie
grudzień 22, 2006
bibula- pismo niezależne
WOŚP na Hali Krupowej i Luboniu Wielkim
styczeń 4, 2005
Popieram braci Kaczyńskich
czerwiec 16, 2007
, bez podpisu
Polityczna gra w karty
maj 11, 2005
Duranowski Jan
Czy atak z 11 września 2001 był prowokacją?
sierpień 4, 2006
Iwo Cyprian Pogonowski
Inicjatywa Sorosa
listopad 24, 2003
Tygodnik Głos
Nowy Minister Obrony USA i Fakty Dokonane?
grudzień 17, 2005
Iwo Cyprian Pogonowski
Hej kto Polak na bagnety
kwiecień 12, 2006
Publikacja wolnej prasy polskiej
więcej ->
 
   


Kontakt

Fundacja Promocji Kultury
Copyright © 2002 - 2024 Polskie Niezależne Media