ZAPRASZA.net POLSKA ZAPRASZA KRAKÓW ZAPRASZA TV ZAPRASZA ART ZAPRASZA
Dodaj artykuł  

KIM JESTEŚMY ARTYKUŁY CIEKAWE LINKI 2002-2009 NASZ PATRONAT KRONIKA KRAKOWA DZIŚ W POLSCE

Ciekawe strony

whatreallyhappened.com 
Warto dodać ten link do Pana strony: http://whatreallyhappened.com/

99% tez dotyczących religii, polityki i ekonomii i filozofii się pokrywa z tezami zaprasza.net. Topowa strona. 
Ostatni mit (o polityce sowieckiej) 
 
Mój dom, mój świat ...  
BOŻENA MAKOWIECKA - MÓJ DOM, MÓJ ŚWIAT...
Tytułowa piosenka z płyty "Mój dom, mój świat" powstała tuż po obaleniu rządu Olszewskiego.
O ile refren podobał się wszystkim, o tyle zwrotki - niekoniecznie... Stąd opóźniona o prawie 20 lat premiera teledysku ... 
www.globalresearch.ca 
świetne analizy polityczne i gospodarcze w skali mikro i makro + anty-NWO 
Na straży wolności: Goldman Sachs  
Gerald Celente i John Stossel rozmawiają z sędzią Napolitano o różnych, nie do końca jasnych powiązaniach, między amerykańskimi bankami i rządem USA. Największe podejrzenia budzi bank Goldman Sachs, który ma dziwną nadreprezentację we władzach rządowych. Dla przypomnienia, dodam, że pracownikiem tego banku jest były premier RP, Kazimierz Marcinkiewicz, a bank był zamieszany w spekulacje na złotówce. 
Pomylił Chrześcijaństwo z Judaizmem 
Skandaliczna niewiedza Prezydenta USA, czy też raczej perfidna prowokacja?
W przemówieniu Baracj Obama opisuje Chrześcijaństwo odwołaniami do Judaizmu.  
Zakrzyczana prawda 
Mamy 2010 rok a zbrodniarze którzy doprowadzili do wielu wojen i kryzysu światowego w w dalszym ciągu - z tupetem - niczym Josef Goebbels kłamią w oczy w kwestii sytuacji gospodarczej świata i Stanów Zjednoczonych
 
Niemcy 1940 - Izrael 2009 - Szokujące zdjęcia 
 
Wszystko pod kontrolą 
Od zawsze służby specjalne kontrolowały rzekome niezaplanowane spotkania oficjeli z obywatelami.
Przykład podstawionego Putina - jako przypadkowego przechodnia.
 
Strzeżcie się Obamy 
Kto naprawdę stoi za Barakiem Obamą? 
"patriotyzm" po 1989 roku 
komentarz zbędny 
Folksdojcz 
Fantastyczny zespół - poruszający ważne problemy społeczne stworzył bardzo dosadną piosenkę, będącą miksem wywiadu telewizyjnego z śpiewem zespołu. 
Polscy "nacjonaliści" o żydach 
Po prostu zobaczcie 
Kanciarze z Wall Street 
Film przedstawia kulisy Wall street . Metody działania , które doprowadziły w ciągu kilku ostatnich lat do wywołania kryzysu finansowego. 
PAKT WOJSKOWY POLSKA - IZRAEL.  
Ewa Jasiewicz,Yonatan Shapira na spotkaniu w Krakowie 22 czerwca 2010  
Wezwanie do przebudzenia 
Film opisujący mechanizmy ekonomicznej władzy nad światem 
Ameryka: Od Wolności do faszyzmu 
Amerykanie zaczynają rozumieć - co się dzieje z ich krajem. O tym mówi film pod wskazanym linkiem. 
Patriotyzm 
Piosenka Lecha Makowieckiego 
Wielkie pytania o 9/11 
Strona poświęcona analizie wydarzeń z 11 września 2001 
"Quo Vadis Polonia?" Lech Makowiecki  
 
więcej ->

 
 

Bron geofizyczna

Czy mozna sobie wyobrazic bron, przy której bomba atomowa to dziecinna zabawka?
Orez globalny, którego sila zdolna jest modyfikowac pogode-wywolywac w wybranym miejscu planety, trzesienia ziemi, huragany i wysokie na kilka pieter powodzie i dlugotrwale susze, a nawet-gdy zajdzie potrzeba, zniszczyc wszelkie zycie? Czy istnieje uzbrojenie, za pomoca którego unicestwic mozna kazdy system lacznosci, przesylania energii, unieszkodliwic lecace samoloty, rakiety lub pojazdy kosmiczne, zagladac bez posrednictwa satelity za horyzont lub pod powierzchnie ziemi, powodowac samodetonacje amunicji lub gazociagu i co-najbardziej niewiarygodne-manipulowac na ogromna skale ludzkimi umyslami?

W Polsce o ''broni geofizycznej'' prawie sie nie mówi, chociaz jej pojawienie sie moze zmienic swiat w stopniu wiekszym niz skonstruowanie broni palnej czy nuklearnej. Nie ma o niej nawet wzmianki w Wielkiej Encyklopedii PWN, choc prace nad jej skonstruowaniem trwaly od polowy lat 60. Jedna z nielicznych, przetlumaczonych na jezyk polski, pozycji ksiazkowych poswiecona realizowaniu wlasnie projektu w tej dziedzinie- praca Jerego E. Smitha, HAARP bron ostateczna-jest nieosiagalna w Centralnej Bibliotece Wojska Polskiego.....

O informacje na jej temat tez trudno u zródla, czyli w krajach, które prawdopodobnie pracowaly nad stworzeniem takiej broni. Naukowcy zaangazowani w prace badawcze przewaznie milcza zaslaniajac sie Ustawa o Bezpieczenstwie Narodowym, badz wypowiadaja sie lakonicznie i uspokajajaco. Twierdza, ze to nad czym pracuja, to cywilne projekty badawcze, mogace zostac wykorzystane co najwyzej do konstrukcji urzadzen o czysto defensywnym charakterze, np.: monitorowania zagrozen czy doskonalenia lacznosci. Broni geofizycznej nikt oficjalnie nie ma. Jej posiadania zabrania ONZ-towska konwencja ENMOD (Techniczna Modyfikacja Srodowiska) o zakazie militarnego uzywania technik modyfikacji srodowiska naturalnego. Czy jest ona przestrzegana, skoro nie przewidziano w niej mozliwosci inspekcji?

Rok testów

W sierpniu 2000 roku Rosyjska Duma zwrócila sie z dramatycznym apelem do ONZ i spolecznosci miedzynarodowej o ustanowienie miedzynarodowej kontroli nad prowadzonymi przez USA doswiadczeniami zmierzajacymi do zbudowania broni geofizycznej. W apelu Dumy zawarta byla informacja, ze wiekszosc testów zaplanowana jest na rok 2003. Rosyjscy parlamentarzysci ostrzegali, ze niektóre z tych eksperymentów moga miec nieprzewidywalne konsekwencje dla srodowiska naturalnego, gdyz ich przedmiotem sa: jonosfera i magnosfera ziemi.
Dzialanie broni geofizycznej, opiera sie na idei oddzialywania na te srodki za pomoca dostatecznie silnych i skumulowanych fal ultrakrótkich. Moga one podgrzewac fragment jonosfery-podobnie jak kuchenka mikrofalowa podgrzewa mrozonki. Powoduje to odksztalcenie tej warstwy atmosfery. Mozna ja unosic, odginac, a nawet tworzyc z niej cos na ksztalt gigantycznych soczewek elektromagnetycznych skupiajacych promienie sloneczne w okreslonych punktach. Kazdy kto bawil sie kiedykolwiek zwykla soczewka i kalka papiery, wie, co oznacza taka mozliwosc.
Sila sygnalu emisyjnego jest przez bombardowane osrodki wielokrotnie wzmacniana i przekierowywana w strone powierzchni planety jako monstrualnej juz mocy wiazka. Uzycie takiej broni elektromagnetycznej wywolac moze róznego rodzaju katastrofy-trudne jest jednak do rozpoznania, bo impuls emisyjny trwa bardzo krótko i jest niewidoczny dla oka. Atakowany obiekt nie zdaje sobie z sprawy z dokonywanej agresji. Kataklizmy bedace skutkiem ''magnetycznego strzalu'' wydaja sie efektem zwyklego dzialania sil natury. To, ze sily natury moga byc sztucznie wzbudzane i kierowane, nie miesci sie jeszcze w wyobrazni wielu ludzi, którym wojna kojarzy sie z konwencjonalnym polem walki-ruchem wojsk, artyleryjska kanonada i bombami. Tymczasem juz wkrótce moze wygladac ona zupelnie inaczej.
Wzbudzona przez emitery potezne impulsy elektromagnetyczne sa w stanie nie tylko modyfikowac pogode , ale takze powodowac awarie wszystkiego, co ma zwiazek z elektrycznoscia, wywolac sztucznie trzesienie ziemi (ostatnio w Iranie) o ogromnej sile wzbudzanej w plynnym jadrze ziemi, niszczyc wybrane cele za pomoca plazmy oraz przesylac fale bezposrednio do mózgów (emitery maja mozliwosc nadawania tych samych fal co mózg) wywolujac odmienne stany emocjonalne. Za pomoca takich nadajników mozna nawet wypalac w jonosferze dziury, wystawiajac wszystko co pod nimi na zabójcze dzialanie promieni kosmicznych.
Ludzie ostrzegajacy przed skutkami rozwoju tej broni twierdza, ze jej zastosowanie moze rzucic na kolana cale narody. Jesli w pore nie ustawimy skutecznej miedzynarodowej kontroli, to skonczy sie era demokracji, a zapanuje totalitaryzm. Rzadzic bedzie waska grupa dysponujaca ta nowa technologia.

Diabelska harfa

Wiele poszlak potwierdza obawy Rosji, ze orez geofizyczna nie jest juz tylko wymyslem hollywoodzkich scenarzystów i pisarzy science fiction. Istnieje i wszedl wlasnie w fazie intensywnych testów. W koncu ubieglego roku niedaleko miejscowosci Gakona na Alasce zakonczony zostal pierwszy etap realizacji programu HAARP zakladajacy budowe ogromnego jonosferycznego emitera fal ultrakrótkich, 73 000 razy silniejszego od najwiekszego obecnie istniejacego nadajnika radiowego i dodatkowo majacego zdolnosc skupiania sygnalu emisji w jednym punkcie. Drugi mniejszy emiter istnieje w miejscowosci Tromse w Norwegii, a trzeci-najsilniejszy systemu-ma wkrótce powstac na Grenlandii.
Gdy na poczatku lat 80. rozpoczynano realizacje tego projektu, byl on czescia slynnej Inicjatywy Obrony Strategicznej (SDI) nazywanej ''programem Gwiezdnych Wojen''. Obecnie twierdzi sie, ze jest to projekt cywilny, majacy sluzyc badaniu glównych warstw atmosfery. Ale glównym jego udzialowcem nadal pozostaje Departament Obrony USA (NASA). Niepokój Rosjan jest w pelni zrozumialy. Rosyjski program badan w tej dziedzinie zostal wstrzymany w latach 90, laboratoria zamkniete, a wielu naukowców bioracych udzial w doswiadczeniach lat 80 wyemigrowalo do USA. Niektórzy z nich , jak, np. Prof. Roland Zinurowicz Sagdiejew, byly dyr. Radzieckiego Instytutu
Badawczego Przestrzeni Kosmicznej, czy prof. Troicka, kierujaca w latach 80, analogicznym programem ''Araks'' , pracuja obecnie w Stanach Zjednoczonych przy HAARP. Po ukonczeniu projektu (okolo 2025r.) w zasiegu dzialania amerykanskich nadajników znajdzie sie w praktyce cala pólnocna pólkula do szerokosci 45 równoleznika, a wiec cale terytorium Rosji.

Znaki na niebie

Nie trzeba byc zwolennikiem spiskowej teorii dziejów, by zwrócic uwage na szereg dziwnych faktów, które mialy miejsce w ostatnich dwóch latach: 4 sierpnia ub.r o godzinie 4.14 po poludniu, w normalny sloneczny dzien miala miejsce najwieksza w historii awaria sieci energetycznych, która na kilkanascie godzin pograzyla Stany Zjednoczone i czesc Kanady. W chwili awarii nie bylo zadnego przeciazenia sieci. Pracowalo ona na 75% swoich mozliwosci, kiedy nagle z niewiadomych powodów nastapil monstrualny wzrost napiecia przeladowywujacego system.
Nie bylo w tym czasie zadnych klasycznych przyczyn takich zdarzen jak wzmozona aktywnosc magnetyczna ziemi. Zjawisko powstalo nagle w klika minut po wlaczeniu na pelna moc nadajnika w Gakona. Poza pozbawieniem pradu blisko 50 mln ludzi, zdarzenie to nie mialo zadnego wplywu na amerykanska obronnosc czy gospodarke. Nastapilo w kilka chwil po zamknieciu gieldy i objelo swym zasiegiem stany bez wiekszego znaczenia ekonomicznego czy militarnego. Departament Obrony mial jednak okazje do dokladnego przeanalizowania skutków takiego ''blackoutu'' dla systemu, obrony kraju. W ciagu nastepnych miesiecy na calej pólkuli pólnocnej miala miejsca cala seria podobnych zdarzen. Oto ich zestawienie

18.08 Gruzja
23.08.Helsinki
28.08.Londyn
18.09 Honduras
23.09 Szwecja/Dania
28.08 Wlochy
7.10 Wieden

Nietrudno zauwazyc zadziwiajaca regularnosc tych ''awarii”. Prawdopodobienstwo, ze jest to czysty zbieg okolicznosci, jest równe temu, ze ktos dwa razy z rzedu trafil szóstke w Totolotka. Kto wiec i dlaczego je spowodowal?
Podobna seria dziwnych zdarzen byly w ubieglych latach swiatowe zjawiska pogodowe. Od poczatku roku wielu obserwatorów widzialo na niebie bardzo dziwne obloki o regularnych geometrycznych ksztaltach. (Ich zdjecia sa dostepne na wielu stronach internetowych). Sa to ewidentne slady pozostawione przez potezne emisje elektromagnetyczne w atmosferze.
Ilosc tzw. anomalii pogodowych zdecydowanie przewyzsza ich liczbe z ostatnich dekad. Wszyscy pamietaja kuriozalne obrazki przedstawiajace Jerozolime pod sniegiem, czy monstrualne, nie notowane od 100 lat letnie upaly i susze w Europie. W ubieglym roku te same obszary zostaly nawiedzone przez powodzie. Do tego ogromna liczba palacych sie lasów oraz naglych niezwykle silnych tajfunów pustoszacych np., Chiny czy Koree Pólnocna .Wielu ludzi watpi w wytlumaczenie, ze to jedynie emisja gazów cieplarnianych do atmosfery.
Niektórzy jak np. ukrainski deputowany Juril Salomotin, przewodniczacy komisji do spraw likwidacji skutków awarii w Czarnobylu, otwarcie oskarzaja Amerykanów o testowanie mozliwosci nowej broni geofizycznej HAARP.

Jako cywilny projekt naukowy HARPP omija wszelkie procedury kontroli zjawisk, jakim podlegaja wszelkie systemy broni. A jego potencjalna moc jest wprost niewyobrazalna. Wystarczy powiedziec, ze tropikalny sztorm moze miec sile okolo 10000 jednomegatonowych bomb wodorowych. Kontrolowanie trzesien ziemi, moze w kilka sekund zniszczyc wielomilionowe miasta, unicestwic kazda infrastrukture. Bez pradu, energii i komunikacji nie moze funkcjonowac zadne panstwo. Z drugiej strony swiatowe katastrofy ekologiczne sa argumentem za poddaniem panstw kontroli miedzynarodowej i stworzeniem jednego tzw swiatowego rzadu czyli tzw .nowego swiatowego ladu zapowiadanego na rewersie jednodolarówki. Czy topniejace alpejskie lodowce i zaciemniony Nowy Jork sa tylko wybrykami kaprysnej natury, czy moze juz zwiastunem nadchodzacej globalizacji?
9 luty 2005

Polan 

  

Archiwum

Druga TARGOWICA
grudzień 27, 2002
Elzbieta
Oskarżeni i oskarżeni
maj 10, 2005
Adam Zieliński
Stanisław Tymiński
czerwiec 8, 2005
wp.pl
Świat się zmienia: Pachołki Moskwy pachołkami Waszyngtonu
styczeń 31, 2003
PAP
Zespół chorych budynków - wielkie zagrożenia naszego środowiska.
czerwiec 10, 2005
Jan Lucjan Wyciślak
USA będą musiały (chciały) użyć w Iraku broni jądrowej
styczeń 31, 2003
PAP
Panstwa Europy Wschodniej
wrzesień 27, 2006
Bogdan
Bąd?my państwem praworządnym
wrzesień 24, 2008
Dariusz Kosiur
Subject: 777 - Confusion and Contradiction
lipiec 11, 2005
Marek Głogoczowski
Przed szczytem Unia - Rosja Samara 2007
maj 18, 2007
wasylzly
Kobylanski to jednak hitlerowski kolaborant
sierpień 2, 2006
stan
Ciekawostka
kwiecień 25, 2005
zaprasza.net
Umarł marksizm, niech żyje nihilizm?
listopad 3, 2007
Jerzy Rachowski
Perfidia Gross’a w „Upiornej Dekadzie,” „Sąsiadach” i „Strachu”
lipiec 18, 2006
Iwo Cyprian Pogonowski
Memorandum CIA w sprawie destabilizacji Wenezueli
grudzień 3, 2007
James Petras
Wiek katastrofalnego kapitalizmu
padziernik 23, 2007
Naomi Klein
TRZECIA DROGA: nazistowska agentura czy neofici lewicy?
grudzień 13, 2002
http://republika.pl/adnikiel/socjobiologia.html
Jan Paweł II - omylny
kwiecień 12, 2005
Artur Łoboda
Irak jako grzęzawisko i trzęsawisko dla USA
czerwiec 17, 2005
Iwo Cyprian Pogonowski
niestrudzeni - z kart historii
marzec 4, 2003
Miroslaw M. Krupinski (maj 1998)
więcej ->
 
   


Kontakt

Fundacja Promocji Kultury
Copyright © 2002 - 2012 Polskie Niezależne Media