ZAPRASZA.net POLSKA ZAPRASZA KRAKÓW ZAPRASZA TV ZAPRASZA ART ZAPRASZA
Dodaj artykuł  

KIM JESTEŚMY ARTYKUŁY COVID-19 CIEKAWE LINKI 2002-2009 NASZ PATRONAT DZIŚ W KRAKOWIE DZIŚ W POLSCE

Ciekawe strony

Im – wolno, nam – nie 
Wielka bitwa o port w Hajfie zakończyła się. Chiny rozpoczną swe zawiadywanie portem w roku 2021, co postawi USA przed alternatywą, czy Szósta Flota będzie dalej zawijała do Hajfy, czy też należy urzeczywistnić pogróżkę wycofania się? 
Ljubljana - protesty przeciwko szczepieniom 
29 września 2020 roku po incydencie na obwodnicy Lublany trwa na Placu Republiki protest przeciwko szczepieniom Covid-19
 
Niemcy 1940 - Izrael 2009 - Szokujące zdjęcia 
 
Żydzi tradycjonaliści przeciwko syjonistom 
 
Opresja szczepień - nieznany zapis wideo - prof. Stansiław Wiąckowski 
W wrześniu 2016 roku ekipa NTV odwiedziła w Kielcach wybitnego człowieka. Profesor Stanisław Wiąckowski to odważny naukowiec, autor kilkuset publikacji na temat ochrony środowiska i zdrowia. 
Polskie firmy nie obsługuja POLICJANTÓW 



 
Cicha Broń do Cichych Wojen 
 
Ivan Komarenko wywiad dla Głos Obywatelski 
W obronie Naszej wolności 
Szczepionka na covid ma służyć genetycznej mutacji ludzkości 
Dr. Andrew Kaufman Responds To Reuters Fact Check on COVID-19 Vaccine Genetically Modifying Humans
 
In the first interview the two discussed the coronavirus, they covered testing and they covered the vaccine. The video was quickly approaching 100k views but YouTube removed the video after only a couple days. This video will likely be taken down as well, because it does not conform to the establishment's narrative.

Not only did YouTube remove the previous video, Reuters, which is a massive international news publication that news sites from all over the world obtain their talking points from, published a fact checking report attempting to debunk Dr. Kaufman's claims that the new COVID-19 DNA vaccine would genetically modify humans. In this must see report, Dr Kaufman responds to the Reuters ‘fact checking’ report.
 
Milcz Lekarzu !!! 
Szczepionkowy bandytyzm w natarciu przeciw polskim lekarzom.
Mimo wielkiego doświadczenia i obserwacji pacjentów, lekarzowi nie wolno mówić o swoich obserwacjach gdy jest to nie zgodne z obowiązującym, chorym, systemem "opieki" zdrowotnej.  
Syntetyczny patogen - to nie jest szczepionka 
Wstrzykuje się im substancję chemiczną po to, żeby wywołać chorobę, a nie żeby wywołać odpowiedź odpornościową i nieprzenoszenie wirusa. Mówiąc inaczej, nic z tego nie powstrzyma rozprzestrzeniania się czegokolwiek. Tu chodzi o, żebyś się pochorował i o to, żeby to Twoje komórki spowodowały chorobę. 
Debata ws. pandemii COVID-19! 
Sytuacja w Polsce i na świecie! Klimczewski, Socha, Giorganni!  
Ludobójstwo COVID- konferencja w Wiedniu 23 październik 2020 
Znieść wolności obywatelskich,
Zniszczyć gospodarki,
Zamknąć małe i średnie przedsiębiorstwa,
Oddzielić, izolować i terroryzować członków rodziny,
Zubożyć ludzi, w tym zniszczyć miejsca pracy,
Usunąć dzieci z ich rodzin,
Internować dysydentów do obozach koncentracyjnych,
Udzielać immunitetu urzędnikom rządowym do popełnienia przestępstw: zabójstwo, gwałtu i tortur (Wielka Brytania),
Wykorzystać policję, wojsko i najemników do kontroli populacji,
Zmusić populacje do szczepień niemedyczną szczepionką zawierającą mechanizmy kontroli populacji bez ich świadomej zgody  
Kanciarze z Wall Street 
Film przedstawia kulisy Wall street . Metody działania , które doprowadziły w ciągu kilku ostatnich lat do wywołania kryzysu finansowego. 
Warto posłuchać 
Chociaż scyzoryk się w kieszeni otwiera - to musimy zapamiętać takie zdarzenia i przypomnieć przed Trybunałem do spraw zbrodni kowidowych 
Próba upodmiotowienia obywateli za pośrednictwem internetu 
Celem serwisu jest umożliwienie obywatelom wyrażenia swojej woli w najważniejszych dla nich sprawach. 
Czy to broń mikrofalowa spowodowała poważne oparzenia i obrażenia protestujących w Canberze w Australii? 
 
Dr. Zelenko przed sądem rabinicznym o zbrodni szczepień przeciw Covid 
Dr. Zelenko opracował słynny „Protokół Zelenki” dotyczący wczesnego leczenia ambulatoryjnego COVID, za pomocą którego z powodzeniem wyleczył 6000 pacjentów i który obejmuje m. in. hydroksychlorochinę i cynk. Bez owijania w bawełnę wyjaśnia, dlaczego szczepienie przeciwko COVID jest prawdopodobnie najniebezpieczniejszą naukową herezją w historii ludzkości i ostrzega przed potencjalnym ludobójstwem na planecie 
Starsza kobieta łapie kij, odpycha przerażającego testera COVID  


 
Rothschildów apetyt na Chiny 
 
więcej ->

 
 

Uwaga: Wazna informacja o "polskich" mediach!!!!


TVN jest telewizyjną stacją ponadregionalną, która zaczęła nadawać 3 pa?dziernika 1997 roku. Głównym inicjatorem jej powołania był Mariusz Walter (dzisiaj stacją kieruje jego syn Piotr), który od 1961 r. zdobywał szlify dziennikarskie w telewizji PRL-owskiej, a w latach 1967-1983 był członkiem PZPR.
TVN otrzymała zgodę na nadawanie programu na terenie Polski Północnej oraz w Warszawie i Łodzi. Jednak poprzez wykupienie Telewizji "Wisła" mającej koncesję na Polskę Południową zrealizowała z nawiązką swoje zamierzenia. Telewizja "Wisła" otrzymała koncesję 23 listopada 1994 r., ale ze względów organizacyjnych zaczęła nadawać dopiero pod koniec 1995 roku. Początkowo właścicielami stacji byli Wojciech Szczerba, Bogusław Zięba oraz Korporacja Gospodarcza Efekt i Przedsiębiorstwo Realizacji i Koordynacji Budownictwa Realbud. Spółka TVN już od 1996 r. kupowała udziały w Telewizji "Wisła". Zatem pierwszą telewizją komercyjną Mariusza Waltera była "Wisła", a nie TVN. W kwietniu 1997 r. KRRiT wyraziła zgodę na objęcie przez TVN udziałów w Telewizji "Wisła" oraz zezwoliła na zmianę w koncesji, umożliwiającą wspólne tworzenie programu z TVN, czego konsekwencją była zgoda Rady wydana 2 pa?dziernika 1997 r. na zmianę nazwy emitowanego przez Telewizję "Wisła" programu na TVN - Południe.

Podstawę organizacyjną dla telewizji TVN dała spółka International Trading and Investments (ITI), założona w 1984 r. przez Mariusza Waltera i Jana Wejcherta. W 1992 r. dołączył do nich szwajcarski bankowiec Bruno Valsangiacomo - ITI współpracowała z nim już od połowy lat 80. przy sprowadzaniu sprzętu elektronicznego do Polski. International Trading and Investments zaczynał od handlu elektroniką. Miał wyłączność na dystrybucję sprzętu domowego firmy Hitachi, zajmował się dystrybucją kaset wideo, prowadzeniem wypożyczalni, a także produkcją reklam (agencja reklamowa McCann Erickson). Firma produkowała też chipsy (Chio Lilly) i polepszacze do pieczywa (Jan Piekarz).
W 1990 r. działającą w Polsce spółkę ITI przejęła powstała w 1988 r. w Luksemburgu firma International Trading and Investments Holding S.A. Luksemburg. ITI łączy całą grupę firm zarejestrowanych w różnych krajach (m.in. Luksemburgu, Polsce, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Holandii, Antylach Holenderskich). Od 1997 r. firma ITI jest notowana na giełdzie w Luksemburgu. W 2002 r. International Trading and Investments Holding S.A. miał nadzieję na pozyskanie ok. 130 mln USD z emisji akcji na warszawskiej giełdzie - jednak w ostatniej chwili wycofano się. Natomiast od 7 grudnia 2004 r. na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych obecna jest firma córka ITI - TVN S.A., nadawca programów telewizyjnych: TVN, TVN7, TVN24, TVN Gra, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style i adresowanego do Polonii TVN International (ITVN). W najbliższym czasie TVN zamierza uruchomić też kanał tematyczny dla lekarzy TVN Med.
Spółka TVN posiada ok. 9 proc. udziałów w powiązanej z telewizją Polsat firmie Polskie Media, która jest właścicielem telewizji TV4. Tak więc stacje te nie tylko rywalizują z sobą, lecz także prowadzą wspólne przedsięwzięcia medialne, kontrolując rynek telewizyjny tak, by żaden poważny konkurent nie mógł zagrozić ich interesom. W grudniu 2005 r. TVN wykupiła lokalną stację telewizyjną w Radomsku NTL-TED, która nadaje teraz audycje TVN, zwiększając tym samym liczbę odbiorców tej telewizji.
W 2005 r. dzięki poszerzającej się aktywności spółki TVN uzyskała 860 mln zł przychodów (zob. www.tvn.pl, www.iti.pl).
TVN oprócz ITI Holdings miał dwóch istotnych udziałowców zagranicznych. Od początku funkcjonowania stacji do 1999 r. 33 proc. udziałów posiadał amerykański koncern Central European Media Enterprises (CME), należący do Ronalda Laudera. Lauder, podobnie jak inny amerykański miliarder żydowskiego pochodzenia George Soros, wywodzi się z Węgier. Majątek Laudera, oceniany na ok. 3 mld USD, został w dużej części wypracowany przez firmę kosmetyczną Estee Lauder - założoną przez jego matkę. Wpływy Ronalda Laudera, oprócz licznych inwestycji w mediach w krajach Europy Środkowowschodniej (m.in. Czechy, Słowacja, Rumunia, Ukraina), umacnia również to, iż jest on skarbnikiem Światowego Kongresu Żydów, posiada fundację swojego imienia zajmującą się pomocą organizacjom żydowskim w naszej części Europy. Pieniądze przekazywane są m.in. na odrodzenie gmin żydowskich poprzez finansowanie remontów kamienic, edukację - w tym zakładanie szkół żydowskich (m.in. w Warszawie działa szkoła Lauder-Morasha).
Gdy CME wycofało się z rynku polskiego, 33 proc. udziałów w TVN przeszło w ręce holenderskiej Strateurop International B.V., należącej w 100 procentach do międzynarodowego koncernu medialnego Scandinavian Broadcasting System (SBS), mającego stacje radiowe i telewizyjne w krajach skandynawskich (Szwecji, Finlandii, Danii), Holandii, Belgii, Włoszech, Węgrzech, Rumunii i Grecji. W 2003 r. ITI rozpoczęła wykup udziałów w TVN od SBS (zob. www. krrit.gov.pl; R. Filas, Zaangażowanie kapitału obcego w polskie stacje radiowe i telewizyjne..., Zeszyty Prasoznawcze, nr 1-2/2003, s. 30).

Do oznak politycznego zaangażowania TVN można zaliczyć obecność ówczesnego prezesa TVN Mariusza Waltera na przyjęciu zorganizowanym dla uczczenia zwycięstwa Aleksandra Kwaśniewskiego w wyborach prezydenckich w 2000 roku. Mariusz Walter pokazał też, że sprzyja SLD, zjawiając się na jednym z partyjnych spotkań z Leszkiem Millerem. Gdy więc zarzucono mu, że wspiera lewicę komunistyczną, odparł: "Jeśli tylko będę mógł, stawię się w każde miejsce, gdzie zaprosi mnie pan prezydent [Kwaśniewski - dop. P.P.]. Będę na każdym ważnym spotkaniu poważnej partii politycznej, jeśli zostanę zaproszony" (zob. L. Zalewska rozmawia z M. Walterem, Piję kawę ze wszystkimi politykami, "Rzeczpospolita", 9.09.2002). W pa?dzierniku 2000 r. władze TVN wstrzymały też emisję materiału ukazującego przedrze?nianie gestów Ojca Świętego Jana Pawła II przez Marka Siwca i Aleksandra Kwaśniewskiego podczas ich pobytu w Kaliszu 17 września 1997 r. (zob. L. Zalewska, Taśmy z ziemi kaliskiej, "Rzeczpospolita", 12.10.2000). Nie bez znaczenia wydaje się również deklaracja córki Waltera - Sandry, zamieszczona w tym okresie na oficjalnych stronach internetowych TVN, a mówiąca o tym, że sympatyzuje politycznie z Jolantą Kwaśniewską. To, iż stacja sprzyja Kwaśniewskiej, było widać również w nadanej w styczniu 2001 r. "Kropce nad i", prowadzonej przez Monikę Olejnik. Pani Kwaśniewska stwierdziła tam m.in., że jej mąż Aleksander Kwaśniewski jest pomazańcem Bożym i nie odpowiedziała na żadne pytanie, snując własne opowieści (zob. L. Zalewska, Pomazaniec Aleksander Kwaśniewski, "Rzeczpospolita", 12.01.2001, s. A2). Warto przypomnieć, że TVN już wcześniej stawał po stronie prezydenckiej pary. Gdy w 1999 r. Kwaśniewski upił się w Charkowie, kompromitujący dla niego materiał ukazał się w TVN dopiero wtedy, gdy informacje o skandalicznym zachowaniu były obecne już w stacjach radiowych i prasie. TVN specyficznie dobrała też eksperta do skomentowania przedstawionych zdjęć z Charkowa, zapraszając szefa kancelarii prezydenckiej Ryszarda Kalisza, który zaprzeczył, iż prezydent był pijany. By pokazać parę prezydencką w pozytywnym świetle, następnego dnia wyemitowano w TVN materiał o żonie Kwaśniewskiego i jej działalności charytatywnej.
Wielokrotnie wskazywano, że TVN sprzyjała Unii Wolności, a dziś sympatyzuje z Demokratami.pl. Dowodem na to jest chociażby zasiadanie przez Henrykę Bochniarz, wywodzącą się z PZPR (należała do tej partii w latach 1978-1990), w radzie dyrektorów ITI do końca 2004 r. oraz piastowanie funkcji członka rady nadzorczej TVN do połowy 2005 roku. W ostatnich wyborach prezydenckich Bochniarz reprezentowała właśnie partię Demokraci.pl., uzyskała też na kampanię wyborczą od Mariusza Waltera i Jana Wejcherta wraz z małżonkami po ponad 25 tys. zł. Warto tu wspomnieć również o powiązaniach pani Bochniarz m.in. z Agorą, wydawcą "Gazety Wyborczej", w której władzach zasiadała.
Do Grupy ITI, oprócz telewizji TVN, znanej chociażby z emisji demoralizującego "Big Brothera", należy portal internetowy Onet. pl., wydawnictwo Pascal, klub piłkarski Legia Warszawa czy rozsiane po całej Polsce Multikina.

Paweł Pasionek
28 marzec 2006

Przedruk 

  

Archiwum

Kwaśniewski jednym z najbliższych sojuszników Busha
wrzesień 15, 2002
PAP
70% społeczeństwa za czy przeciw dopłatom do leczenia ? Sondaże jako metoda manipulacji
lipiec 14, 2004
Adam Sandauer
OŚWIADCZENIE EMIGRACJI POLSKIEJ
październik 28, 2006
Ameryka to zadupie !!!
marzec 15, 2007
P. I.
Ciemność
marzec 4, 2009
jobstalker
Rozważania o wielokropku pochodzenia bezpańskiego
maj 17, 2008
Marek Jastrząb
Podwójny Kryzys w Radzie Bezpieczeństwa w ONZ
lipiec 14, 2006
Iwo Cyprian Pogonowski
Judeochrześcijański Marek Jurek
lipiec 1, 2006
Adam Wielomski
Unia bez tajemnic. Wielkie oszustwo (2)
listopad 21, 2002
http://www.naszdziennik.pl
Pościgowy bezsens
styczeń 15, 2007
Mirosław Naleziński, Gdynia
USA wypałowują durną Europę bez wysiłku
kwiecień 10, 2008
marduk
Miękka" i "twarda" gra Kwaśniewskiego
wrzesień 26, 2003
prof. Iwo Cyprian Pogonowski
Grzesznik, fiolet i krzyż
marzec 22, 2008
Marek Olżyński
Norma czy obłuda?
grudzień 12, 2006
Mirosław Naleziński, Gdynia
Upiory przeszłości
listopad 18, 2005
Dziennik Polski
Czym kończy się powrót do polityki?
grudzień 31, 2007
Gregory Akko
"Trzech tenorów", dwóch idiotów
marzec 21, 2003
Artur Łoboda
Akcyzowa kompromitacja władzy
maj 20, 2005
Mirosław Naleziński, Gdynia
2009.02.21. Serwis wiadomości ze świata bez cenzury
luty 21, 2009
tłumacz
Globalista
lipiec 27, 2003
Paweł Mondel
więcej ->
 
   


Kontakt

Fundacja Promocji Kultury
Copyright © 2002 - 2022 Polskie Niezależne Media