ZAPRASZA.net POLSKA ZAPRASZA KRAKÓW ZAPRASZA TV ZAPRASZA ART ZAPRASZA
Dodaj artykuł  

KIM JESTEŚMY ARTYKUŁY COVID-19 CIEKAWE LINKI 2002-2009 NASZ PATRONAT DZIŚ W KRAKOWIE DZIŚ W POLSCE

Ciekawe strony

Strzeżcie się Obamy 
Kto naprawdę stoi za Barakiem Obamą? 
Nakaz aresztowania byłego Ministra Zdrowia Łukasza Szumowskiego 
 
Dr Carrie Madej bada fiolki „szczypawek” i ujawnia przerażające wyniki 
Dr Carrie Madej przedstawia na Stew Peters Show co znalazła w fiolkach szczypawek Moderna i J&J 
Kolejna odsłona protestów w Londynie 
Policja starła się 28 listopada z protestującymi przeciwko blokadom na Oxford Street, gdzie aktywiści rzucali butelkami i szarżowali przez szeregi funkcjonariuszy, co doprowadziło do ponad 60 aresztowań.

Oddolna grupa aktywistów Save Our Rights UK zaplanowała serię demonstracji, które miały odbyć się w ciągu weekendu w Londynie, aby zaprotestować przeciwko drugiej narodowej blokadzie. 
Patriotyzm 
Piosenka Lecha Makowieckiego 
Ivan Komarenko wywiad dla Głos Obywatelski 
W obronie Naszej wolności 
Syntetyczny patogen - to nie jest szczepionka 
Wstrzykuje się im substancję chemiczną po to, żeby wywołać chorobę, a nie żeby wywołać odpowiedź odpornościową i nieprzenoszenie wirusa. Mówiąc inaczej, nic z tego nie powstrzyma rozprzestrzeniania się czegokolwiek. Tu chodzi o, żebyś się pochorował i o to, żeby to Twoje komórki spowodowały chorobę. 
Dr Michael Yeadon: masowe morderstwa z paszportami szczepionek i szczepionkami uzupełniającymi 
Ten system jest wprowadzany za pomocą kłamstw w jakimś celu, i myślę, że celem jest całkowita totalitarna kontrola. 
Kalisz w obronie Olszanskiego i Osadowskiego 
 
Powszechny nakaz maskowania nadal jest bezprawny 
Pomimo nowelizacji ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi nakaz zakrywania twarzy jest bezprawny. 
Czy celem szczepień jest unicestwienie USA? 
“To, czego KPCh pragnie najbardziej, to aby amerykańscy żołnierze zostali zaszczepieni...
Po zaszczepieniu wojsk amerykańskich, mówię wam, szczepienie przeciwko wirusowi KPCh będzie w znacznym stopniu bliska końca”. 
W grudniu 60 kolejnych sportowców upadło, a 40 zmarło  
Mniej więcej tak samo jak w październiku i listopadzie, kiedy trend osiągnął szczyt. Na dzień 28 grudnia 2020 r., z powodu eksperymentalnych strzałów z powodu zatrucia COVID EUA, 395 sportowców doznało zatrzymania akcji serca i innych poważnych problemów zdrowotnych. Spośród nich zginęło 232 
Dyrektorzy Moderny i AstraZeneca obwiniają Rządy za niebezpieczne szczepionki 
Chciałbym poznać datę, jeśli to możliwe, kiedy rozszyfrowaliście całą sekwencję DNA tego wirusa, czy też opieraliście się wyłącznie na sekwencji dostarczonej przez rząd chiński?
Czy podczas prób na ludziach umierali u was ludzie, a jeśli tak, to na jaką chorobę umierali? 
Starsza kobieta łapie kij, odpycha przerażającego testera COVID  


 
Rothschildów apetyt na Chiny 
 
Jerzy Jaśkowski Pasteryzacja ludzi  
 
Cała prawda o ataku z 11 września 
Jeden z filmów usułujących przedstawić prawdę i ataku z 11 września 2001 roku 
PAKT WOJSKOWY POLSKA - IZRAEL.  
Ewa Jasiewicz,Yonatan Shapira na spotkaniu w Krakowie 22 czerwca 2010  
Nazwisko Horban na mapie świata 
 
Opresja szczepień - nieznany zapis wideo - prof. Stansiław Wiąckowski 
W wrześniu 2016 roku ekipa NTV odwiedziła w Kielcach wybitnego człowieka. Profesor Stanisław Wiąckowski to odważny naukowiec, autor kilkuset publikacji na temat ochrony środowiska i zdrowia. 
więcej ->

 
 

HAARP straszna broń


HAARP czyli - High-frequency Active Auroral Research Program - jest scisle tajna amerykanska bronia, ktorej istnienie datuje sie gdzies od 1900 roku, co wiaze sie z wynalazkami Mikolaja Tesli, na ktorych bazie ta bron jest oparta.
W wielu publikacjach o tej broni mozna zapoznac sie z jej dzialaniem na pogode, na trzesienia ziemi i na ludzki mozg. Mniej znane jest jej dzialanie mogace powodowac rozne wybuchy oraz mozliwosc zdalnego sterowania samolotami czy samochodami. W ogole nic sie nie pisze o mozliwosci dotykania ta bronia calego ludzkiego czy zwierzecego ciala. Bron ta swoimi falami moze dotknac kazda istote zywa na Ziemi korzystajac z jej biopradow. Dzieki temu moze powodowac lub symulowac rozne choroby a nawet smierc i rozne stany psychiczne. Wlasnie tym dzialem chce sie zajac w swojej publikacji rozszerzajac ja o rozne przezycia zwiazane z ta bronia na zasadzie ciekawostek, ktore moga spotkac kazdego.

Intensywny wplyw tej broni poczulam na sobie w styczniu 1998 roku. Takie sa moje obserwacje na temat jej dzialania :

HAARP i MEDYCYNA

Z uwagi na fakt, ze fale HAARP moga dotykac calego ciala, powoduja bole czesto silne i gwaltowne w roznych miejscach sugerujac chorobe, a takze rozne stany chorobowe, takie jak zatrucia, dusznosci, podnoszenie i obnizanie cisnienia krwi, przekrwienie organow z ustami wlacznie, rozne rytmy serca, zaparcia, opuchlizny, zmiany w strukturze kosci - moga je powiekszac, zmniejszac i wykszywiac, bole zdrowych zebow i ruszanie sie ich oraz wypadanie bez krwawiacych dziasel, dretwienie konczyn, przelatujace prady i skurcze, trzesienie glowa lub innymi czesciami ciala. Moga tez tymi promieniami robic wrzody na roznych czesciach ciala. Moga tez pewnie powodowac jeszcze i inne objawy chorobowe, ktore mnie akurat ominely. Mimo tak wielu dolegliwosci w roznych okresach czasowych i o roznym nasileniu, ja do lekarzy nie chodzilam i nie zazywalam zadnych lekow, bo zdawalam sobie sprawe, ze ktos penetruje moje cialo i ze ktos mi to robi. Moze wlasnie dzieki temu, ze bylam ostrozna w stosowaniu jakichkolwiek lekow, jestem do dzisiaj zdrowa. Zdaje sobie sprawe, ze HAARP moze na kogos dzialac nie ujawniajac sie. Moze sie to odbywac bezszelestnie i bezczuciowo. Ktos moze miec watpliwosci, czy dziala na niego HAARP, czy jest naprawde chory? Uwazam, ze najlepszym wykladnikiem ludzkiego stanu zdrowia jest temperatura jego ciala. Kazde najmniejsze niedomaganie powinno objawiac sie temperatura, nawet miesiaczka u kobiet sie nia objawia, ktora jest przeciez zaprogramowana w organizmie.
W dzisiejszych czasach lekarze bardzo duzo chorob przypisuja wirusom. Wlasnie te choroby o dziwo, przebiegaja bez podwyzszonej temperatury ciala. Kiedy przypomne sobie medycyne z lat 50-tych, to taki stan byl nie do pomyslenia. Zawsze zastanawia mnie, skad sie wziela ta wielka liczba chorob wirusowych? Mysle, ze sa to wlasnie choroby powodowane przez bron HAARP, ktorej poczatki intensywnego dzialania na ludzi datuje sie na rok 1960. Od roku 1930 zaczeto robic pierwsze proby zdalnego dotykania ludzi promieniami.

Moje rady
1. Przy wszelkich niedomaganiach, badac temperature ciala.
2. Nie brac zadnych lekow, ktore nie maja podanego dokladnego skladu i ulotki o przeciwwskazaniach.
3. Pytac lekarzy, czy takie objawy chorobowe moga byc spowodowane przez bron HAARP.
4. Starac sie zglebic swoja wiedze na temat chorob wirusowych i byc bardzo czujnym, kiedy lekarz taka chorobe orzeknie.
5. Zwracac uwage na wszelkie bole, ktore moga okazac sie przemijajacymi w zaleznosci od pory dnia lub nocy. Prawdziwie chora czesc naszego ciala boli bez przerwy i powinna pojawic sie goraczka [normalna temperatura naszego ciala, to 36,6 C.]
6. Obserwowac swoje cialo przez kilka dni - nawet do 7-miu.
7. Zwracac uwage na to, czy nie slyszymy szumu w uszach lub w pomieszczeniu w ktorym sie znajdujemy. Takie tttsssyyy - ledwo slyszalne, jakby gdzies przeplywal prad. Tak wlasnie czesto slychac bron HAARP. Bez tego przydzwieku tez moze nas dotykac.

LEKARZE

Ilosc chorych ludzi na swiecie jest zatrwazajaca. Wszedzie brakuje lekarzy i personelu medycznego. Przy takiej ilosci chorych lekarze maja sie calkiem dobrze finansowo. Bogaca sie niesamowicie. W Polsce moze jeszcze tego tak nie widac, ale na tak zwanym Zachodzie lekarze od dawna robia fortuny finansowe dzieki ilosci pacjentow. Smiem twierdzic, ze zarabiaja dzieki broni HAARP i wiekszosc z nich o tym wie i z HAARP-em wspolpracuje. Czesc lekarzy ma duze profity za przepisywanie lekow narzuconych przez koncerny farmaceutyczne, a czesc lekarzy zarabia na na symulowanych operacjach, ktore jak mniemam zaczynaja sie na przecieciu skory i koncza na jej zaszyciu, zeby byl slad dla pacjenta i platnika za operacje. HAARP przestaje ingerowac i wszystko wraca do normy, czlowiek mysli, ze operacja pomogla. To samo dotyczy wszelkich lekow, na ktore ludzie sa skazywani czesto do konca zycia, bo HAARP skrupulatnie sprawdza, czy leki sie wykupuje i zazywa. Co jakis czas sie slyszy, ze jakies leki powoduja duze zaburzenia w organizmie. Doprowadzaja do prawdziwych chorob, a nawet zgonow. Wszystko dotyczace zdrowia i broni HAARP jest objete wielka tajemnica. Milcza lekarze. Milcza rzady poszczegolnych panstw. Milcza media.

HAARP i zmiany osobowosci

HAARP od poczatku swojego istnienia interesowal sie ludzkim i zwierzecym mozgiem. Dzisiaj juz umie latwo zmieniac nastroje poszczegolnych ludzi, a nawet ich osobowosc. HAARP moze spowodowac placz bez powodu, smiech, apatie, nadwrazliwosc, agresywnosc, strach i operowac odpowiednio naszymi odczuciami, takimi jak laknienie, potrzeba pojscia do ubikacji czy naszych preferencji, nawet plciowych. Moze przesylac glosy do glowy i do uszu. Tymi glosami maze tez czlowiekiem kierowac. Jezeli czlowiek nie zdaje sobie sprawy z tego, ze dziala na niego HAARP, to czesto zaczyna dzialac wbrew wlasnej woli. Poddaje sie sterowaniu przez bron HAARP. W ten sposob mozna tworzyc nawet mordercow, homoseksualistow, leni i narkomanow. HAARP moze tez tworzyc pracoholikow dzieki dodawaniu swojej energi. Dzieki tej energi ludzie moga nie spac tygodniami i byc zawsze na wysokich obrotach. Ja kiedys nie spalam 2 lata w ogole.
HAARP dysponuje w tej chwili bardzo szeroka gama swoich mozliwosci i dlatego trzeba bardzo sie pilnowac zeby nie popasc pod jego calkowite dzialanie i nie stac sie kims zupelnie bezwolnym. Teraz juz potrafie dysponowac swoja swiadomoscia wbrew broni HAARP. Wydaje mi sie, ze zawsze trzeba sie siebie zapytac, czy chce czynic dobro i czy moje reakcje sa zgodne z normami przyjetymi kiedys przez ludzkosc. Te aspekty sa bardzo wazne, bo szybko mozna bezwiednie popasc w konflikt z prawem lub zrazic do siebie nawet najblizszych. Poki bron HAARP i jej dzialanie jest tajne, trudno moze byc udowodnic cokolwiek w sadzie. Przede wszystkim o tej broni trzeba wiedziec samemu i znac jej mozliwosci. Dlatego trzeba szukac wiadomosci o broni HAARP i sluchac nawet dzieci, na ktore moze dzialac ta bron i moga znac jej niektore mozliwosci dzialania. Wiekszosc ludzi, ktora na temat tej broni ma cos do powiedzenia [nawet jezeli nie zna jej nazwy], jest leczona przez psychiatrow. Tym sposobem wiadomosci o tej broni sie rozpraszaja i ludzie przestaja w nie wierzyc. Im dluzej tak bedzie trwalo, tym latwiej bedzie broni HAARP manipulowac ludzmi potajemnie dysponujac coraz lepsza technologia.

HAARP i ciekawostki

Jadacy samochod moze zdalnie zaczac sterowac bron HAARP. Moze nim gwaltownie przyspieszyc. Moze go gwaltownie zahamowac. Przy wolnej jezdzie - do 60 km. na godzine, mozna to wyczuc starac sie zapanowac nad samochodem. Trzeba tez zwracac uwage zeby nie jechac zbyt blisko drugiego samochodu. Bron HAARP w rozny sposob moze unieruchomic samochod i go popsuc.

Bron HAARP moze podglasniac i przyciszac odbiorniki radiowo-telewizyjne. Moze zmieniac stereofonie na kwadrofonie. Moze powodowac paraliz wymowy. Moze tez wzmacniac moj glos i zmieniac jego barwe. Ta wlasciwosc moze pomagac wielu piosenkarzom, ktorzy tez moga cos wiedziec o tej broni. Np. panu Polomskiemu glos sie w ogole nie zmienia mimo wieku.

Przez bron HAARP moze byc sterowane w domu nasze oswietlenie. Moze bardzo rozjasniac swiatlo i je sciemniac. Moze wylaczac niektore sekcje pradowe w domu lub prad w ogole.
Agenci broni HAARP moga w kazdej chwili wejsc do kazdego domu. Otwieraja kazdy zamek. HAARP usypia skutecznie rodzine lacznie z psem [jak jest] i z wybranym osobnikiem moga robic co chca. Moga gwalcic. Trzeba sprawdzac przescieradlo, bo czasami zostaje sperma lub krew. Moga wywozic na specjalistyczne badania. Moga wywozic w inne miejsca. To wszystko z wybranym osobnikiem moga robic przy zupelnej nieswiadomosci lub HAARP moze zostawic tylko lekka swiadomosc albo wracac swiadomosc czasowo. Wybrana osoba moze czasem widziec wchodzacych ludzi do jej pokoju, a czasami moze byc zupelnie uspiona, kiedy ktos wchodzi,w zaleznosci od zamiarow w stosunku do danej osoby. Scenariusze sa bardzo rozne. Czesto tym ludziom po takich przezyciach nie wierzy nawet rodzina.
Bron HAARP moze zatruc kazde jedzenie i picie oraz papierosy. Trucizny moga byc o roznym dzialaniu. Moga truc kogos systematycznie i moga otruc trucizna dzialajaca natychmiastowo i smiertelnie. Sa w stanie natychmiast zneutralizowac smiertelna trucizne, wiec moga straszyc niektorych ludzi doprowadzajac ich do strasznych przezyc. Wypicie jednego kieliszka alkoholu moze spowodowac kompletne zamroczenie alkoholowe.

Bron HAARP moze przesylac rozne substancje do papierosow. Kazdy papieros z paczki moze miec inny smak. Ta droga moze tez przesylac narkotyki. Niepalenie papierosow nic nie da, bo HAARP moze przeslac do oddychania takie powietrze jakie chce i innym powietrzem nie bedziesz mogl oddychac. Mnie przesylano marihuane i inne narkotyki, ktorych nie znam. Przesylano mi tez rozne gazy trujace i zapachy. Cala plejade zapachow : jedzenia, perfum, ziemi, roznych roslin itd.
Bron HAARP moze pomagac ruszac rekami i nogami. Moze pchac i hamowac. Rzeczy lekkie w rekach moga stac sie bardzo ciezkie i odwrotnie, ciezkie moga stac sie lekkie. Te dolnosci HAARP-a moga byc czasem bardzo niebezpieczne tak jak mylenie dzwiekiem. Mozemy slyszec cos kolo nas, a dzwiek ten moze pochodzic z bardzo daleka i z innego kierunku.

Bron HAARP moze robic rozne rzeczy zakrawajace na cuda. Moze wszystko zepsuc i zniszczyc. Dlatego jak sie cokolwiek stanie, to najpierw nalezy pomyslec o broni HAARP.
Goska maryla@iinet.net.au Nie wszystkie listy do mnie dochodza. Poczta do mnie jest czesto zatrzymywana. Prosze pisac dopoki nie odpisze.
Przydatne linki o broni HAARP
http://www.swistak.pl/aukcja.html/?id=113741

Ten artykul zostal opublikowany w kilku gazetach
Prosze szukac wiadomosci o tej broni w roznych jezykach wystukujac na wyszukiwarce "HAARP bron" lub "Human and HAARP" lub "Secret HAARP"


12 luty 2005

Goska 

  

Archiwum

"Nie pokój wam przynoszę ale miecz". Egzemlipikacja 1
marzec 5, 2004
Ala
Wielka manifestacja pokojowa w Tel Awiwie
maj 11, 2002
Artur Łoboda
Czy skończy się prywata w sądach?
sierpień 26, 2006
Zdzisław Raczkowski
Co zmieni Traktat UE
wrzesień 8, 2007
Goska
Ogryzek leży w kałuży
lipiec 16, 2008
ZYGMUNT JAN PRUSIŃSKI
Zakłamane referendum
lipiec 2, 2003
przesłała Elżbieta
Czy jesteśmy skazani na kryzys?
październik 27, 2008
Dariusz Kosiur
Nowa strategia dla Polski
wrzesień 19, 2004
prof. Włodzimierz Bojarski
U progu wojny
lipiec 13, 2006
Stanisław Michalkiewicz
Co zapamietale realizuja starozakonni globalisci
listopad 11, 2007
kruzoe2
Merkel i niemiecka hipokryzja
sierpień 27, 2008
Jan Engelgard
Robienie Wariata
luty 6, 2005
Kazimierz Poznański
Wywiad z Gabrielem Janowskim
styczeń 23, 2003
http://www.glos.com.pl/
Gwałt na służbie
grudzień 20, 2005
Mirosław Naleziński, Gdynia
"Młyn na wodę"
sierpień 31, 2004
Alei/Alej
czerwiec 11, 2005
Mirosław Naleziński, Gdynia
Przyszedł Michnik do Sejmu
luty 10, 2003
http://www.rzeczpospolita.pl/
Nie pastwic sie intelektualnie nad goiami
lipiec 1, 2007
czlowiekmyslacy
Program podróży Jana Pawła II do Polski
sierpień 5, 2002
PAP
Prognoza Ataku USA na Iran
luty 27, 2007
Iwo Cyprian Pogonowski
więcej ->
 
   


Kontakt

Fundacja Promocji Kultury
Copyright © 2002 - 2023 Polskie Niezależne Media